• Hoi,
    Ik ga een nieuwe story maken 'Hunger Games||The beginning of the end' dus een Hunger games verhaal, ik zoek naar tributen voor in de arena hier zijn de rollen waar ik naar op zoek ben:
    - District 1 (meisje) ArianatorXx: nog op zoek
    - District 1 (jongen) ArianatorXx: Jason Volt
    - District 2 (meisje) ArianatorXx : Amber Strossel
    - District 2 (jongen) Bourne: Vincent Alexander Merlynn
    - District 3 (meisje) Canoodle: Lucy Garett
    - District 3 (jongen) Canoodle: Moris Garett
    - District 4 (meisje) Redrosex: Kayla Sora Brooke
    - District 4 (jongen Bourne : Jonathan 'Jona' Marcus Mercer
    - District 5 (meisje) Redrosex: Emily Davids
    - District 5 (jongen) Bourne: Riley 'Riles' Cameron Langley
    - District 6 (meisje) ArianatorXx : Angelina Gree-Smorth
    - District 6 ( jongen)
    - District 9 (meisje) Redrosex : Alice Hade
    - District 11 (jongen)
    - District 11 (meisje)Clove001: Stacey Faite
    - District 12 (meisje) Canoodle: Mabel Cartner
    - District 12 (jongen) Vasilisa: Aaron Claney

    Het meisje uit district 2 doe ik, en over de andere zullen we niet praten (Y)
    Hier is wat je moet tonen:
    -Naam
    -Leeftijd
    -District
    -Karakter
    -Geschiedenis
    -Uiterlijk (moet met een foto of meerdere)

    Of jullie schrijven het verhaal mee of jullie geven gwn personnages zodat ik ze kan schrijven en misschien verdelen ;)



    Ik zoek ook nog iemand die een leuke cover kan maken, laat iets weten als je dat wilt en ik zal info kunnen geven :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:34 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Canoodle schreef:
    Echt? Haha, sorry. Dat had ik niet gezien. Ik verander hem wel ^^
    hehe ja zie hierboven maar die ogen en die kaaklijn? Colton Haynes c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha :p


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Nog iemand ? :/


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik zoek nog jongens ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Damnit sarreh straks dan ik had gisteren geen tijd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil eventueel wel helpen met het verhaal schrijven.
    Je kunt bij mijn story's zien hoe ik schrijf c;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Bourne schreef:
    Damnit sarreh straks dan ik had gisteren geen tijd


    Oké


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam: Jonathan 'Jona' Marcus Mercer


    Leeftijd: 17
    District: 4
    Karakter: Jonathan is een rebel voor zijn leeftijd. Hij heeft echt de pest aan alles wat het Capitool betreft, maar hij is niet zo dom om rellen te gaan schoppen met veel mensen erin betrokken. Hij zal echter sneller denken voor hij iets doet en hij heeft veel geduld, door zijn visserscarrière. Ok zijn concentratie heeft hij van het vissen en dat maakt hem oplettend. Hij is ook vrij rustig van aard, maar zal wel voor zichzelf opkomen waar nodig en ook vaak voor andere. Hij haat het ook om onderschat te worden door volwassenen, want hij heeft veel meer in zich dan op het eerste moment lijkt. Hij is ook wel vrij sarcastisch en cynisch aangelegd, dus hij kan de wereld wel verduisteren met zijn commentaar op iets. Hij heeft ook over alles een duidelijke mening en die mogen de meesten ook wel horen. Hij vertrouwt ook niet gemakkelijk mensen omdat hij vindt dat je vertrouwen moet winnen. Hij heeft ook enorm veel respect voor de 'lagere' districten, ondanks dat hij zelf in het welvarendste district woont. Hij is ook sluw en is makkelijk met de dames, een echte flirter dus.
    Geschiedenis: Jonathan komt uit een rijk gezin met een heel vissersbedrijf onder hun hoede. Als kleine jongen ging hij vaak al mee vissen en hij vond het geweldig om op het water te zitten. Hij heeft het echter niet zo goed op familievlak, omdat zijn ouders altijd he beste van hem verwachtte en dat gaf hij niet. ZE wilden dat hij het bedrijf zou overnemen op zijn twintigste, maar hij weigerde en gaf het aanbod aan zijn jongere zusje, Faylin. Hijzelf wilde harder werken dan een kantoor en een bureau en gaat nu altijd mee met de vissers. Wat Faylin betreft is hij heel zorgzaam, hij heeft ook een goed ban met zijn twee jaar jongere zusje en hij laat haar niets overkomen. Zo werd ze ooit een keer uitgescholden, maar de kerels hadden pech dat grote broer Jonathan in de buurt was. De jongens lopen nu nog steeds met een wijde boog om Faylin heen. Zijn vrienden zijn de meest populaire uit het district van zijn leeftijd of net iets ouder. Ze begrijpen niet helemaal waarom hij het aanbod van zijn ouders niet aannam, maar ze laten hem gewoon want ze hebben veel aan hem: zijn intelligentie en sluwheid bijvoorbeeld en de meisjes.
    Uiterlijk:Jona heeft donker haar dat gewoon nonchalant ligt, maar toch niet warrig. Zijn ogen zijn donker van kleur en zien er soms puppyachtig uit maar schijn bedriegt. Hij is één meter en 78 centimeter groot, een vrij normale lengte dus. Hij is sportief gebouwd door het zwaardere werk en zeker gespierd ook al lijkt hij nog veel jonger. Hij heeft ook een klein beetje flaporen en zijn lippen zijn lichtroze. .

    Gezichtsbeharing heeft hij (nog) niet. Zijn jukbeenderen zijn niet zo opvallen en zijn kaaklijn is vrij rond en dat geeft hem een vriendelijke en soms zelfs schattig indruk. De geconcentreerde blik geeft hem vaak iets volwassen en dat wordt hem ook gezegd.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 12:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Naam: Jonathan 'Jona' Marcus Mercer
    Leeftijd: 17
    District: 3
    Karakter: komt straks als ik tijd heb
    Geschiedenis: komt straks als ik tijd heb
    Uiterlijk: idem



    District 3 is al genomen, kan het niet uit een ander district?
    Er is nog district 4,5,6 en 11

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:16 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Voor mij maakt het geen verschil hoor ik pas het wel snel aan c:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:17 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Voor mij maakt het geen verschil hoor ik pas het wel snel aan c:
    dank u


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Hij is af denk ik c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Hij is af denk ik c:


    Leuk!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Kan je er wat mee trouwens?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Kan je er wat mee trouwens?


    Ja, hij wordt bondgenoot van Angelina uit district 6 en de broer en zus uit district 3

    Dit is Angelina ;) Die hij leuk zal vinden


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.