• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.




    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    Ladrid[alleen nog S4.]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 0:14 ]


    Danmarks Dynamite.

    Het is gewoon geweldig :Y)
    Humor, spanning en hot guys. - Ik heb best vaak gehuild :') -





    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sevina schreef:
    Oké, ik wil dus echt graag deze serie kijken - maar ik heb echt moed nodig om door alle seizoenen heen te komen.
    Dus, iemand die me kan overtuigen dat dit echt een goede serie is die ik absoluut moet kijken?
    Ik ben op minder dan een week 3 seizoenen doorgegaan (niet van Teen wolf daar had ik een week en half voor nodig) En het is vakantie dus het moet wel meevallen om 3 seizoenen te kijken c: en het is awesome ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet zeggen - Ian Nelson speelt young Derek echt zo ontzettend goed! Zijn hele lichaamstaal, de manier hoe hij liep.... echt awesome.
    Zeg me - is dit niet net Derek?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ga nu episode 2 kijken aaahhh

    Ik ben benieuwd voor straks, ik moet hem nog zien, maar ik bekijk de spoilers en het ziet er aweeesome uit c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga nu kijken! ^^


    El Diablo.

    Oeh, Young Peter ^^


    Me gusta

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 15:12 ]


    El Diablo.

    hoe kwam het nou dat Derek niet meer jonge Derek is? Ik snap het niet helemaal. En waarom heeft hij zijn blauwe ogen niet meer? (Ik snap die blauwe ogen sowieso niet)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    hoe kwam het nou dat Derek niet meer jonge Derek is? Ik snap het niet helemaal. En waarom heeft hij zijn blauwe ogen niet meer? (Ik snap die blauwe ogen sowieso niet)


    Ik denk dat ie weer normaal is omdat hij is veranderd naar zijn weerwolfvorm, en zo weer terug veranderde? I'm not sure either, maar met die ogen snap ik ook niet. Ik weet alleen dat Derek blauwe ogen had toen ie nog jong was.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leighton schreef:
    (...)

    Ik denk dat ie weer normaal is omdat hij is veranderd naar zijn weerwolfvorm, en zo weer terug veranderde? I'm not sure either, maar met die ogen snap ik ook niet. Ik weet alleen dat Derek blauwe ogen had toen ie nog jong was.
    Ik heb de nieuwe episode nog niet gezien, maar ik denk dat de blauwe ogen iets psychisch zijn. Een gebroken geest of zo iets in die aard c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een geweldige aflevering!

    (over Peter) "I heard he's basically satan in a v-neck" hahahahaha

    Eichen schreef:
    Wat een geweldige aflevering!

    (over Peter) "I heard he's basically satan in a v-neck" hahahahaha


    Stiles: I'm not going! I'm Staying here! (Scott trekt hem mee) Okay but only because your stronger


    Spoiler alert: you will save yourself






    Spoiler alert: you will save yourself

    Bourne schreef:
    (...)
    Ik heb de nieuwe episode nog niet gezien, maar ik denk dat de blauwe ogen iets psychisch zijn. Een gebroken geest of zo iets in die aard c:


    Ik las net dat als de ogen blauw zijn, dat dat kan omdat ze het leven van een onschuldig iemand hadden genomen. Weten jullie nog in seizoen 3, in de flashback, dat Derek's vriendin Paige gebeten werd door een Alpha en om haar uit haar lijden te verlossen, Derek haar vermoordde? Ik denk dat dat de rede is.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leighton schreef:
    (...)

    Ik las net dat als de ogen blauw zijn, dat dat kan omdat ze het leven van een onschuldig iemand hadden genomen. Weten jullie nog in seizoen 3, in de flashback, dat Derek's vriendin Paige gebeten werd door een Alpha en om haar uit haar lijden te verlossen, Derek haar vermoordde? Ik denk dat dat de rede is.
    Aha c: Verklaart veel ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque