• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    (Delilah is nog vrij? Of bedoelde je voor te koppelen?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    "I was enchanted to meet you."

    Thomas Barton
    "Nou ja.. Ik kom eigenlijk uit Puerto Rico. Maar ik ben geadopteerd toen ik net een maand oud was door een Amerikaans gezin. Toen hebben we tot mijn 10e in Miami gewoond, maar daarna verhuisd naar Seattle." Vertelde Tyler, en Thomas knikte. Toen hoorde hij opeens een stem: "Dames en Heren,' hoorde ik opeens en ik kijk op. Ik zie twee nieuwe mensen staan maar ik blijf nog even stil. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis." Er was een vrouw op een steen geklommen, blijkbaar een van de docenten. Ze haalde en lijst tevoorschijn uit haar tas, en ging vervolgens verder: "Goed, de volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey." Thomas keek even naar Chelsey, en toen naar Tyler. "Nou, dan zie ik je dus later." Lachte deze, en Thomas knikte. "Tot zo!" zei hij met een klein grijnsje, en gaf Chelsey een knuffel. "Ik zie je zo weer." Zei hij zachtjes, waarna hij opstond en zijn koffer pakte. Rustig liep hij richting de vrouw die zich voorgesteld had als mevrouw Sharp. Toen hij daar aankwam hoorde hij een jongen naast hem. "Ehm, ehh.. mevrouw?" Zei de jongen toen, en vervolgde met een rood hoofd: "Is het de bedoeling dat de koffer ook mee gaat? Of moet die hier blijven?" Hij keek nerveus om, en Thomas glimlachte vriendelijk naar hem. Mevrouw Sharp overlegde even met de jonge man die naast haar stond, hij leek niet veel ouder dan de meesten, en meldde de jongen toen dat we de koffers hier achter konden laten: Die zouden zo weer meegenomen worden. Thomas zette zijn koffer neer, en keek vervolgens naar de blonde jongen die zojuist de koffer-vraag had gesteld. "Hey." Zei hij met een klein glimlachje, "Ik ben Thomas. Hoe heet jij?"


    Spinning around, I'm weightless.

    Bedoelde om tegen te praten die de lift ook in moet:,)

    Lucas Howerd

    Ik had amper gemerkt dat er een jongen half achter me was gaan staan en ik schrik dan ook als ik hem zie. Toen ik even nadacht herkende ik hem, hij was van de sneeuwballen. Een van de weinige die er zin in had, of deed alsof , en aardig deed. " Heey, Ik ben Thomas. hoe heet jij?" Vraagt hij zodra zijn koffer naast de gitaar hoes en lichtblauwe koffer van Lucas staat. Ik bloos weer even waarvoor ik me mezelf voor mijn kop kon slaan. Hij vroeg alleen mijn naam. Hij bekeek even kort, althans voor zijn gevoel kort, de jongen. Hij had kort bruin haar, hij was iets langer dan Lucas en ik vond dat hij er gespuerd uitzag. Of te wel, dit ging nog moeilijk worden als Thomas ook bij hem zou slapen. Hij wist niet of Mikey bij hem sliep, maar hij hoopte het. Als hij dus met allemaal knappe jongens moest slapen, bleef zijn geaardheid niet lang verborgen. Weer gedenkend dat hij staart verkleurd hij weer. " L-Lucas, aangenaam" hakkel ik ongemakkelijk. En voor de zoveelste keer al van vandaag probeer ik mijn blozende wangen te verstoppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "Don't you worry, don't you worry child-"

