• Sorry als dit op de verkeerde plek is, ik had niet echt een idee waar het moest.

    ^^ Hoe vatten jullie deze smiley op? Zelf zie ik hem als een soort blije smiley, net zoiets als ^.^ Maar klopt dit een beetje met hoe andere mensen hem opvatten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Differences schreef:
    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')

    Dit heb ik ook. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Differences schreef:
    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')

    Dit heb ik ook. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Een blije smiley of eentje die aan geeft dat je ook verder kunt door denken. En dan zie ik hem maar als echt twee wenkbrauwen die bewegen.


    Physics is awesome

    Meer zo van: Inderdaad^^ of daar ben ik het mee eens^^ ofzo iets.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik gebruik hem eigenlijk alleen na een sarcastische opmerking of een grapje ofzo, dus meer om te bedoelen dat het niet serieus bedoelt is.


    Valar Morghulis.

    Differences schreef:
    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')

    Haha, ja dat heb ik ook. Iemand zei ook wel eens tegen me dat het leek op iemand met opgetrokken wenkbrauwen, dus verbaast. Maar dat zie ik er zelf niet in.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Als een blije, natuurlijk ^^
    Meestal maak ik hem met snorharen =^^=


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Parachutes schreef:
    Blij, maar soms ook een beetje als vriendelijke toevoeging of zoiets. Of tevreden achtig. Ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nori schreef:
    Zoiets als: ghehe ^^
    Ik kan het niet beter uit drukken :')

    Dit. Ik vind het ook wel iets ondeugends hebben.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Differences schreef:
    Ik gebruik 'm altijd als ik niet precies weet wat voor andere smiley er anders bij moet. :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Shuuya schreef:
    Ligt eraan in wat voor zin hij word gebruikt ;o.. Meestal zie ik het als een blije smiley, maar soms zie ik het ook gewoon als twee pijltjes die naar boven wijzen, maar dan wel op een blije manier :'D.

    huhuhu blije pijltjes^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vrolijk, verheugd. Oh, en ook wel dit:


    Parachutes schreef:
    Blij, maar soms ook een beetje als vriendelijke toevoeging of zoiets. Of tevreden achtig. Ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. :'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Dauth schreef:
    Ik vat hem ook op als een blije smiley. Geen idee hoe ik hem anders zou moeten interpreteren.


    Queer zijn is gewoon alles

    'Satisfied'. Of misschien wel gewoon blij het is een twijfelgevalletje.

    Dauth schreef:
    Ik vat hem ook op als een blije smiley. Geen idee hoe ik hem anders zou moeten interpreteren.


    26 - 02 - '16