• Omdat ik weet dat het soms heel erg lastig is om reactie te krijgen op je stories, wil ik jullie helpen en je stories lezen.
    Ikzelf lees vooral romantische drama's met onbekende personen, maar voel je vrij om alles te posten wat je wilt dat ik lees.
    Ik beloof dat ik
    - op z'n minst twee hoofdstukken lees.
    - mijn mening uitgebreid achterlaat.
    - je spellings/typfouten voor je wil aanduiden.
    - dat in minder dan een week tijd doe.

    Groetjes,
    Nina

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Misschien kan je mijn verhaal ook beoordelen?
    http://www.quizlet.nl/stories/141019/sweet-sixteen/

    - Fantasy
    - Avontuur
    - Romantiek
    - Onbekende Personen

    Hey,
    Zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn verhaal?
    We're perfectly imperfect || Niall James Horan.
    It would mean the world to me.

    ||romantiek||thriller||mysterie||&highschool||
    Hoofdpersonen: Céline, chloe, MacKenzie, Jessica en jason.
    Het verhaal gaat over, Céline die nieuwe is in het huis Anubis, ze vind raadsels, en samen probeert ze die op te lossen, ondertussen is ze hardstikke verliefd op haar leraar jason, waar ze al eerder een geheime relatie mee heeft gehad, maar ze is niet de enige Jessica zit ook achter hem aan. Ondertussen proberen chloe en Céline in het cheerleaderteam te komen, maar de bitchy MacKenzie probeer het allemaal te verpesten.
    (Ook kleine stukjes comedie!)
    The all in one story, hope you'll enjoy <3
    http://www.quizlet.nl/stories/141559/create-a-mystery-find-a-mystery-or-be-a-mystery/

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 11:50 ]


    Barbara palvin,cara delevigne,miley cyrcus,one direction,Harry styles&friends





    What doesn't kill you makes you stronger
    Stand a little taller
    Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
    What doesn't kill you makes a fighter
    Footsteps even lighter
    Doesn't mean I'm over cause you're gone.

    ~ Stronger, what doesn't kill you.


    'Laelplas komt terug..'
          Zijn stem klink trillerig. Zijn ademhaling was onregelmatig. 'We konden hun niet stoppen.' Hij liet zijn zwaard verslagen hangen naast zijn lichaam. Vele halfgoden lagen op de grond. Andere dood, andere vermoeid. 'We hebben gefaald.'


          Maanden na de titanenoorlog is Kronos terug. Het harde werken van zijn handlangers werd beloond met een heerser die opnieuw bezit kon nemen van een lichaam, klaar te herrijzen zodra hij er klaar voor was. De titaan was echter niet tevreden met alleen zichzelf, hij wilde hulp. Met de grootse ideeën die hij had ontstonden plannen die niemand had verwacht.
          Laelplas, de jachthond die jaren geleden door Zeus was versteend en tot sterrenbeeld werd vernoemd, verdween uit de hemel. Het sterrenbeeld verdween en werd een onsterfelijk dier van vlees en bloed. Een jachthond die zijn prooi altijd ving, hoe ver hij er ook voor moest gaan.
          Kronos wilde Gaia aan zijn zijde. Een godin die vrijwel onverslaanbaar zou kunnen zijn samen met haar zonen, uit haar eigen bloed ontstaan. Elke gigant die er voor was gemaakt een bepaalde god een eerste klas reisje tartarus te gunnen. Een geweldig leger om de macht mee te winnen over de wereld.
          Gaia herrijzen is daar in tegen niet zo makkelijk. De godin zit in een vaste slaap, diep in de grond ten midden van het oude Rome. Om haar te ontwaken zouden alle Giganten nodig zijn op precies hetzelfde moment, om hun bloed te laten vloeien tot de godin haar ware lichaam terug krijgt.
          En Kronos zet alles op alles om dat te doen.


    • Luke Castellan, Lucy Graywell, Samuel Ian Lewis en Blaise Leech Algera in de hoofdrol.
    • Percy Jackson, Annabeth Chase, Jason Grace en alle anderen © Rick Riordan.
    • Blaise Leech Algera © IDetrahere.
    • Spoilers tot en met House of Hades.
    • Ik wil dit verhaal nergens anders dan op mijn Quizlet zien.
    • Reactie's (en abo's.) motiveren ons te schrijven.
    • Idee van dit verhaal © Detrahere. Ik wil dit nergens anders zien!
    • Lucy Vanessa Graywell & Samuel Ian Lewis © Daggers.

