• Ja hoor.. Toen was het zover. Nadat ik dagenlang verschillende filmpjes zag van nominaties, werd ik dus gezellig genomineerd door mijn beste vriend.
    Hahahaha. Ik kon de lol er wel van inzien eigenlijk ^^

    View My Video

    Hebben jullie het ook al gedaan, of de filmpjes langs zien komen? :3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:28 ]


    El Diablo.

    Ik heb nog geen enkel filmpje gezien. Je bent de eerste. Haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik snap eigenlijk het nut niet zo van die nominaties.. Ik zou zelf dus eigenlijk nooit meedoen als ik genomineerd zou worden. :P


    Treat people with kindness

    Laat mij ook zo'n filmpje maken :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nadine23x schreef:
    Ik snap eigenlijk het nut niet zo van die nominaties.. Ik zou zelf dus eigenlijk nooit meedoen als ik genomineerd zou worden. :P


    Het heeft ook geen nut, maar het is gewoon grappig. En als de mensen die genomineerd worden het niet doen binnen 48 uur moeten ze iets voor je kopen xd (Snickers ofzo).


    El Diablo.

    Nadine23x schreef:
    Ik snap eigenlijk het nut niet zo van die nominaties.. Ik zou zelf dus eigenlijk nooit meedoen als ik genomineerd zou worden. :P


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bohen schreef:
    (...)

    Het heeft ook geen nut, maar het is gewoon grappig. En als de mensen die genomineerd worden het niet doen binnen 48 uur moeten ze iets voor je kopen xd (Snickers ofzo).


    En wat als ik het niet zou kopen? :P Wat gaan ze dan doen xD


    Treat people with kindness

    Ik vind er niks aan, laat maar weer eens zien hoe de mens graag kuddegedrag vertoont. Zelf zou ik er ook echt niet aan meedoen.
    Ik heb trouwens nog maar enkele filmpjes gezien op fb. Een of twee.


    Your make-up is terrible

    Nadine23x schreef:
    (...)

    En wat als ik het niet zou kopen? :P Wat gaan ze dan doen xD


    Geen idee eigenlijk xd


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    (...)

    Geen idee eigenlijk xd


    Dus dan hoef je het dus niet te doen :P


    Treat people with kindness

    Ja, ik heb de nominatie zelf ook gehad een paar dagen geleden en heel mijn tijdlijn staat er vol mee. Het is op zich wel grappig, maar aan de andere kant zie ik het nut er nog steeds niet van in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dus dan hoef je het dus niet te doen :P


    Hahaha, shhh. Ik wil gewoon mijn snickers xd


    El Diablo.

    Assassin schreef:
    Ik vind er niks aan, laat maar weer eens zien hoe de mens graag kuddegedrag vertoont. Zelf zou ik er ook echt niet aan meedoen.
    Ik heb trouwens nog maar enkele filmpjes gezien op fb. Een of twee.


    26 - 02 - '16

    Bohen schreef:
    (...)

    Hahaha, shhh. Ik wil gewoon mijn snickers xd


    whaha


    Treat people with kindness

    Ach, zijn onschuldige nominaties. Mijn tijdslijn staat vol met foto's van mensen toen ze nog een baby waren. Als je genomineerd wordt, moet je een babyfoto plaatsen. Ik vind het nog wel grappig. Er zijn meer dingen die geen nut hebben en toch doen we het.


    Take me to wonderland

    Hahahaha ik vind het altijd wel leuk om te zien maar weet niet of ik het zelf zou doen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.