    Scott Berkham

    Terug bij de twee ging Victoire er vandoor. Ik zei kort gedag en keek toen weer naar Levi.
    "Ik ben ooit in Schotland geweest. Ik vind het erg mooi daar. De natuur geeft veel rust." Zei Levi en ik knikte. Alles aan zijn beschrijving klopte. Het landschap in Schotland is prachtig, de heuvels gebruikte ik vaak om tot rust te komen als ik even met mezelf in de knoop zat. Het liet me nadenken over van alles en zo kwam ik tot rust.
    "Alles klopt," zei ik toen en deed onbewust een stapje dichter bij Levi. "Schotland is zo mooi, ik ben blij dat ik er geboren en opgegroeid ben. Had me niets beters kunnen wensen." Vertelde ik hem met een glimlach. Hopelijk rook hij de drank nu niet, vast niet.
    "Dames en heren," Ik keek op naar de vrouwelijke stem en zocht bij wie deze hoorde. "De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis." Ik keek even opzij naar de contouren van Levi zijn gezicht en zuchte zacht. Ik weet het gewoon zeker, maar weet hij het zelf wel? Weet hij zelf dat hij niet zoals de meeste jongens is...
    "Goed, De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!" Ik verstijfde en voelde Levi zijn blik ook nog eens op mij.
    "Uhm, nou tot zo denk ik dan maar." Zei Levi en ik keek naar hem. Volgens mij was ik spierwit. "Ik hoop voor je dat het een beetje warm is in die Skilift, anders word je straks nog ziek." Ik slikte en keek hem aan.
    "Levi, ik ga echt niet met die lift hoor!" Zei ik toen angstig. "Ik heb geen hoogtevrees of zo, maar mij zie je niet in een skilift gaan. Please doe je voor als mij. Dat is het enige dat ik van je vraag." Mijn stem klonk smekend en ik keek hem aan met net zulke smekende ogen. "Alsjeblieft?..." ik pakte zijn hand vast.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "The most important thing people did to me, was exposing me to new things."

    Thomas Barton
    Toen Thomas zich had voorgesteld en naar zijn naam vroeg, werd de blonde jongen rood. Hij keek hem een tijdje aan, iets langer dan de meeste mensen zouden doen. Hij kreeg een vaag vermoeden, maar zei er maar niets over. Misschien was deze jongen wel heel verlegen of zenuwachtig. De jongen had blond haar, lichte ogen en was iets kleiner dan hemzelf. Zijn kleur is net weggetrokken, als hij bijna meteen weer tevoorschijn komt. "L-Lucas. Aangenaam." Stotterde de jongen, lichtelijk ongemakkelijk. Thomas glimlachte; vroeger was hij ook zo, snel bang, opgelaten, verlegen, een beetje ongemakkelijk. Terwijl de jongen probeerde zijn blozende wangen te verstoppen grinnikte Thomas. "Aangenaam, Lucas." Hij keek even naar mevrouw Sharp, en toen weer naar Lucas. "Zou jij mij willen vergezellen in de skilift?" Vroeg hij toen, met een klein grijnsje. "Ik ben zo terug." Zei hij zachtjes, en liep naar mevrouw Sharp toe. "Goede middag mevrouw, ik ben Thomas. Zou ik mijn ticket mogen? En zou ik die voor mijn vriend Lucas ook mee mogen nemen?" Vervolgde hij met een klein glimlachje. "Hij is nogal verlegen, en ik zou niet willen dat hij hier morgen nog staat omdat hij zijn kaartje niet durft te halen." Vrolijk keek hij de twee docenten aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:43 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Anna Sharp
    Ik sloeg mijn arm om Gregor's nek. 'Je bent gewoon lief,' grinnikte ik. 'En ze krijgt heus wel vrienden. Voor sommige mensen neemt het meer tijd.' Er kwam een jongen op ons af. 'Goede middag mevrouw, ik ben Thomas. Zou ik mijn ticket mogen? En zou ik die voor mijn vriend Lucas ook mee mogen nemen? Hij is nogal verlegen, en ik zou niet willen dat hij hier morgen nog staat omdat hij zijn kaartje niet durft te halen.' Ik haalde mijn arm om Gregor's nek vandaan en bedacht me even. 'Laat hem zelf maar komen,' zei ik toen. 'Ik wil graag eens kennis met hem maken. Of wil hij liever dat ik naar hem toe ga, dat kan natuurlijk ook. Hij is hier namelijk om over zijn verlegenheid heen te komen, niet?'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh oeps had de reactie van Patholoog niet gezien, sorry
    Gregory McEwan
    Ze vond me lief! Anna vond me lief!
    Vanbinnen deed ik een vreugdedansje, dit was goed, dit was heeeel goed.
    Anna zei dat de verlegen jongen zelf zijn ticket moest halen, of dat ze ook wel naar hem toe wilde gaan anders.
    "Hij lijkt me inderdaad wel erg verlegen."concludeerde ik op haar opmerking over het overwinnen van zijn verlegenheid, Anna wist altijd hoe ze alles moest aanpakken, terwijl ik liever lol maakte.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:55 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lucas Howerd