    Speelt zich af tijdens en na de laatste Olympiër.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    NOT ANOTHER LOVE STORY (is maar een tijdelijke titel, tot ik iets beter vind :p)

    Het is een engelstalige story, hopelijk is dat niet erg :)

    het bevat geen bestaande personen, dit verhaal is echt pure fictie, het is gemaakt door mijn fantasie (als je het fantasie kunt noemen), maar ik denk dat je er wel dingen uit kunt herkennen (ook niet alles, zoals ik al zei, het is fictie).

    Als je interesse hebt,: http://www.quizlet.nl/stories/141636/not-another-love-story/ zo niet, was het het proberen waard :)

    misschien wil je ook even een kleine inleiding lezen:

    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…



    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Op het eerste zicht lijkt het een fanfict. maar enkel hun namen zijn erin geplakt. Uiteindelijk heeft het niet zoveel met One Direction te maken. Dit verhaal is gebaseerd op waargebeurde feiten uit het leven van een rechercheur. Ze gebruikt haar ervaringen om boeken en meeslepende verhalen te schrijven. Mijn verhaal wordt gebaseerd op enkele van haar boeken. Dit is de inhoud:



    De twintigjarige vrienden Louis, Zayn, Harry en Liam wonen in een chique buurt. Ze hebben alles wat hun hartje begeert maar ze vinden hun leven saai. Op een regenachtige dag besluiten de vrienden een gangsterfilm te kijken. Gebaseerd op deze film voeren ze een wraakactie uit. Ze raken echter verslaafd aan deze adrenalinekick, verslaafd aan de spanning, de angst, het gevaar en de mogelijkheid om gepakt te worden. Om de beurt kiezen de jongens een nieuw slachtoffer. Ze gaan steeds verder en proberen elkaar te imponeren. Tot het plots volledig fout gaat ....


    Lijkt het je wat?
    Just want to be cool || One Direction


    You may not be plastic but you are fan-tastic



    The hardest thing in life is when you realize it is not gonna be okay, not this time
    - Maxine June Moore




    - Start at 15 June 2014
    - Nederlands gesproken en Nederlands geschreven
    - One Direction doesn`t excist





    Can`t let go - Harry Styles


    Every second is highlight,



    "And it hurts


    that I can't be
    what everyone wants
    or what anyone needs
    and it hurts that I can't be
    what I want
    or what I need
    because I'm never good enough
    and I won't be enough
    and I'll never be close to enough
    and I'm just so damn tired"








    maybe I should show you now that you have a halo that maybe you don't know


    Allison Moore
    •Luke Hemmings
    •Written in Dutch
    •Spoken in English


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Klik hier voor het verhaal



    "Baby you're a firework, my firework" He whispered.
    I looked at him. Straight in his eyes, blushing at his words.
    He nodded before he left.
    There was no turning back anymore.
    I placed my feet at the startblock.
    Then I dove in.
    The game has started.


    It's for those who dare to fucking dream

    http://www.quizlet.nl/stories/141770/teach-us-to-revenge-/


    Please leave me alone


    why are you doing this to me? You hurt me again.
    What have I done? I will not take it anymore.





    † Bevat grof taalgebruik.
    † Zit geweld in.
    † een mix van waargebeurd en fantasy
    † Heeft vijf verhaal lijnen
    † Ik waarschuw niet.
    vanaf 12+

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 16:04 ]


    nobody say it was easy

    Dit verhaal is een vervolg op 'Verduistering van de wereld klik

    Aarde en Lucht - de zoektocht



    In dit verhaal gaan Dante en Sarit met behulp van de dorpsgenoten van Férimir op zoek naar de twee andere uitverkorenen. Maar het pad dat ze moeten volgen is niet gemakkelijk en de zoektocht verloopt niet zo eenvoudig als ze hadden gehoopt. Kunnen ze de obstakels overwinnen en de anderen vinden? De vijand ligt op de loer..

    (Voor degenen die het 1e verhaal niet hebben gelezen: je hoeft het niet per se volledig te hebben gelezen om dit verhaal te snappen maar er staat er een korte samenvatting als eerste hoofdstuk met de belangrijkste zaken)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Oh, laat ik het maar doen, leuk!

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen. De hoofdstukken zijn meestal tussen de 900 en de 2000 woorden.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"