• Hoi,
    Ik ga een nieuwe story maken 'Hunger Games||The beginning of the end' dus een Hunger games verhaal, ik zoek naar tributen voor in de arena hier zijn de rollen waar ik naar op zoek ben:
    - District 1 (meisje) ArianatorXx: nog op zoek
    - District 1 (jongen) ArianatorXx: Jason Volt
    - District 2 (meisje) ArianatorXx : Amber Strossel
    - District 2 (jongen) Bourne: Vincent Alexander Merlynn
    - District 3 (meisje) Canoodle: Lucy Garett
    - District 3 (jongen) Canoodle: Moris Garett
    - District 4 (meisje) Redrosex: Kayla Sora Brooke
    - District 4 (jongen Bourne : Jonathan 'Jona' Marcus Mercer
    - District 5 (meisje) Redrosex: Emily Davids
    - District 5 (jongen) Bourne: Riley 'Riles' Cameron Langley
    - District 6 (meisje) ArianatorXx : Angelina Gree-Smorth
    - District 6 ( jongen)
    - District 9 (meisje) Redrosex : Alice Hade
    - District 11 (jongen)
    - District 11 (meisje)Clove001: Stacey Faite
    - District 12 (meisje) Canoodle: Mabel Cartner
    - District 12 (jongen) Vasilisa: Aaron Claney

    Het meisje uit district 2 doe ik, en over de andere zullen we niet praten (Y)
    Hier is wat je moet tonen:
    -Naam
    -Leeftijd
    -District
    -Karakter
    -Geschiedenis
    -Uiterlijk (moet met een foto of meerdere)

    Of jullie schrijven het verhaal mee of jullie geven gwn personnages zodat ik ze kan schrijven en misschien verdelen ;)



    Ik zoek ook nog iemand die een leuke cover kan maken, laat iets weten als je dat wilt en ik zal info kunnen geven :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:34 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Korte, maar ok ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Naam: Vincent 'Vinny' Alexander Merlynn


    Leeftijd: 18
    District: 2, Opleiding van vredebewakers.
    Karakter: Vinny is een brutale jongeman, hij zegt wat hij denkt en niemand blijft gespaard voor zijn schertsende opmerkingen, zelfs zijn partner niet. Hij is recht voor de raap en eerste indrukken zijn heel belangrijk bij hem, als iemand hem niet aanstaat vanaf moment één zal dat ook zo blijven. Zijn arrogante uitstraling is ook eigen aan hem, je merkt dat hij zichzelf goede kansen geeft en hoog inschat. Zijn hoge zelfbeeld maakt hem ook vrij narcistisch en ijdel. Hij doet er dan ook alles aan om er goed uit te zien. Imago is ook alles voor hem en hij zal in het openbaar zichzelf ook kalm of sarcastisch kalm opstellen. Hij houdt zich dan ook veel te lang in en reageert het dan later af als niemand kijkt. Hieruit kan je stellen dat hij een kort lontje heeft en wraakzuchtig is. Hij laat ook absoluut niet over zich heen lopen en kaatst alles wat naar hem geslingerd wordt terug. Zijn grote mond en zijn vindingrijkheid helpen hier bij. Hij is ook zeer kieskeurig op vlak van vrienden en dat merk je wel aan hem: hij heeft er weinig. Er is ook niemand die hem durft te vertellen dat hij iets verkeerd doet omdat hij intimiderend is naar iedereen toe.
    Geschiedenis:

    Vincent is opgegroeid in district twee met zijn biologische ouders en heeft van een strenge opvoeding genoten. Hij is gehard door zijn kindertijd en volwassen geworden in zijn jeugdjaren. De trainingen als vredebewaker zijn niet de lichtste en vallen daarom niet te onderschatten. Het is ook niet helemaal Vincents schuld dat hij tot zo een arrogant persoon is gevormd, er wordt van kinds af ook zo een mentaliteit in geduwd. Met de paplepel wordt de strijdlust binnen gevoerd, vechtpartijen worden aangemoedigd en de kemphanen worden niet uit elkaar gehaald. Het erge is dat Vincent zo veeleisend was dat hij helemaal opging in deze eigenschappen van district 2, dat het hem maakt tot wat hij vandaag is, maar ergens schuilt er een jongen die wél ziet dat wat hij doet verkeerd is en zijn geweten spreekt ook alles wat hij doet tegen.
    Uiterlijk: Vincents haar is donker blond, maar neigt meer naar bruin en zit meestal in een nonchalante kuif. Zijn opvallend gifgroene kijkers staan meestal serieus en/of sarcastisch. Zijn wimpers die vrij donker zijn, omlijsten zijn groene ogen. Zijn wenkbrauwen zijn ook donker, maar mooi gevormd en vrij dik. Zijn kaaklijn en jukbeenderen zijn vrij scherp en geven zijn gezicht een serieuze uitstraling en dat maakt hem extra intimiderend. [right]