    De jongen keek me vermakelijk aan en grinnikte. " Aangenaam Lucas" zegt hij en ik glimlach even kort. Zijn hoofd ging van Mevrouw Sharp, naar mij en weer terug. " Zou jij mij willen vergezellen in de skilift?" Vraagt Thomas me met een lachje. " ik ben zo terug" zegt hij daarna en ik knik. Shit, niet over nagedacht. Mijn best heftige hoogtevrees. Ik volg Thomas die naar mevrouw Sharp loopt. " goedemiddag mevrouw. Ik ben Thomas . Zou ik mijn ticket mogen? En zou ik die voor mijn vriend Lucas ook mee mogen nemen." Ik glimlach even omdat hij me een vriend noemde. Hij bleek nergens moeite mee te hebben en hij was stik aardig. " Hij is nogal verlegen en ij zou niet willen dat hij hier morgen nog staat omdat hij zijn kaartje niet durft te halen" . Hard bijt ik op mijn lip, viel het zo op? Gekwetst staar ik voor me, ja ik was niet een van de spontaanste maar nog. Ik staar voor me uit terwijl ik de tranen in kan houden maar mijn ogen wel waterig werden. Ik kijk even op en luister naar de vrouw. n. 'Laat hem zelf maar komen,' zegt ze. 'Ik wil graag eens kennis met hem maken. Of wil hij liever dat ik naar hem toe ga, dat kan natuurlijk ook. Hij is hier namelijk om over zijn verlegenheid heen te komen, niet?' Hoor ik haar zeggen. Ik besluit er heen te gaan. " m mevrouw, moet ik echt met de skilift. Ik heb best wel erge hoogtevrees en straks valt zo'n ding naar beneden of staat het ineens stil" zeg ik nogal bangig en kijk haar smekend met grote en nog steeds waterige ogen aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "When you try your best, but you don't succeed.."

    Thomas Barton

    Mevrouw Sharp had een arm om de man zijn nek heen geslagen toen ik mijn vraag stelde, maar voor ze antwoordde liet ze hem wel weer los. Thomas keek haar even afwachtend aan, tot ze antwoordde: "Laat hem maar zelf komen. Ik wil graag eens kennis met hem maken. Of wil hij liever dat ik naar hem toe ga? Dat kan natuurlijk ook. Hij is hier namelijk om over zijn verlegenheid heen te komen, niet?" Thomas knikte. "Hij lijkt me inderdaad wel erg verlegen." Zei meneer McEwan. Dat begreep hij wel; voor hetzelfde geld ging hij ervandoor met Lucas' ticket, terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling was. "Ik zal hem wel halen." Zei hij met een glimlachje, en draaide zich vervolgens om. Het bleek uiteindelijk niet nodig; Lucas kwam zelf al aanlopen. Zijn ogen stonden verdrietig, en Thomas besloot hem er later naar te vragen. "M..mevrouw," Begon Lucas voorzichtig. "Moet ik echt met de skilift? Ik heb best wel erge hoogtevrees en straks valt zo'n ding naar beneden of staat het ineens stil.." Thomas pakte instinctief zijn hand en kneep er zachtjes in. "Maak je geen zorgen buddy, ik ben bij je. Dan gaan we gewoon samen. Het is echt niet zo eng als het lijkt." Hij schonk Lucas een klein glimlachje, en wachtte de reactie van de docenten rustig af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:00 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ''I just cant stop thinking of you.''

    Michael Hood.

    Ik reageerde niet op de jongen die blijkbaar Lucas heette. Te ver gezonken in gedachten. Waarom was ik hier ook al weer? Ja om alles te vergeten. Mijn ouders te vergeten. Dat ging verdomme gewoon niet! Een stem van een vrouw hielp me uit mijn gedachten en toen ik mijn naam hoorde liep ik naar hun toe. ''Mag ik mijn ticket?'' vroeg ik. Lucas stond er ook, en een jongen die net met een meisje een sneeuwballen gevecht had.


