• • Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (5,19) Davina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)
    - (3,1) Ash
    - (5,19) Grigori

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nope, ga ik zo ook maar eens doen, als ik de laptop heb (en internet, zal ook wel helpen, het laptop internet hier is echt crap...)


    Stenenlikker

    Asami schreef:
    Die van mij? Wow dankje (: dat vind ik fijn om te horen, de post was echt een pain in the ass.

    Ja, die van jou. Ik heb de post niet gelezen, ik had het weliswaar over de lengte van de post. Misschien neemt dat iets weg van het compliment, maar ik lees eigenlijk alleen de posts die betrekking hebben tot mijn personage :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm, mag ik misschien nog een rol aanmaken? En dan 't liefst een vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Ja, die van jou. Ik heb de post niet gelezen, ik had het weliswaar over de lengte van de post. Misschien neemt dat iets weg van het compliment, maar ik lees eigenlijk alleen de posts die betrekking hebben tot mijn personage :x


    Oh haha, geen punt hoor, hij was idd verdomd lang. Het was niet helemaal mijn bedoeling, maar het voelde ook niet goed dingen af te rafelen en enorme gaten te laten vallen.

    En natuurlijk mag je nog een vrouw, dat is geen enkel punt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klopt, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Hehe, but you did a nice job out there c:

    En ja, ik ga haar morgen aanmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie veranderen je naam zo vaak dat ik altijd in de war raak haha. Ik zie haar wel verschijnen dan (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Helianthus: Je dacht dat ik Maia was? :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik weet nu ook even niet meer wie wie is :x. I shall soon be home again..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lol. Hehe, dat was ik c: Ik heb trouwens een beginnetje gemaakt aan Cedric. Het wordt een lange dus ik weet niet of ik 'm vanavond onn heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zal ik weer ns met Mitch posten?


    Aan niets denken is ook denken.

    Yes please2!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay. Ik ben klaar.
    Naar wie mag ik Cedric sturen samen met Cassidy: Silas of Idwallon? Ik denk dat Idwallon het beste is, omdat Silas nog op gepauzeerd staat. Ze moet geïntroduceerd worden hehe.

    Haar character sheet komt btw zo meteen. Ik ben ermee bezig.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 23:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn personage is niet meer gepauzeerd (het staat enkel in 't topic zo. . .), maar ik moet nog een moordpost schrijven.
    Dus het is sowieso niet handig om naar Silas te gaan, en volgens mij is Charlotte nog op vakantie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay. I shall wait.


    Don't walk. Run, you sheep, run.




    Naam: Cassidy 'Cass' Salomon.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 22/128
    Rol: Het vampierzusje van Cedric.

    Houdt van:
    • Afwisseling.
    • Haar familie.
    • Lezen.

    Heeft een hekel aan:
    • Het gevoel aan iets of iemand vast te zitten
    • Vastzitten in een sleur
    • Alleen zijn



    Innerlijk: Cassidy heeft een hyper karakter en als ze eenmaal begint dan is er geen einde meer aan. Stelt ze je een vraag? Bewapen jezelf maar, want er komen nog vele andere vragen aan. De een na de ander gooit ze, ze naar je. Ze is een vrije geest en doet waar ze zich zin in heeft.
          Ze kent het woord 'liefde' maar al te goed en is door de jaren heen een echte femme fatale geworden. Echter is ze niet iemand die dat zal gebruiken voor haar doeleinden en zal dat dan ook niet doen. Ze heeft zo af en toe wel eens wat zwoele en pikante uitspraken, want dit vind ze simpelweg leuk. Cassidy is meer dan de helft van de tijd een pervers iemand en denkt altijd door bij dingen. Stiekem is ze ook een erg seksueel en seksistische iemand en is ze niet vies van wat aanrakingen.
          Cassidy heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden en om binnen te zitten. Ze moet wat doen en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen – met behulp van de ring van haar vader. Deze heeft ze namelijk meegekregen om toch in het daglicht naar buiten te kunnen.
          Iemand die haar de les zal lezen zal zij niet leuk vinden. Erger nog, ze zal dit haten. Ze is een erg onafhankelijke vrouw en doet de dingen nou eenmaal alleen. Eenvoudigweg omdat zij de touwtjes graag zelf in handen heeft en ze kan het snel niet eens zijn met bepaalde (kleine) dingen.
          Verder is Cassidy een echte onafhankelijke, sterke vrouw. Ze is gewaagd en laat zich niet uit de weg slaan om te doen wat zij ziet wat goed is. Ze streeft soms weleens naar de feminisme, maar meer als een soort grapje, en ziet mannen eigenlijk als een onderdaan van de vrouwen. Voor de rest is zij stoïcijns en enorm sarcastisch. Ze maakt deze opmerkingen naar iedereen ongeacht de persoon.
    Uiterlijk: Cassidy is een jonge vrouw van 22 jaar. Ze heeft een zuivere, blanke huid. Haar make-up doet ze altijd gedurfd met een vrouwelijk tintje – meestal heeft ze geen make-up op, omdat ze hier te lui voor is en ze vindt dat het niet nodig is.
          Ze heeft een helblauwe kleur ogen met daar rondom een lichte tint grijs, die je bijna nauwelijks kan zien. Door haar harde uitstraling kan ze er hard uitzien.
          Haar fraai volle, rozige lippen laten haar sterkere contouren in haar gezicht zwoeler er uitzien. Haar haren sieren tot onder haar borsten en hebben een donkerbruine kleur.
          Heel af en toe is ze iets gedurfd met de uitdagende kleding, maar meestal zul je haar in een sierlijke jurk zien.
    Verleden: – komt nog.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 0:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.