• Yes.

    Ik wil weten hoe mensen hier tegenaan kijken. Een richtlijn kan zijn: wat is een date voor jou? Een kennismaking met een vriend/vriendin, of echt al potentiele partner? Doe je dat wanneer je iemand al echt leuk vindt of puur om jezelf open te stellen voor nieuwe mensen?
    I mean with that; wat voor lading heeft het woord 'daten' voor jou?
    I'm trying to figure our what people's views on this shit are.

    Ik zal m'n kijk/scepsis ooit wel opschrijven. Ooit... AHAHAHA.

    Groetjes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Iets leuks doen met iemand, een potentiele partner. Wat we dan doen maakt me niet zo veel uit ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Daten is gewoon afspreken met iemand die je wel ziet zitten zonder dat je een relatie hebt denk ik xd.
    Zelf heb ik wel een date gehad, in Berlijn (met een duitser dus) en bleek dat hij niet zo heel goed engels kon waardoor hij me soms niet begreep, awkward shit........

    Hecuba schreef:
    Iets leuks doen met iemand, een potentiele partner. Wat we dan doen maakt me niet zo veel uit ^^


    Dit

    ik vind een date afspreken met iemand die je wel ziet zitten en om beter te leren kennen. ik ben zelf niet zo van het daten haha,
    maar dat komt omdat ik niet snel meer voel als vriendschap bij een jongen. mijn vriend was een uitzondering, ik hem hem op internet ontmoet
    en daarmee wel gedate, omdat ik hem dus al wel erg leuk vond, en nu woon ik met hem samen hihi.

    Een date heb ik met een jongen waarin ik mijn potentiële vriendje zie. Ik doe het om iemand beter te leren kennen en om te kijken of je een gezellige middag/avond met iemand kunt hebben en er een klik is. Heel vaak date ik niet meer. Vroeger best wel veel, nu niet, sinds een tijdje heb ik een vriend en dat is niet iemand met wie ik gedate heb. Wij waren al langer gewoon bevriend en dat is tot meer uitgegroeid. Maar wanneer ik wel date is dit dus een belangrijke reden om te daten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.