• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    Sciuto schreef:
    Het zijn trouwens zwem-oordoppen. Weet niet of dat handig is? Ik denk dat ik morgenvroeg toch nog even snel op zoek ga. Thanks voor het zeggen! (:


    Bij de Kruitvat hebben ze speciale oordopjes voor bij concerten.
    Ze zijn wel 7.99

    Ik heb oranje oordopjes van de Big Bazar geloof ik haha.


    Ayee, zijn er nog meer mensen die dezelfde ingang als ik, Noord C, moeten nemen? Misschien zie ik je dan wel in de rij :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wie wilt de link voor de ingangen sturen? Dan kan ik het zien.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 22:18 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg het was geweldih aar zoooo luid je hoorde ze vaak niet eens zeggen wat ze zeiden

    Een hele kleine hint.
    Na een nummer gaan ze weg dan blijf het een aantal minuten leeg. Mensen gjngen al weg maar na bse is het pas klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perfect.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het was zooooooo ontzettend leuk!! Ik heb echt heel erg genoten, van alles (:
    En een paar tips voor de mensen die nog gaan:
    - Als je water meer wilt nemen: ze nemen alleen de dop in! Dus als je voordat je naar binnen gaat even de dop eraf draait en in je broekzak stopt en je laat zien dat je alleen een flesje water zonder dop bij je hebt vinden ze het goed. Dan kan je de dop er later gewoon weer op draaien. (Een extra dop meenemen kan trouwens natuurlijk ook altijd.)
    - Voor mijn gevoel controleerden ze niet echt streng. Je kunt bijvoorbeeld best eten mee naar binnen smokkelen als je het in je jaszak stopt of zoiets (:
    - Oordoppen zijn aan te bevelen :Y)

    Heel veel plezier voor de mensen die nog gaan!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oh mensen die in vak 418 zitten of misschien zelfs wel 419. Gisteren was het zo dat als je optijd was ze 80 betere kaartjes hadden voor het vak eronder, dus als je hier zit raad ik je aan zo snel mogelijk proberen binnen te komen en misschien krijg je dan betere kaarten.
    Oh en iedereen met ingang K, gisteren was die dicht en hing er een bord dat je naar ingang a moest, maar dat bord kan maar vanaf een kant te zien zijn dus zo zijn wij drie keer terug gestuurd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het was gisteren geweldig!

    Tips

    - Mensen gaan al schreeuwen als ze het band logo van 5SOS zien of het fimlpje van 1D
    - Als de safety instuctions op he scherm te zien zijn, dan duurt het niet lan meer voordat 5SOS of 1D op het podium komt
    - Het drinken is niet extreem duur, maar je betaal wel al gauw 2,50 per drankje

    Gisteren zette Ashton een oranje onderbroek op zijn hoofd. Ik was alleen net te laat om er een foto van te maken. Als het iemand wel is gelukt om er een foto van te maken, laat het mij weten.

    Ik zal vanmiddag wat foto's hier neer zetten.

    Tijdens de videoclips en als de schermen rod zijn, kan je best even naar de wc of wat te drinken halen.

    Hel veel plezier(voor de mensen die vandaag gaan)


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Het was gisteren geweldig!

    Tips

    - Mensen gaan al schreeuwen als ze het band logo van 5SOS zien of het fimlpje van 1D
    - Als de safety instuctions op he scherm te zien zijn, dan duurt het niet lan meer voordat 5SOS of 1D op het podium komt
    - Het drinken is niet extreem duur, maar je betaal wel al gauw 2,50 per drankje

    Gisteren zette Ashton een oranje onderbroek op zijn hoofd. Ik was alleen net te laat om er een foto van te maken. Als het iemand wel is gelukt om er een foto van te maken, laat het mij weten.

    Ik zal vanmiddag wat foto's hier neer zetten.

    Tijdens de videoclips en als de schermen rod zijn, kan je best even naar de wc of wat te drinken halen.

    Hel veel plezier(voor de mensen die vandaag gaan)


    Ik zal het vanavond proberen. (: Weet je nog ongeveer wanneer? (Begin, midden, einde)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoelaat was het trouwens afgelopen en duurde het lang voordat jullie weer buiten stonden?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb waarschijnlijk een foto! ^ :)

    En wat de andere zeggen, je kunt trouwens ook niet betalen met geld maar je moet je geld inleveren (bv. 10 euro) en dan krijg je een speciale arena card en daar staat dat bedrag dan op.

    Had iemand anders trouwens ook een of andere helium stem op het eind :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sciuto schreef:
    Hoelaat was het trouwens afgelopen en duurde het lang voordat jullie weer buiten stonden?


    Het was na 22:15 afgelopen en voor mij duurde het niet lang voor ik buiten stond. En ik snap nie helemaal wat je bedoelt, met je vraag. Bedoel je at Ashton een oranje onderbroek op zijn hoofd zette?

    O, ja tijdens een van de liedjes werden er van de sliertjes af geschoten en kregen de mensen die op het veld stonden ze over zich heen. Dit deden ze twee keer.


    Physics is awesome

    Tootles schreef:
    Ik heb waarschijnlijk een foto! ^ :)

    En wat de andere zeggen, je kunt trouwens ook niet betalen met geld maar je moet je geld inleveren (bv. 10 euro) en dan krijg je een speciale arena card en daar staat dat bedrag dan op.

    Had iemand anders trouwens ook een of andere helium stem op het eind :')


    Nee, maar mijn stem was en is nog steeds schor.


    Physics is awesome

    Ik ben nog steeds schor ):
    Wil je een blog btw lezen over hoe ik fan werd en over hoe ik naar het concert ga?

    http://www.girlscene.nl/blog/25770/concert

    Eventjes lui doen xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Ik ben nog steeds schor ):
    Wil je een blog btw lezen over hoe ik fan werd en over hoe ik naar het concert ga?

    http://www.girlscene.nl/blog/25770/concert

    Eventjes lui doen xd


    Wat ben ik blij dat ik vandaag rustig aan kan doen.

    Ik heb je blog gelezen. Ik hoop da het niet weer langer duurt want aners ben je nog later thuis. En het schreeuwen kan je aan andere mensen over laten.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Wat ben ik blij dat ik vandaag rustig aan kan doen.

    Ik heb je blog gelezen. Ik hoop da het niet weer langer duurt want aners ben je nog later thuis. En het schreeuwen kan je aan andere mensen over laten.


    Hahahah ja. Alleen ik zing nog wel redelijk goed -hoor ik altijd van mensen- en nu klinkt mijn stem mwehh ):


    The monsters running wild inside of me. I'm faded