• Hoi,
    Ik ga een nieuwe story maken 'Hunger Games||The beginning of the end' dus een Hunger games verhaal, ik zoek naar tributen voor in de arena hier zijn de rollen waar ik naar op zoek ben:
    - District 1 (meisje) ArianatorXx: nog op zoek
    - District 1 (jongen) ArianatorXx: Jason Volt
    - District 2 (meisje) ArianatorXx : Amber Strossel
    - District 2 (jongen) Bourne: Vincent Alexander Merlynn
    - District 3 (meisje) Canoodle: Lucy Garett
    - District 3 (jongen) Canoodle: Moris Garett
    - District 4 (meisje) Redrosex: Kayla Sora Brooke
    - District 4 (jongen Bourne : Jonathan 'Jona' Marcus Mercer
    - District 5 (meisje) Redrosex: Emily Davids
    - District 5 (jongen) Bourne: Riley 'Riles' Cameron Langley
    - District 6 (meisje) ArianatorXx : Angelina Gree-Smorth
    - District 6 ( jongen)
    - District 9 (meisje) Redrosex : Alice Hade
    - District 11 (jongen)
    - District 11 (meisje)Clove001: Stacey Faite
    - District 12 (meisje) Canoodle: Mabel Cartner
    - District 12 (jongen) Vasilisa: Aaron Claney

    Het meisje uit district 2 doe ik, en over de andere zullen we niet praten (Y)
    Hier is wat je moet tonen:
    -Naam
    -Leeftijd
    -District
    -Karakter
    -Geschiedenis
    -Uiterlijk (moet met een foto of meerdere)

    Of jullie schrijven het verhaal mee of jullie geven gwn personnages zodat ik ze kan schrijven en misschien verdelen ;)



    Ik zoek ook nog iemand die een leuke cover kan maken, laat iets weten als je dat wilt en ik zal info kunnen geven :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:34 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik wil ook nog wel iemand maken! Ik maak een meisje uit 3.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 21:07 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik wil een meisje uit 9!
    [Wat wil je liever, een bitch of een 12jarige?]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Okay :Y)
    Mag ik er nog een doen? c:

    Ja hoor (doeg)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Canoodle schreef:
    Ik wil ook nog wel iemand maken! Ik maak een meisje uit 3.


    Oké


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Redrosex schreef:
    Ik wil een meisje uit 9!
    [Wat wil je liever, een bitch of een 12jarige?]


    Een bitch ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.


    Naam: Lucy Garrett.
    Leeftijd: 16.
    District: 3.
    Karakter: Lucy heeft veel moeite met het tonen van haar emoties. Ze denkt dat anderen haar daarmee pijn kunnen doen. Ze is op zichzelf gekeerd, werkt liever alleen dan in een groepje. Ook is ze erg ongeduldig en kan ze snel jaloers worden. De enige persoon waarbij Lucy echt zichzelf kan zijn is haar tweelingbroer Morris. De twee zijn erg close, niemand begrijpt Lucy zo goed als Morris, en andersom.
    Geschiedenis: Lucy en haar tweelingbroer Morris werden geboren toen hun ouders, Norman en Amanda, allebei nog op de middelbare school zaten. Het was natuurlijk totaal niet hun bedoeling om al zo vroeg kinderen te krijgen. Het hele district sprak van een grote schande, het was namelijk niet normaal om kinderen te krijgen vóór het huwelijk.
    Omdat het onmogelijk was om met twee baby's nog naar school te gaan, gingen Norman en Amanda van school af. Norman ging, net zoals bijna alle andere mensen uit district 3, in een elektriciteitsfabriek werken. Amanda bleef thuis om voor de kinderen te zorgen. Veel geld hadden ze thuis niet, maar toch had Lucy best een leuke jeugd.
    Een jaar geleden gebeurde er een vreselijk ongeluk in de fabriek, waarbij Norman blind raakte. Het was onmogelijk voor hem om verder te gaan met werken. Lucy en Morris besloten daarom om allebei van school af te gaan, en werken nu ook in de fabriek om geld te kunnen verdienen voor hun gezin.
    Uiterlijk: Lucy is een mooi meisje. Ze heeft bruine ogen en donkerblond haar dat bijna tot haar heupen komt. Doordat ze nauwelijks buiten komt heeft ze een erg bleke huid.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:


    Naam: Lucy Garrett.
    Leeftijd: 16.
    District: 3.
    Karakter: Lucy heeft veel moeite met het tonen van haar emoties. Ze denkt dat anderen haar daarmee pijn kunnen doen. Ze is op zichzelf gekeerd, werkt liever alleen dan in een groepje. Ook is ze erg ongeduldig en kan ze snel jaloers worden. De enige persoon waarbij Lucy echt zichzelf kan zijn is haar tweelingbroer Morris. De twee zijn erg close, niemand begrijpt Lucy zo goed als Morris, en andersom.
    Geschiedenis: Lucy en haar tweelingbroer Morris werden geboren toen hun ouders, Norman en Amanda, allebei nog op de middelbare school zaten. Het was natuurlijk totaal niet hun bedoeling om al zo vroeg kinderen te krijgen. Het hele district sprak van een grote schande, het was namelijk niet normaal om kinderen te krijgen vóór het huwelijk.
    Omdat het onmogelijk was om met twee baby's nog naar school te gaan, gingen Norman en Amanda van school af. Norman ging, net zoals bijna alle andere mensen uit district 3, in een elektriciteitsfabriek werken. Amanda bleef thuis om voor de kinderen te zorgen. Veel geld hadden ze thuis niet, maar toch had Lucy best een leuke jeugd.
    Een jaar geleden gebeurde er een vreselijk ongeluk in de fabriek, waarbij Norman blind raakte. Het was onmogelijk voor hem om verder te gaan met werken. Lucy en Morris besloten daarom om allebei van school af te gaan, en werken nu ook in de fabriek om geld te kunnen verdienen voor hun gezin.
    Uiterlijk: Lucy is een mooi meisje. Ze heeft bruine ogen en donkerblond haar dat bijna tot haar heupen komt. Doordat ze nauwelijks buiten komt heeft ze een erg bleke huid.


    Je zit erbij :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam: Alice Hade.


    Leeftijd: 17 Jaar, verjaart op 18 Februari.
    District: 9, graan.
    Karakter: Alice is arrogant, gemeen en heeft hele erge kapsones. Ze vind zichzelf geweldig, en denkt dat ze alles kan. Dit valt nog weleens tegen. Ze zal nooit iets toegeven, en wilt dan ook altijd gelijk. Ze is niet echt slim, zeg maar gerust dom.
    Geschiedenis: Alice heeft eigenlijk een perfect leven. Ze heeft een rijk gezin en heeft nooit hoeven werken. Haar ouders kochten alles voor haar wat ze wilde, hierdoor is ze erg verwent. Haar oudere broer heeft twee jaar terug de spelen gewonnen, dit wil Alice nu ook doen. Alleen ze overschat zichzelf vaak. Haar vader trainde haar voor de spelen, hierdoor kan ze redelijk omgaan met messen.
    Uiterlijk: Alice heeft lange roodbruine haren, met een lichte slag erin. Haar haar draagt ze bijna altijd los, anders heeft ze het in een staart. Ze heeft felle donkergroene ogen, met een zwart randje aan de buitenkant. Haar ogen zijn omringt door volle zwarte wimpers. Ze heeft een slank figuur, en is rond de 1.76 lang.


    Zo goed? En wil je er nog een?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 15:03 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Redrosex schreef:
    Naam: Alice Hade.
    Leeftijd: 17 Jaar, verjaart op 18 Februari.
    District: 9, graan.
    Karakter: Alice is arrogant, gemeen en heeft hele erge kapsones. Ze vind zichzelf geweldig, en denkt dat ze alles kan. Dit valt nog weleens tegen. Ze zal nooit iets toegeven, en wilt dan ook altijd gelijk. Ze is niet echt slim, zeg maar gerust dom.
    Geschiedenis: Alice heeft eigenlijk een perfect leven. Ze heeft een rijk gezin en heeft nooit hoeven werken. Haar ouders kochten alles voor haar wat ze wilde, hierdoor is ze erg verwent. Haar oudere broer heeft twee jaar terug de spelen gewonnen, dit wil Alice nu ook doen. Alleen ze overschat zichzelf vaak. Haar vader trainde haar voor de spelen, hierdoor kan ze redelijk omgaan met messen.
    Uiterlijk: Alice heeft lange roodbruine haren, met een lichte slag erin. Haar haar draagt ze bijna altijd los, anders heeft ze het in een staart. Ze heeft felle donkergroene ogen, met een zwart randje aan de buitenkant. Haar ogen zijn omringt door volle zwarte wimpers. Ze heeft een slank figuur, en is rond de 1.76 lang.


