• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Eruditie schreef:
    (...)

    Haha nee dat zijn allebei personages van mezelf. Het lijkt me nu grappig als George dan toch verliefd wordt op Draco en dan wordt Ginny gek :'D


    Niet qlleen Ginny, de hle weasley familie ='D eigenlijk kunnen we het proberen..

    Wat als Fred liefdesdrabk aan Campvell geeft zodat hij George zou gaan zoenen, maar perongeluk zoent hij Fred en word verliefd op hem, en door de depressie eb woede die george voelt kust hij Draco, en probeerd dan zelfmoord te plegen ofzo :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Niet qlleen Ginny, de hle weasley familie ='D eigenlijk kunnen we het proberen..

    Wat als Fred liefdesdrabk aan Campvell geeft zodat hij George zou gaan zoenen, maar perongeluk zoent hij Fred en word verliefd op hem, en door de depressie eb woede die george voelt kust hij Draco, en probeerd dan zelfmoord te plegen ofzo :')


    Aah drama...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Ze was bang dat Draco familie van ons zou worden omdat ik hem "leuk" vond, en daarom stuurde ze Ralf naar mijn richting die me maar bleef zoenen, op een foute manier, zodat ik op hem verliefd zou worden. Zeer origineel van haar, maar Ralf is een afschuwelijke zoener..' Ik lach en denk weer terug. Het zag er dan ook zo raar uit.
    'Campbell heeft Draco al. Iets in me zegt dat hij nu bang van me is, en hij me nu haat ofzo. Maar hij kuste Draco toen hij dronken was, bij Draco.' Ik knik en merk opeens hoe fijn het voelt als de andere helft van mezelf naast me zit.
    'Als ik nog een keer de kans kreeg om.. het klinkt heel gruwelijk maar om IEMAND, noch meisje of Jongen te zoenen, ga ik me zeer opgelucht voelen. Want dan weet ik wat ik echt voel.' Ik glimlach en begin een plan te bedenken.
    'George... Ik heb denk ik wel een idee...' begin ik. 'Hebben we laatst niet een liefdesdrankje gebrouwen?' vraag ik. Een tijdje geleden waren we aan het experimenteren en ik heb hem al uitgetest. Ik was opeens heel erg verliefd op Hermione. Het was erg beschamend, maar we weten nu wel dat het werkt, en daar ging het om. Toch word ik nu genegeerd door Hermione.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jammer dat leora niet online is :Y) ik heb echt zo een neiging om george fred te laten zoenen, want dan heeft hij alle jongens gehad x'D maarja, we houden ons aan het plan :') of je geeft die drank perongeluk aan jezeld of aan draco xD het wereld staat op zijn kop als drafo met wil george zoent x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het spijt me maar anders blijft leora maar smeken en smeken en smeken :Y)




    George weasley

    'George... Ik heb denk ik wel een idee...' begin Fred 'Hebben we laatst niet een liefdesdrankje gebrouwen?' ik dacht even na en ja, dat hebben we gedaan. Maar nooit echt gebruikt. Ik weet niet zeker of ik dit wil, liever met echte liefde eens kijken... voelen hoe het voelt, anders lijkt het wel veel op een doodnormale grap.
    'Uhu,' mompelde ik. Ik stond even stil en zuchte. Ik ga zelfmoord plegen na dit. Alsof het een doodnormale taak was, drukte ik mijn lippen voor een seconde op die van mijn broer (LEORA DWONG ME WEER LEES MIJN GB X'D) en wierp me dan naar de hemel toe.
    'Hmmm, je hebt gelijk. Liefdesdrank dus.' Ik sprong op en strekte me even uit.
    'Zeg, gooide Filders als laatst niet al onze prullen in het donkere meer?' Vroeg ik wat meer als de normale George.
    'Als je wilt kan ik kieuwier uit sneeps zijn kantoortje stelen, of we zoeken het gewoon diep in onze koffers. We kunnen een nieuwe brauwen, maar dat is te veel werk..' ik kruiste mijn armen en snoof het lucht om me heen op.
    'Nooit gedacht dat ik zo een gekke liefde voor Campbell zou voelen... kijk wat we doen.' Mompelde ik dan in mezelf.




    WURG LEORA NIET MIJ (: doe gewoon alsof er niets is gebeurd, als je dat wilt, ik wil even voor het laatst leora haar zin geven en dan is het klaar. Oké. Sorry :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haat me niet :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg ik was niet eens online! Hoe kan je mij nou de schuld geven D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg:8
    Oke haha nu is George echt goed bezig zeg, 3 jongens kussen in een uur ofzo(cool)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wtf lees mijn GB :( je bent gebeen (6)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Omg:8
    Oke haha nu is George echt goed bezig zeg, 3 jongens kussen in een uur ofzo(cool)


    4, fred draco ralf en campbell :Y) en als je de aantal kusjes zegt is het 20, waaronder 16 van ralf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'uhu,' zegt George. Hij is er niet helemaal bij met zijn hoofd. Als een totale verwarring kust hij me snel. Verbaasd kijk ik voor me uit. Hij doet enkel alsof er niets gebeurt is dus besluit ik dat ik dat dan ook maar beter kan doen.
    'Hmmm, je hebt gelijk. Liefdesdrank dus.' Hij springt op en kijkt me aan. 'Zeg, gooide Vilders als laatst niet al onze prullen in het donkere meer? Als je wilt kan ik kieuwier uit sneeps zijn kantoortje stelen, of we zoeken het gewoon diep in onze koffers. We kunnen een nieuwe brouwen, maar dat is te veel werk..' Ik knik en denk even na.
    'Volgens mij heb ik nog een flesje met liefdesdrank. Ik wist wel dat Vilders onze koffers zou doorzoeken dus heb ik ze in de kamer van hoge nood gepropt. Nu zijn ze daar nog. Kom maar mee,' zeg ik.
    'Nooit gedacht dat ik zo een gekke liefde voor Campbell zou voelen... kijk wat we doen.' Hij zegt het tegen zichzelf. Ik reageer niet en begin naar de 7e verdieping te lopen. Er zijn echt veel trappen en alsof dat nog niet vermoeiend genoeg is, bewegen ze ook nog. Het duurt daarom heel erg lang tot ik er eindelijk ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    4, fred draco ralf en campbell :Y) en als je de aantal kusjes zegt is het 20, waaronder 16 van ralf.


    Oja die was ik vergeten(A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dat was simpel (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat was simpel (:


    Mag ook wel eens he ;) Niet alles hoeft moeilijk te zijn


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    'Volgens mij heb ik nog een flesje met liefdesdrank. Ik wist wel dat Vilders onze koffers zou doorzoeken dus heb ik ze in de kamer van hoge nood gepropt. Nu zijn ze daar nog. Kom maar mee,' ik loop met hem mee naar de zevende verdieping toe en we namen halt toen we voor de muur van de kamer van hoge nood.
    'Ik ben benieuwd of je eigenlijk nog weet waar je het hebt veretopt in zo een grote kamer..' murmelde ik. Na wat gedaan te hebben, kwam de deur tevoorschijn en ik was de eerste die naar binnen liep. Ik kruiste mijn armen en zuchtte. Zo veel spullen hier. Ik had geen idee hoe Fred mijn wens gaat voltooien met een liefdesdrank, maar ik vertrouw hem. Hopelijk. Denk ik.



    Inspiratliloos ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••