    ]Hij is bleek wat huid betreft, maar zijn huid is ook gaaf en heeft amper oneffenheden. Vinny is atletisch gebouwd en heeft duidelijk spieren door zijn zware trainingen. zijn kledingstijl is nonchalant en hij geeft er niet echt om wat hij aan heeft, als het maar goed zit.



    Echt goe ! Je zit erbij


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Dit meisje vind ik wel goed voor Stacey Faite

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 8:42 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 8:26 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik heb nog personnages nodig (H)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Misschien vanavond nog wel even


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Misschien vanavond nog wel even


    Ik hoop het ;p


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Maar dat zal pas zijn tegen een uur of tien, elf misschien zelfs later


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Maar dat zal pas zijn tegen een uur of tien, elf misschien zelfs later


    Owkeey


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Is er niemand anders :( ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.


    Naam: Morris Garrett.
    Leeftijd: 16.
    District: 3.
    Karakter: Hoewel Morris en zijn tweelingzus Lucy qua uiterlijk vrij veel op elkaar lijken, zijn ze van binnen totaal verschillend. Morris vindt het juist geen probleem om zijn emoties te tonen, ook al is dat niet zo gebruikelijk voor een jongen van zijn leeftijd. Ook heeft hij een grote vriendengroep met wie hij vaak omgaat.
    Geschiedenis: Hetzelfde als zijn tweelingzus, Lucy Garrett.
    Uiterlijk: Morris ziet er ouder oud dan dat hij eigenlijk is. Hij heeft donkerblond haar en mooie, lichtgroene ogen. Hij is erg lang en heeft een vrij gespierde bouw.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 14:38 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ga hem invullen. c:

    Jongen uit zes.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Canoodle schreef:


    Naam: Morris Garrett.
    Leeftijd: 16.
    District: 3.
    Karakter: Hoewel Morris en zijn tweelingzus Lucy qua uiterlijk vrij veel op elkaar lijken, zijn ze van binnen totaal verschillend. Morris vindt het juist geen probleem om zijn emoties te tonen, ook al is dat niet zo gebruikelijk voor een jongen van zijn leeftijd. Ook heeft hij een grote vriendengroep met wie hij vaak omgaat.
    Geschiedenis: Hetzelfde als zijn tweelingzus, Lucy Garrett.
    Uiterlijk: Morris ziet er ouder oud dan dat hij eigenlijk is. Hij heeft donkerblond haar en mooie, lichtgroene ogen. Hij is erg lang en heeft een vrij gespierde bouw.

    Ehmmm das ook Colton Haynes, die heb ik al voor eentje gebruikt :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Echt? Haha, sorry. Dat had ik niet gezien. Ik verander hem wel ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:


    Naam: Morris Garrett.
    Leeftijd: 16.
    District: 3.
    Karakter: Hoewel Morris en zijn tweelingzus Lucy qua uiterlijk vrij veel op elkaar lijken, zijn ze van binnen totaal verschillend. Morris vindt het juist geen probleem om zijn emoties te tonen, ook al is dat niet zo gebruikelijk voor een jongen van zijn leeftijd. Ook heeft hij een grote vriendengroep met wie hij vaak omgaat.
    Geschiedenis: Hetzelfde als zijn tweelingzus, Lucy Garrett.
    Uiterlijk: Morris ziet er ouder oud dan dat hij eigenlijk is. Hij heeft donkerblond haar en mooie, lichtgroene ogen. Hij is erg lang en heeft een vrij gespierde bouw.


    Hij zit erbij ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.