• Ja hoor.. Toen was het zover. Nadat ik dagenlang verschillende filmpjes zag van nominaties, werd ik dus gezellig genomineerd door mijn beste vriend.
    Hahahaha. Ik kon de lol er wel van inzien eigenlijk ^^

    View My Video

    Hebben jullie het ook al gedaan, of de filmpjes langs zien komen? :3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:28 ]


    El Diablo.

    Assassin schreef:
    Ik vind er niks aan, laat maar weer eens zien hoe de mens graag kuddegedrag vertoont. Zelf zou ik er ook echt niet aan meedoen.
    Ik heb trouwens nog maar enkele filmpjes gezien op fb. Een of twee.


    16 - 09 - '17

    Ik heb geen fb, maar ik vind die nominaties maar dom.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Eh, oké, ik heb dat dus geen énkele keer voorbij gekomen op mijn time line. Echt weird dan :'D Hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Bij mij nomineert iedereen elkaar om in rode duivels-outfit op de foto te gaan. Gelukkig word ik er buiten gelaten, niets voor mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn broertje had me genomineerd, maar ik kreeg ook echt 3 minuten lang een volle gieter met ijskoud water over me heen.. vreselijk xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jep,
    maar op degene die ik voorbij heb zien komen moesten ze in een meer/rivier springen.
    Ik heb van het begin af aan verkondigd dat ik het belachelijk vind, en als iemand mij nomineerd doe ik er ook niet aan mee.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik vind het ergens wel grappig om te zien :')
    Tot nu toe ben ik alleen genomineerd om 3 positieve dingen op te noemen. Gelukkig c:


    wat was dit ookalweer

    Jup. Want alle mensen van de judo gingen elkaar nomineren. Uiteindelijk stond mijn fb helemaal vol met zulke filmpjes. Maar dat is al een maand terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze nominaties vind ik dan nog wel grappig. Op mijn tijdlijn was het op een gegeven moment een hype om elkaar te nomineren voor het in één keer atten van een glas bier. Allemaal minderjarigen die bier aan het atten waren op Facebook, waar al hun vrienden en familie het konden zien. Waarschijnlijk was dat de meest idiote hype die ik ooit had gezien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het eigenlijk best dom... Ik heb een andere pagina geliked tho die zei: 'Nomineer Uw eigen, spring zelf in 't water, en betaal Uw eten zelf.'
    hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Door de vele paardenliefhebbers die ik op FB heb, wist ik dat er ook zoiets met paarden was. Foto van jou en je lievelingspaard posten of anders een zak wortelen geven aan het lievelingspaard van degene die je had genomineerd. Ik zag er de lol wel van in, want moeite is het niet en het was bedoeld om alle dranknominaties weg te krijgen.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb het ook gedaan, vond het wel lachen en het doet niemand kwaad ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cantabile schreef:
    Door de vele paardenliefhebbers die ik op FB heb, wist ik dat er ook zoiets met paarden was. Foto van jou en je lievelingspaard posten of anders een zak wortelen geven aan het lievelingspaard van degene die je had genomineerd. Ik zag er de lol wel van in, want moeite is het niet en het was bedoeld om alle dranknominaties weg te krijgen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Cantabile schreef:
    Door de vele paardenliefhebbers die ik op FB heb, wist ik dat er ook zoiets met paarden was. Foto van jou en je lievelingspaard posten of anders een zak wortelen geven aan het lievelingspaard van degene die je had genomineerd. Ik zag er de lol wel van in, want moeite is het niet en het was bedoeld om alle dranknominaties weg te krijgen.

    Jup, ik werd toen door jouw genomineerd. Die vond ik inderdaad ook wel meevallen. Verder ben ik één andere keer genomineerd, maar toen ben ik het helemaal vergeten. Dat was ook een onschuldige waarbij je een foto van jezelf zonder make-up moest plaatsen; ik draag alleen zo goed als nooit make-up dus ik heb er nooit meer aan gedacht.
    Verder zie ik eigenlijk nooit iets van nominaties. Eén filmpje van dat met water volgens mij en meer ook niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 12:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben genomineerd, maar ik ga diegene trakteren. :')