• Heey mensjes

    Ik heb samen met Dayxdreamer een verhaal geschreven voor de Paul Harland Prijs, een fantasywedstrijd waar we ieder jaar aan meedoen. We zoeken nu dringend mensen die het willen nalezen. Het verhaal is (door examens enzo) nog maar net af en de deadline is komende dinsdag (1 juli) al.

    Jalo en Hevon


    Wie van jullie heeft er tijd om dit weekend (tegen maandag) ons verhaal na te lezen? (Zowel op taal als op verhaallijn) Graag een pb met je mailadres sturen dan :)
    We kunnen jullie als beloning reclame voor jullie creaties in onze verhalen aanbieden voor wie wilt.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:07 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik wil wel maar stuur liever niet mijn e-mail adres, sorry. Kan je niet in pb sturen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik kijk op zich wel vaker verhalen van vriendinnen na op taalfoutjes enzo, maar helaas heb ik volgende week ook allemaal deadlines voor werkstukken en verslagen en ook wat inhaaltoetswn, dus ik kan helaas niet helpen :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sorry, ik heb toetsweek, maar anders had ik het graag nagekeken


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Misschien handig om te weten. In totaal zijn het ongeveer 14 bladzijden.
    (Dat was je nog vergeten te zeggen katl1 ;) )


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Foreverx schreef:
    Ik wil wel maar stuur liever niet mijn e-mail adres, sorry. Kan je niet in pb sturen?


    Dat snap ik

    Het is wat onhandig in pb, aangezien je gewoon in word veel meer kan, maar ik heb hem gestuurd :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik meld me graag aan (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zet het in een story en vraag bèta? Weet je zeker dat alles klopt...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    Zet het in een story en vraag bèta? Weet je zeker dat alles klopt...


    Wat is dat beta aanvragen precies? Ik snap t niet helemaal looool


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Klik


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Panaceah schreef:
    Zet het in een story en vraag bèta? Weet je zeker dat alles klopt...


    Ik ben bang dat het wat te lang kan duren voor een bèta het dan gelezen heeft aangezien het echt snel moet zijn, en volgens de regels van de wedstrijd mag het sowieso ook niet online komen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik wil wel helpen. ^^ Ik heb toch vakantie. :') Stuur zo m'n e-mailadres door.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    katl1 schreef:

    Ik ben bang dat het wat te lang kan duren voor een bèta het dan gelezen heeft aangezien het echt snel moet zijn, en volgens de regels van de wedstrijd mag het sowieso ook niet online komen


    Oh, ja, ik begrijp je. Ik zou zeggen, stuur maar, I give it a try. But, I have no time.
    Morge ga ik naar Walibi en zondag ben ik ook niet vrij... But I see, je hebt enough kandidaten!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil ook wel helpen, vooral met grammatica en spelling, alleen het ligt eraan hoeveel woorden het ongeveer heeft..

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 23:47 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil wel helpen :3
    Als het 14 kantjes is kan ik het wel aan xD Ik zal even mijn mail sturen.. (mijn spam account als je het niet erg vind mijn andere is privé ;))


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    ik zou ook wel willen, zoek je nog mensen?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 9:35 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.