    [Niet veel but okay. AC komt later denk ik. Ligt eraan..]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [waaraan?]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:03 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    Vince Luke Smiths
    Haar ogen waren vast gehaakt in die van mij voordat ze antwoord gaf. ''Ik ben Jennifer aangenaam, je mag me ook Jen noemen,'' stelde ze zichzelf voor met een vriendelijke glimlach rondom haar lippen. Ze schudde haar hoofd op mijn tweede vraag, ''nog maar net, jij?'' Ik schudde ook mijn hoofd en en net toen ik antwoord wou geven werd mijn aandacht getrokken door een jonge vrouw rond de twintig jaar die waarschijnlijk een begeleidster was. Ze zag er zeker niet slecht uit maar dat was een foute gedachte. ''Dames en Heren, de naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.'' Ik fronste kort en er volgde een korte stilte die al snel weer werd opgevolgd door de heldere stem van de begeleidster. ''Goed,'' zei ze terwijl er een lijst uit haar tas te voorschijn kwam. ''De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep.'' Ze noemde een paar namen op en eindigde haar zin met dat de rest moest wachten, mijn naam stond er niet bij dus wendde ik mijn blik weer af en keek naar Jennifer die een hand door haar blonde lokken haalde. ''Dus, waar kom je vandaan?'' Vroeg ik en ik keek haar geïnteresseerd aan en glimlachte zwakjes terwijl ik mijn sigaret neergooide en doofde. ''Blond haar, bruine ogen - ik ben benieuwd,'' zei ik terwijl mijn glimlach wat speelser werd.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:16 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hecuba schreef:
    [waaraan?]


    [Privé. Ik hoop trouwens dat ik niemand bij de begeleider/docenten ben vergeten. Zo ja zeg het even en ik pas het aan.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gregory McEwan
    Ik kijk Lucas aan als Anna haar arm weg laat glijden, een jongen probeert hem al wat te kalmeren, zijn naam is Thomas meen ik me te herinneren.
    "Lucas, durf je het ook niet met je vrienden? En geloof me, deze skilift is erg betrouwbaar, maar als je echt niet durft wil ik het risico op een paniekaanval liever niet nemen, aangezien ik ben vergeten hoe ik moet reanimeren." ik grinnikt, ik ben flauwe grappen aan het maken om de spanning te doorbreken, maar kijk even naar Anna, hopend dat zij ook vind dat dit wel bespreekbaar is, als Lucas echt niet durft kan hij toch gerust bij mij in de auto, niet?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    "But I don't feel perfect at all."

    Victoire Barton

    "Euh, hoi. River is de naam." Stelde de jongen zich vriendelijk voor. Hij was een heel stuk langer, maar wat verwacht je als je zo'n dwerg bent als Victoire was. "Aangenaam, River!" Zei ze tegen de jongen, en keek vrolijk om zich heen. De meeste mensen stonden inmiddels wel te praten, en het leek haar een erg gezellige groep. Een enkeling stond nog alleen, maar misschien vonden ze dat even fijner zo. Sommige mensen bekeken de situatie gewoon liever even goed voor ze zich ergens in stortten. Vic was dus niet zo'n persoon. Vaak wist ze niet zo goed of ze het goed deed, maar ze probeerde zich voor te doen als het vrolijke meisje dat ze altijd was geweest. Ze zou het best wel eens te hard proberen, maar tot nu toe had het goed gewerkt. "Hoe vind jij het hier?" Vroeg de jongen, en Victoire keek om zich heen en trok een wenkbrauw op. "Wit. En koud." Grinnikte ze. Nog voor ze aan hem kon vragen wat hij vond, hoorde ze een vrouwenstem.

    "Dames en Heren,'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis. Goed," ging ze verder, en ze haalde een lijst uit haar tas tevoorschijn. "De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!" Victoire glimlachte bij het horen van de naam van haar broer, en toen ze hoorde dat ook River genoemd werd glimlachte ze naar hem. "Oh, nou dan zie ik je later wel." Ze knikte en lachte vrolijk terug. "Tot daar!" zei ze, en keek hem even achterna terwijl hij richting de groep liep.

    De hele dag door had ze het wel aan voelen komen. Natuurlijk was het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, om weer eens iets nieuws te doen, en zeker om weg te zijn bij de bullies, maar ergens in haar borrelde de hele dag al een soort angstgevoel. Nu Thomas weg zou gaan, wist ze niet zeker of ze dit nog wel kon bedwingen; met hem erbij wist ze altijd dat het goed zou komen, maar nu? Ze miste haar vader meteen al, bang dat ze iets vergeten was. Dat kon toch niet? Ze had alles ingepakt. Alles. Trots was ze er niet op, maar om nou trillend en huilend in het huis te gaan zitten was dus ook geen optie. De docenten zou het misschien wel opvallen dat ze wat vaker een pleister zou komen halen, maar ach, die wisten dat er iets aan de hand was, toch? Zwijgend keek ze om zich heen, terwijl ze niet doorhad dan er een traan over haar wang rolde. Diep van binnen was ze nog steeds dat onzekere meisje dat ze probeerde te verbergen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:20 ]


    Spinning around, I'm weightless.