• Iedereen heeft een ander verhaal en daarbij een andere achtergrond. De een heeft het het goed, de ander heeft het weer minder. Er zijn altijd mensen die het op een dag niet meer aankunnen, en vertrekken om ergens anders een nieuwe start te maken. Misschien omdat de geheimen zich blijven opstapelen, of omdat de familieproblemen steeds groter worden.. Voor 10 jongvolwassenen is dit de juiste beslissing. Hun leven vol fouten achterlaten en ergens opnieuw beginnen. Dat is alleen niet zo makkelijk als het lijkt.. Waar moet je heen zonder geld, zonder een baan en zonder ook maar iemand die je steunt. De makkelijkste weg is het criminele leven en dit is dan ook waar deze 10 terecht komen. Ze komen allemaal in hetzelfde kraakpand terecht en zijn verplicht samen te leven. Maar terwijl iedereen met gevaarlijke jobs probeert het geld bij elkaar te halen, is er nog een andere groep op de uitkijk. Vastbesloten om de nieuwe groep weg te krijgen uit hun buurt, leidt het vaak tot grote conflicten tussen de twee.. De grote vraag blijft dus of dit wel zo'n slimme keuze was. Konden ze niet beter bij hun oude leven blijven, al leek dat nog zo vreselijk..?


    Rollen:
    "Nieuwe" groep:
    - Morrow Carrera Locksley ~ MaIfoy
    - Reservering ~ MrFluke
    - Aurora Eshleigh Rosefield ~ Resurrect
    - Julia Harriet Afton Jones ~ Bored
    - Aria Carmen del Rio Lopez ~ Amarela
    - Tyler Emanuel del Rio Lopez ~ Bohen
    - Reservering ~ Rejects
    -
    -
    -

    "Oude" groep VOL!!
    - Reservering ~ Ladris
    - Reservering ~ Bohen
    - Wynter Julie Black ~ Magnus
    - Annabeth Adalyn Hawkins ~ MaIfoy
    - Joaquin ''Joa'' Aiden Suarez ~ Butera
    - Blake Ash Mushu ~ Magnus
    - Reservering ~ Kahuna
    - Reservering ~ Bored


    Invullen:

    Nieuwe/Oude groep:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    ~ Er is geen minimum aantal regels, iedereen heeft wel een een slechte dag. Maar maak het geen oneliners!
    ~ 16+ mag
    ~ Plaats OOC tussen haakjes!
    ~ Geef het door als je voor een lange tijd weg blijft! Na een week gooi ik je zonder pardon eruit als je geen reden hebt gegeven!
    ~ Ik (Bohen) open de topics! Behalve als ik toestemming geef of offline ben. Ik wil wel een linkje in mijn GB naar het nieuwe topic!
    ~ Vraag gerust als je iets niet snapt, ik bijt niet. Hetzelfde geld voor tips!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:35 ]


    El Diablo.

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Nieuwe/Oude groep:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Ik wilde Cameron Dallas even faceclaimen. De rest komt woensdag, omdat ik midden in een toetsweek zit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:45 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Succes (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wynter Julie Black



    Ze heeft deze naam gekregen omdat ze bij haar geboorte sneeuwwit haar had, dat is nu wat weggevaagd, maar je kunt nog wel wat heel licht blonde/ witte plukken in haar - haar zien.

    Oude groep.

    Nationaliteit: Ze is Canadees, maar omdat ze een paar jaar in verschillende landen heeft gewoond kan ze meerdere talen vloeiend spreken.

