• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron

    Nadat George naar me luisterde, gaf hij me een snoepje die ik aanpakte en liep van me weg. Met een voorgevoel van wat deze snoepje deed, liet ik het maar in mijn zak glijden en liep ook het zwerkbalveld uit. Ginny was weer weg. Ik zuchte. Ik keek rond en zag haar verderop bij Draco staan. Ze zeiden iets tegen elkaar en toen liep Draco weer weg en ik haalde Ginny in, voordat zij ook achter hem aan kon gaan.
    'Ik heb het gedaan Gin. Versierd, gekust, wat een jongen maar voorover kan hebben om George Weasley te krijgen, deed ik. En nu ben ik kotsmisselijk en moe.' Ik stop even en drukte met mijn mou tegen mijn eigen lippen aan.
    'Enuh.. ben ik zo slecht in zoenen?' Mompelde ik zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik ben benieuwd of je eigenlijk nog weet waar je het hebt verstopt in zo een grote kamer..' Ik glimlach. Hij zal wel zien. Ik loop de kamer binnen en ga meteen naar links. Er staat een grote boekenkast. Ik verschuif de kast een beetje zodat ik erdoor kan.
    'Kom maar binnen in mijn persoonlijke kamertje,' zeg ik terwijl ik naar binnen loop. Ik heb een boel spullen hierheen gesleept zodat het een gezellig kamertje is. Ik loop naar de kast die tegen de muur staat en zoek naar het flesje met het stickertje 'liefdesdrankje' erop. Al snel vind ik het. Ik ga even zitten en kijk naar George.
    'Dus, hoe zit het nou?' Ik twijfel even. 'Waarom kuste je me?' vraag ik uiteindelijk. Ik moet het gewoon weten. Ik gooi het flesje naar George. 'Geef maar aan Campbell en hij is voor een hele dag van jou. Niet eh... Verpest zijn leven niet en zorg ervoor dat je hem naderhand nog wel aan kan spreken,' zeg ik met een rood hoofd, denkend aan toen ik het had uitgetest. We hadden net iets teveel in mijn drankje gedaan en het duurde wel drie hele dagen. George probeerde met nog een beetje te verbergen, maar ik was het lachertje van de hele school.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nounnou, eerst zei je dat niet alles moeilijk hoefde te zijn :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb je overigens geen school :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Heb je overigens geen school :')


    Nee :P
    Ik hoef alleen nog maar volgende week mijn rapport op te halen. (dance)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Hij loopt ook naar binnen en wat ik niet gezien had, was de kleine kamertje achter een boekenkast die hij verschoof, vlak links van ons.
    'Kom maar binnen in mijn persoonlijke kamertje,' zegt hij terwijl hij naar binnen loopt, en ik loop hem achterna. Ik wist nooit over deze kamertje, ach ja. We hebben zo te zien wel een aantal dingen die we NIET aan elkaar vertellen. Het was wel een gezellige kamertje en nog verbijsterd keek ik rond. Fred vond ondertussen het liefdesdrank en nam plaats op de bankje, maar gaf de drank nog steeds niet aan mij. 'Dus, hoe zit het nou?' Ik keek hem even aan en voelde me lichtjes rood worden. 'Waarom kuste je me?'
    'Ik - het was -' maar alsof Fred de antwoord zelf ook niet wilde horen, gooide hij de liefdesdrankje daar mijn richting toe die ik soepel opving, en hij begon al te praten voordat ik verder kon, wat ook een gigantische opluchting was. 'Geef maar aan Campbell en hij is voor een hele dag van jou. Niet eh... Verpest zijn leven niet en zorg ervoor dat je hem naderhand nog wel aan kan spreken,' zegt hij met een rood hoofd en een zwak glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Dankjewel, jammer dat het maar voor een dag is. Tenminste kan ik even kijken of ik echt verliefd op hem kan zijn of het alleen vriendschap is.' Ik stond op en dacht even na.
    'Waar is Campbell eigenlijk?' Vroeg ik aan hem dan.
    'Hij was niet op de zwerkbalveld en ik heb geen zin om weer met de verkeerde persoon te gaan kleffen en speeksel te gaan uitwisselen, aangezien ik tot nu toe 3 jongens heb gezoend en nu de speeksel van 3 verschillende jongens in mijn mond meedraag..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    (...)

    Nee :P
    Ik hoef alleen nog maar volgende week mijn rapport op te halen. (dance)


    Geluk, ik heb nog drie weken ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Dankjewel, jammer dat het maar voor een dag is. Tenminste kan ik even kijken of ik echt verliefd op hem kan zijn of het alleen vriendschap is.' Ik glimlach maar voel me een beetje ongemakkelijk - wat raar is, want ik voel me eigenlijk nooit ongemakkelijk als ik bij George ben. 'Waar is Campbell eigenlijk?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
    'Hij was niet op de zwerkbalveld en ik heb geen zin om weer met de verkeerde persoon te gaan kleffen en speeksel te gaan uitwisselen, aangezien ik tot nu toe 3 jongens heb gezoend en nu de speeksel van 3 verschillende jongens in mijn mond meedraag..' 'Vier,' verbeter ik hem, misschien niet een geweldig plan, maar toch. Ik glimlach.
    'Dan hebben we nog wat tijd. Misschien is hij naar het schip? Ik weet het zelf niet.' Ik weet niet waarom ik het niet er vind dat Campbell Saunders er niet is. En vooral dat Karkarov, die vaak bij Saunders is, er niet is. Die gast is echt eng. Oude vrienden van Snape... Verklaart veel. Natuurlijk een dooddoener maatje. Maar goed dat Dolleman hem heeft gevangen. Ik zucht en sta op.
    'Dus, wat gaan we doen?' vraag ik aan mijn tweelingbroer.

    Is Leora nu online? Wat moeten we anders doen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm.. we kunnen wat rondrennen door zweinstein, misschien een mini story aan toevoegen tot Leorq obline komt, en dat we dan pas Campbell vinden..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    goed plan


    Spoiler alert: you will save yourself

    Shit ik kan hier echt niet op reageren in mijn mini-pauze ('x ik heb geen idee wat jullie aan het doen zijn maar ik zag Campbells naam tevoorschijn komen iets wat geen goed teken is. Zolang jullie hem maar niet gaan vermoorden x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha we gaan Campie een liefdesdrankje geven


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    'Dan hebben we nog wat tijd. Misschien is hij naar het schip? Ik weet het zelf niet.
    Ik zucht even en liep van de boekenkast terug naar buiten, en keek om naar Fred.
    'Dus, wat gaan we doen?' Vroeg hij dan. Ik hield de liefdesdrank vast en hield het voor mijn eigen ogen vast.
    'Hem zoeken..?' Mompelde ik. Ik zucht even.
    'Fred, je lijkt dit zo gemakkelijk te kunnen accepteren, vind je het niet erg dat je tweelingbroer waarschijnlijk op jongens valt?' Vroeg ik aan hem.
    'Ik bedoel, of vind je dit beter omdat je niet meer met me hoefd te ruziën over wie het meisjes krijgt?' Zei ik, half serieus half jokkend, en opende de dopje van het liefdes drank waaraan ik begon te snuiven. Zo een lekkere geur.. het ruikt net naar een.. 'vers gebakken, net uit de oven cam - uh - jong - brood..' plots kreeg ik een rood hoofd toen ik merkte dat ik het hardop zei.
    'Dat- dat bedoel ik dus.'



    Oh georgie georgie geprgie x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Haha we gaan Campie een liefdesdrankje geven


    Wtf lindee


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wtf lindee


    Jup , nu is het jouw beurt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••