    Zo goed? En wil je er nog een?


    Ja het is super ;) je mag er nog doen als je wilt maar je moet wel tijd hebben om het allemaal te schrijven hè ;) Doe niet het meisje van district 11 want dat doe ik al :)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:08 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mag ik er eentje Maken? Wacht ik doe ff <33


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Naam : Stacey Faite
    Leeftijd : 12 jaar, jongste
    District: 11
    Karakter : Stacey, is een klein verlegen meisje die haar mening niet vaak zegt, ze is altijd stil geweest en braaf. Ze heeft geen doel en is al jaren bang voor de spelen ... Ze is wel een Heel behulpzaam meisje en zo nooit een vlieg kwaad doen... Ze heeft nog nooit een wapen aangeraakt en is Heel erg slap! Daardoor heeft ze niet veel vrienden en blijft ze vaak alleen de enige waar bij ze zich veilig voelt is haar grote broer, het is dit jaar zijn laatste jaar dat hij mee moet doen met de spelen. Zijn naam zit er dus vaak in... Lucie is geen meisje-meisje, ze heeft ook een avontuur kantje, ze gaat vaak de natuur in en kan Dan wel uren op de grond blijven liggen, ze voelt zich daar veilig, bijna net zo veilig als in de armen van James, haar grote broer
    Geschiedenis: Lucie woont in het arme deel van haar district, ze heeft bijna geen eten en is erg mager. Ze woont samen met haar moeder, haar 3 kleine zusjes en 1 grote broer. Het is het enige wat ze heeft. Ze werd geboren op 9 oktober en sindsdien gaat het helemaal mis, haar vader verliet het huis om bij een andere vrouw te gaan wonen, een andere Man kreeg na een week al een drieling met haar moeder... Lucy kan het echt niet meer aan en heeft soms sombere gedachten ...
    Uiterlijk:
    Ik kan de foto hier niet sturen ... Ik stuur het straks wel in privé


    Ik hoop dat het goed is ;)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Kan ik het meisje van 5 nog doen?
    Of wil je graag een jongen?
    Ik vul het straks in.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Emily Davids.


    Leeftijd: 13 jaar, verjaart op 8 Augustus.
    District: 5, elektriciteit.
    Karakter: Emily is een lief behulpzaam meisje. Ze helpt graag anderen en is niet graag alleen. Ookal is ze jong, ze zal zich er doorheen knokken. Ze kan zich goed verstoppen en is behendig. Verder is Emily slim en een echte doorzetter. Wel is ze wat onhandig en niet echt handig met wapens. Ze is iemand die snel vrienden maakt, en al net zo snel verliefd word. Haar tactiek is simpel: overleven.
    Geschiedenis: Emily komt uit een arm gezin, ze heeft twee broertjes en drie zusjes. Ze is de oudste, en helpt haar ouders met geld verdienen. Ze werkt sinds haar negende in de fabriek. Hierdoor heeft ze een redelijk hoog uithouding vermogen, en redelijk wat spieren. Ze geeft veel om haar familie en heeft er alles voor over om terug te komen.
    Uiterlijk: Emily heeft lange rode haren, met een bruine gloed. Haar haar draagt ze los, of in een vlecht. Haar ogen zijn fel groen, omringt door volle zwarte wimpers. Ze heeft rozige lippen, en een door de zo'n getinte huid. Ze heeft een lieve uitstraling. Ze heeft een slank lenig figuur en is zo'n 1.71 lang.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:10 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Geef maar een dude uit eender welk district je wilt en dat overblijft c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Geef maar een dude uit eender welk district je wilt en dat overblijft c:


    Wil je een jongen, want dat hebben we wel nog nodig? Uit district 2 als je wilt :p


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.