    Leeftijd:
    19 jaar, ze is geboren op 15 juni

    Karakter:
    Wynter lijkt over het algemeen geen sociaal persoon, ze zal zich niet naar je openstellen en je al helemaal niet snel als een vriend of vriendin zien. Ze is niet op haar mondje gevallen en zal vaak zeggen wat ze denkt al zal ze dit niet altijd doen. Als je Wynter echt hebt gekwetst dan heb je ook wel echt iets voor elkaar, want eigenlijk boeit haar niet veel dingen meer na het vertrek van haar broer. Je krijgt haar niet zo snel gekwetst, maar als dat wel zo is zal ze je niet zo heel snel meer vertrouwen behalve als je er reden voor geeft. Over het algemeen vertrouwt ze toch al niemand. In de ochtend heeft ze echt een ochtendstem, waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft, en heeft ze vaak ochtendhumeur. Er zijn maar zeldzame dagen dat ze die niet heeft. Wanneer ze chagrijnig is kun je haar maar beter niet irriteren want dan kun je verwachten dat ze een opmerking naar je hoofd slingert. Wynter is veel, maar niet naïef. Ze kan sarcastisch uit de hoek komen, al helemaal als je een vraag stelt die in haar ogen dom is. Ze voelt zich alleen, maar weet dit goed te verbergen en probeert het zo goed mogelijk te negeren. Wynter woonde in een pleeggezin, samen met haar oudere broer, omdat haar ouders om zijn gekomen in een auto-ongeluk. Dat was een paar jaar geleden, en hier is ze overheen gekomen. Maar het ligt nog wel gevoelig. Soms rijdt ze nog wel eens langs haar ouder huis om te kijken hoe het er aan toe is. Door de dood van haar ouders is Wynter wel een tijdje verslaafd geweest aan drugs en drank, maar met behulp van haar broer is ze ermee gestopt. Dit weet niemand, en Wynter wilt ook niet dat iemand het weet. Haar lievelingsseizoen is de herfst - iets waar de meeste mensen raar van opkijken vanwege haar naam, Wynter wordt hier meestal nogal geïrriteerd van als er dan ook opmerkingen over worden gemaakt -, omdat ze het dan zo mooi vindt en het in de ochtend lekker ruikt. Wynter heeft eigenlijk nooit vooroordelen over iemand totdat ze diegene kent.
    Wynter is iemand die haar emoties niet zal laten zien en wanneer ze woedend is en er toch kalm uitziet dan kun je maar beter maken dat je wegkomt. Ze is niet bang om iemand op zijn plaats te wijzen of heel bot op ze te antwoorden. Dit is eigenlijk ook omdat ze zo'n beetje altijd de waarheid verteld, of die nou aardig is of niet.
    Ze zal zoveel mogelijk mensen proberen te ontwijken, heel vaak, maar ze weet dat dit niet altijd kan. Daarom blijft ze ook liever bij de mensen die ze toch al kent en vaak ziet. Wynter geeft eigenlijk om bijna niets, dit komt erg vanwege haar verleden.

    Geschiedenis:
    Wynter haar ouders stierven toen Wynter nog maar 15 jaar was. Na dit liet haar vriendje haar vallen en toen kon ze het niet meer aan. Ze werd samen met haar broer in een pleeggezin geplaatst en toen Wynter eenmaal geld in handen kreeg raakte ze aan drugs en drank. Na een tijd is ze afgekickt, ook met behulp van haar broer. Haar broer verdween echter na een jaar en Wynter heeft hem daarna nooit meer gezien.
    Dit was het punt dat ze op breken stond en maakte daarom de keuze om weg te gaan. Ze werd depressief en is weer aan de alcohol gegaan, drugs raakt ze niet meer aan, maar alcohol drinkt ze nog heel veel.
    Wynter begreep niet hoe haar broer zomaar kon verdwijnen en haar achterliet. Ze voelde zich verraden door zijn vertrek en heeft zichzelf daarna nooit meer helemaal opengesteld naar iemand. Wynter probeert zoveel mogelijk mensen uit de weg te gaan, voor hoever het kan.

    Uiterlijk:
    Wynter heeft blonde haren die op haar middenrug komen, je kunt soms hele licht blonde/witte plukjes in haar - haar zien. Haar oogkleur is bruin en haar wimpers zijn mooi lang.
    Ze is geen meisje die hakken, rokken of jurken draagt. Het zal maar zelden zien dat je haar in een jurk ziet, en dat zal waarschijnlijk alleen zo zijn als ze uitgaat. Ze draagt wel make-up, maar niet veel. Mascara draagt ze wel zo'n beetje elke dag en oogschaduw maar met meer zal je haar niet zo snel mee zien.
    Wynter heeft twee tatoeages, een op haar arm:


    Engelenvleugel.

    En de ander op haar schouderblad:


    Bloemen met een doodshoofd onderaan.

    Alhoewel veel mensen denken dat ze dit voor de sier heeft laten zetten is dit niet het geval. Het heeft een betekenis, maar dit zal ze niet zo snel tegen iemand zeggen.

    Extra: Wynter rookt, maar is zeker geen kettingroker.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand die de broer wil zijn van Wynter?:') Zo ja, lees dan even mijn personage, dan begrijp je het.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Iemand die de broer wil zijn van Wynter?:') Zo ja, lees dan even mijn personage, dan begrijp je het.^^

    Misschien mijn personage?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Niet om aandringend te klinken, maar enig idee wanneer deze rpg van start gaat?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Resurrect schreef:
    Niet om aandringend te klinken, maar enig idee wanneer deze rpg van start gaat?


    Er moeten nog een aantal reserveringen worden ingevuld, dus geen idee.


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    (...)

    Er moeten nog een aantal reserveringen worden ingevuld, dus geen idee.


    Ook geen uiterlijke datum? Dat zou toch wel handig zijn met de vakanties en dergelijke. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Resurrect schreef:
    (...)

    Ook geen uiterlijke datum? Dat zou toch wel handig zijn met de vakanties en dergelijke. . .


    Ehm.. Zaterdagavond dan.


    El Diablo.

    Rejects schreef:
    (...)
    Misschien mijn personage?


    Is goed.:Y) Thanks.c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gebeurt hier nog iets?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 10:59 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki