• Sorry als dit op de verkeerde plek is, ik had niet echt een idee waar het moest.

    ^^ Hoe vatten jullie deze smiley op? Zelf zie ik hem als een soort blije smiley, net zoiets als ^.^ Maar klopt dit een beetje met hoe andere mensen hem opvatten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vat hem op als een hele blije smiley ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, als een hele blije smiley, haha.

    Ik vat hem ook op als een blije smiley. Geen idee hoe ik hem anders zou moeten interpreteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt eraan in wat voor zin hij word gebruikt ;o.. Meestal zie ik het als een blije smiley, maar soms zie ik het ook gewoon als twee pijltjes die naar boven wijzen, maar dan wel op een blije manier :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoiets als: ghehe ^^
    Ik kan het niet beter uit drukken :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dauth schreef:
    Ik vat hem ook op als een blije smiley. Geen idee hoe ik hem anders zou moeten interpreteren.


    i put the fun in funeral

    Ik ook als gewone blije smiley, beetje zoals leuk/goed/grappig he^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Blij, maar soms ook een beetje als vriendelijke toevoeging of zoiets. Of tevreden achtig. Ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik gebruik die smiley om iemand vriendelijk toe te lachen.


    Take me to wonderland

    Shuuya schreef:
    Ligt eraan in wat voor zin hij word gebruikt ;o.. Meestal zie ik het als een blije smiley, maar soms zie ik het ook gewoon als twee pijltjes die naar boven wijzen, maar dan wel op een blije manier :'D.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nori schreef:
    Zoiets als: ghehe ^^
    Ik kan het niet beter uit drukken :')


    wat was dit ookalweer

    Differences schreef:
    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nori schreef:
    Zoiets als: ghehe ^^
    Ik kan het niet beter uit drukken :')


    ©1998

    Een blije smiley of eentje die aan geeft dat je ook verder kunt door denken. En dan zie ik hem maar als echt twee wenkbrauwen die bewegen.


    Physics is awesome