• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    Ladrid[alleen nog S4.]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 0:14 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga zo kijken omg I'm excited

    Oooh, dit is natuurlijk ook weer begonnen. Ik ben benieuwd. :3 Nu nog wachten tot mijn zusje tijd heeft om het samen te kijken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaaaay Jonge Derek(H)
    Nu wil ik graag weten wat er aan de hand is.
    Ugh ik haat wachten. Dat ben ik niet gewend. Ik kijk series altijd pas te laat zodat ik niet hoef te wachten :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb net wat spoilers gezien op Tumblr en

    whut, een jonge Derek? Ik dacht eerst dat het een fan edit was, maar blijkbaar dus niet? Vertel me niet dat ze aan tijdreizen gaan doen, haha. x')


    Maar er zijn hier dus mensen die de eerste aflevering al hebben gezien? Wat vonden jullie ervan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb net wat spoilers gezien op Tumblr en
    whut, een jonge Derek? Ik dacht eerst dat het een fan edit was, maar blijkbaar dus niet? Vertel me niet dat ze aan tijdreizen gaan doen, haha. x')


    Maar er zijn hier dus mensen die de eerste aflevering al hebben gezien? Wat vonden jullie ervan?


    Ik vond het eerlijk gezegd een beetje een langzame start, maar ik denk dat dat gewoon zo was omdat het de eerste aflevering is.

    Anyway, ik heb aflevering 1 nu dus ook gezien

    Jonge Derek!!!! Ik miste Allison, Isaac en de tweeling wel echt heel erg hoor. Het voelt heel anders ineens. Holland Roden was weer flawless als altijd en ik weet nog steeds niet wat ik nou van Malia/Shelley vind. Ik ben heel erg benieuwd naar aflevering 2 :Y)

    Net gezien! Wat een cliffhanger zeg o_o


    El Diablo.

    Eichen schreef:
    Anyway, ik heb aflevering 1 nu dus ook gezien
    Jonge Derek!!!! Ik miste Allison, Isaac en de tweeling wel echt heel erg hoor. Het voelt heel anders ineens. Holland Roden was weer flawless als altijd en ik weet nog steeds niet wat ik nou van Malia/Shelley vind. Ik ben heel erg benieuwd naar aflevering 2 :Y)


    Haha ik miste ze ook hoor
    Alleen komt Allison niet meer voor hè ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Haha ik miste ze ook hoor
    Alleen komt Allison niet meer voor hè ;)


    Isaac en de tweeling ook niet. Daarom mis ik ze ook, haha.

    Ik weet het niet... Ik heb Allison niet echt gemist, tbh. Ik miste alleen wel wat mannen in de aflevering vandaag, just Scott and Stiles. Vandaar dat het voor mij meer opviel dat Isaac en de tweeling er niet in zaten, dan dat Allison er niet in zat.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Eichen schreef:
    (...)

    Isaac en de tweeling ook niet. Daarom mis ik ze ook, haha.


    Wut? Heel seizoen 4 niet? :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leighton schreef:
    Ik weet het niet... Ik heb Allison niet echt gemist, tbh. Ik miste alleen wel wat mannen in de aflevering vandaag, just Scott and Stiles. Vandaar dat het voor mij meer opviel dat Isaac en de tweeling er niet in zaten, dan dat Allison er niet in zat.


    Ik was nooit een erg grote Allison fan, maar ik merkte wel dat er iets miste. Misschien lag dat dan aan de afwezigheid van Isaac en de tweeling.
    En het viel mij ook echt op dat de mannen in de minderheid waren. Hoop dat Chris, Sheriff Stilinski en Peter (en Melissa, maar dat is natuurlijk een vrouw) snel weer voorkomen (:

    Eruditie schreef:
    (...)

    Wut? Heel seizoen 4 niet? :O


    Ze wilden allemaal graag iets nieuws (volgens mij gaat Daniel Sharman in The Originals spelen en de tweeling naar een andere serie). En Aiden was natuurlijk al gestorven in seizoen drie dus die zal sowieso nooit terug kunnen komen.

    Eichen schreef:
    (...)

    Ze wilden allemaal graag iets nieuws (volgens mij gaat Daniel Sharman in The Originals spelen en de tweeling naar een andere serie). En Aiden was natuurlijk al gestorven in seizoen drie dus die zal sowieso nooit terug kunnen komen.
    zoals Kate stierf in seizoen één c':


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)
    zoals Kate stierf in seizoen één c':


    Dat is waar... Maar ik ben vrij zeker dat ze dat niet nog een keer gaan doen. Tenzij ze de tweeling heel graag terug willen maar dan nog denk ik niet ze nóg een keer (na zowel Peter als Kate) iemand tot leven gaan wekken.