• Maar dan de gecensureerde versie, haha. Ik heb ooit gelezen dat die er ook is en het is echt niet dat ik zo preuts ben, maar ik vind al dat naakt niet zo boeiend en ik voel er weinig voor dat mijn ouders net op zo een lekker moment binnen komen vallen. Daarentegen ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar de serie, omdat iedereen hem zo goed lijkt te vinden. Dus, heeft iemand een goede kwaliteit gecensureerde GoT voor mij? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bestaat er een gecensureerde versie van GoT? Nooit geweten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, nog nooit van gehoord. De gecensureerde dan...
    Ik heb de Engelse boeken gisteren gekocht...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik wist niet eens dat er een gecensureerde versie bestond. In ieder geval, ik heb 'm niet. Dat vind ik zonde. Ik kijk alles of ik kijk het niet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Is er niet, denk ik.
    Torrents zoeken.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ah iemand zei ooit van wel en ik dacht: Perf. Want die keiharde sex kan me ook weinig boeien en dat is nog meer awkward als mijn ouders binnen komen dan wanneer iemand gewoon bloot is :Y) Ik had al gezocht, maar niet gevonden geloof ik en ik hoopte dat iemand ze al had en toe zou kunnen sturen, aangezien het toch veel fans heeft.

    Ugh, ik kan atm ook niet 3x downloaden om te kijken welke video's goede kwaliteit hebben, vandaar, maar het bestaat echt! (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik weet niet of er wel echt een gecencureerde versie bestaat van GoT? als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken. Het is niet alsof er in elke aflevering een kwartier aan naaktscenes zit en als het je toch niet uit maakt kan je ze ook gewoon ff doorspoelen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ik weet niet of er wel echt een gecencureerde versie bestaat van GoT? als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken. Het is niet alsof er in elke aflevering een kwartier aan naaktscenes zit en als het je toch niet uit maakt kan je ze ook gewoon ff doorspoelen.


    Dan mis ik dadelijk wat belangrijks (cat) (Belangrijk dialoog oid)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ChetUbetcha schreef:
    ik weet niet of er wel echt een gecencureerde versie bestaat van GoT? als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken. Het is niet alsof er in elke aflevering een kwartier aan naaktscenes zit en als het je toch niet uit maakt kan je ze ook gewoon ff doorspoelen.


    Uhh... Dat is niet juist. Het is meer dan een kwartier per episode.


    quidquid excusatio prandium pro

    Asami schreef:
    (...)

    Dan mis ik dadelijk wat belangrijks (cat) (Belangrijk dialoog oid)


    Die dialogen worden bij GoT ook onder de seks gevoerd :'). Ach, download gewoon de normale versie en sla delen over. Jouw ouders zullen heus wel begrijpen dat je de serie niet download om de seks, toch?

    De seks vind ik btw trouwens echt meevallen. Alleen het eerste seizoen overheerst het, daarna is het overduidelijk minder heftig en minder veel.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 21:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."