• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    Hihi^^

    En ja een aftertopic!
    Zoiets als: 1D WWAAmsterdam 2014 Aftertopic.
    Ik zeg nu ook maar wat. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het was zo geweldig! Heb het hele concert vooraan gestaan zonder geduw. Het was alleen 1 keer vechten om Harry's handdoek en toen ging die allemaal vechtbewegingen maken en dat ze gek waren haha. Ik vond Harry en Liam sws het leukste en meest enthousiaste (vooral Harry). Maakten ook echt veel contact met t publiek (bij ons iig) En Zayn was ook behoorlijk aan t flirten, die riep heel de tijd you're beautiful naar ons. Verder hebben ze allemaal behalve Niall gezwaaid toen ik mn bordje met wave erop in de lucht hield. Vond t wel echt sneu voor Niall. Hij had zoveel pijn. Hij riep ook naar Louis dat t niet ging maar hij weigerde te stoppen. Paul stond bij ons en die gebaarde meteen naar Niall of t wel ging en alles maar Niall wilde per se doorgaan. Het was gewoon echt zielig. Maar verder was het echt mijn beste concert ooit (:

    Tomas schreef:
    Het was zo geweldig! Heb het hele concert vooraan gestaan zonder geduw. Het was alleen 1 keer vechten om Harry's handdoek en toen ging die allemaal vechtbewegingen maken en dat ze gek waren haha. Ik vond Harry en Liam sws het leukste en meest enthousiaste (vooral Harry). Maakten ook echt veel contact met t publiek (bij ons iig) En Zayn was ook behoorlijk aan t flirten, die riep heel de tijd you're beautiful naar ons. Verder hebben ze allemaal behalve Niall gezwaaid toen ik mn bordje met wave erop in de lucht hield. Vond t wel echt sneu voor Niall. Hij had zoveel pijn. Hij riep ook naar Louis dat t niet ging maar hij weigerde te stoppen. Paul stond bij ons en die gebaarde meteen naar Niall of t wel ging en alles maar Niall wilde per se doorgaan. Het was gewoon echt zielig. Maar verder was het echt mijn beste concert ooit (:


    OMG. Dan stonden wij echt vlak bijelkaar! Ik stond pal achter die vechtende meiden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto- Heh


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tomas schreef:
    Het was zo geweldig! Heb het hele concert vooraan gestaan zonder geduw. Het was alleen 1 keer vechten om Harry's handdoek en toen ging die allemaal vechtbewegingen maken en dat ze gek waren haha. Ik vond Harry en Liam sws het leukste en meest enthousiaste (vooral Harry). Maakten ook echt veel contact met t publiek (bij ons iig) En Zayn was ook behoorlijk aan t flirten, die riep heel de tijd you're beautiful naar ons. Verder hebben ze allemaal behalve Niall gezwaaid toen ik mn bordje met wave erop in de lucht hield. Vond t wel echt sneu voor Niall. Hij had zoveel pijn. Hij riep ook naar Louis dat t niet ging maar hij weigerde te stoppen. Paul stond bij ons en die gebaarde meteen naar Niall of t wel ging en alles maar Niall wilde per se doorgaan. Het was gewoon echt zielig. Maar verder was het echt mijn beste concert ooit (:


    Oh! Stond Paul bij jullie? Die wilde ik zo graag zien, haha! Ik stond bij vak paars en dichter bij het midden podium. Heb mazzel gehad dat ik best lang ben, waardoor ik het goed kon zien. Maar er werd in paars inderdaad heel veel geduwd. Ik denk dat wij zo'n twee meter naar achter zijn geduwd in totaal.
    Heb er in ieder geval heel erg van genoten en ben zo blij dat ik ze eindelijk eens live heb gezien.
    Deze drie foto's wil ik toch even delen, want daar ben ik echt trots op. Vooral op de eerste, want Harry heeft me recht aangekeken (:





    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik kom ook nog eventjes binnen vallen met dat het een geweldig concert was.
    Ik stond in vak paars bijna vooraan, twee mensen voor ons, samen met Styles en we hadden geen enkel probleem met geduw of getrek of iets. Die mensen werden gewoon weg gebonjourd door de groep en net tegen het begin durfde niemand er meer langs volgens mij. ;p We hadden dan ook perfect zicht en gewoon een groot aantal geweldige foto's.

    Ik had er een aantal willen plaatsen, maar ik kan niet kiezen en het er teveel zijn, want op sommige ben ik best trots, omdat ze van zo dichtbij zijn en andere weer recht in de camera. Toch zijn er hier nog drie :Y)



    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 13:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat zijn echt mooie foto's!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ashtonlrwin schreef:
    Ik kom ook nog eventjes binnen vallen met dat het een geweldig concert was.
    Ik stond in vak paars bijna vooraan, twee mensen voor ons, samen met Styles en we hadden geen enkel probleem met geduw of getrek of iets. Die mensen werden gewoon weg gebonjourd door de groep en net tegen het begin durfde niemand er meer langs volgens mij. ;p We hadden dan ook perfect zicht en gewoon een groot aantal geweldige foto's.

    Ik had er een aantal willen plaatsen, maar ik kan niet kiezen en het er teveel zijn, want op sommige ben ik best trots, omdat ze van zo dichtbij zijn en andere weer recht in de camera. Toch zijn er hier nog drie :Y)





    Daaaamn die foto van Louis (cool)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dank u, ik weet het :9~

    En ik kan het niet laten om deze er nog bij te gooien.




    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hanaemi schreef:
    (...)

    Dinsdag waren er meiden uit Italië, Denemarken, Zweden, Duitsland & België. :')

    De meesten wonen dan waarschijnlijk in Brussel.


    •*• Lululu •*•

    Ik had Spanjaarden naast me

    Als ik zo de verhalen hoor ben ik best blij dat ik geen staanplaats had, aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, als ik zo de foto's zie. Op mijn foto's zie je echt bijna niks (ook omdat ze te veel bewogen waren en de camera van mijn mobiel geen niet extreem geweldig is). Op de filmpjes valt ook niet zo veel te zien, maar het geluid viel me nog best mee, je kunt ze ondanks het gegil nog best goed horen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Liesiemo schreef:
    (...)

    Oh! Stond Paul bij jullie? Die wilde ik zo graag zien, haha! Ik stond bij vak paars en dichter bij het midden podium. Heb mazzel gehad dat ik best lang ben, waardoor ik het goed kon zien. Maar er werd in paars inderdaad heel veel geduwd. Ik denk dat wij zo'n twee meter naar achter zijn geduwd in totaal.
    Heb er in ieder geval heel erg van genoten en ben zo blij dat ik ze eindelijk eens live heb gezien.
    Deze drie foto's wil ik toch even delen, want daar ben ik echt trots op. Vooral op de eerste, want Harry heeft me recht aangekeken (:






    Je maakt mij echt jaloers met je foto's.


    Physics is awesome

    Ashtonlrwin schreef:
    Dank u, ik weet het :9~

    En ik kan het niet laten om deze er nog bij te gooien.








    Daaaaaaaaaaamn



    Ey, als.dit topic vol is, laten we dan verder praten in de shoutbox, gaat die ook een beetje leven :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IS goed ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The monsters running wild inside of me. I'm faded