• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wil iemand even die link geven? Dan kan ik ook zorgen dat ik gemaild word?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    AshtonIsCute schreef:
    De site weigert bij mij ulg
    Ik doe het morgen op de computer wel denk ik ...


    Mij lukt het ook niet..


    Danmarks Dynamite.

    www.5sos.com en het is niet bekend wanneer kaartjes komen. Maandag wel waarschijnlijk.


    Danmarks Dynamite.

    5sos.com doet het bij mij niet D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    K moet hopen dat het na mijn verjaardag is (huil)(huil)(huil) dan moet ik ze zelf betalen(dus terugbetalen aan mn moeder), ook die van mn ma (huil)(huil)(huil) Tegen de 120 euriess dan heb ik wss nog 100 ofzo over (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:24 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Die hele site doet het niet. Ik probeer het vanavond nog eens, want iedereen flipt nu de pan uit :'D

    IK OOK AAAHH DIT IS COOL. IK HOOP DAT IK MAG EN DAT IK KAARTJES KAN BEMACHTIGEN!

    Hemwin schreef:
    K moet hopen dat het na mijn verjaardag is (huil)(huil)(huil) dan moet ik ze zelf betalen(dus terugbetalen aan mn moeder), ook die van mn ma (huil)(huil)(huil) Tegen de 120 euriess dan heb ik wss nog 100 ofzo over (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Hoe bedoel je?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:25 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    IK GA DOOD VAN GELUK

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    M'n laptop opent 'm niet. Mijn Ipad zit plotseling zonder WiFi en mijn Iphone is een idioot en kwijt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ben ik de enige die dit geniaal vindt, omg. Ik ben ze echt zo leuk gaan vinden :O

    Unsullied schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Dat ik waarschijnlijk zelf mijn en mijn moeders kaartjes moet kopen. Snap ik ergens wel. Voor mijn moeder en ik waren we al 220 euro kwijt ofzo. Plus ongeveer 30 euro daar voor avond eten. En 30 euro voor in de arena. Dus ongeveer 280 euro. En ja als ik verantwoordelijk wil worden, moet dat me ook lukken. Dus dan betaalt mijn moeder ze waarschijnlijk eerst en krijgt ze het geld terug na mijn verjaardag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    M'n tele (die ik weer gevonden heb) heeft ook geen WiFi!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    M'n laptop opent 'm niet. Mijn Ipad zit plotseling zonder WiFi en mijn Iphone is een idioot en kwijt.


    Ik kan alles doen behalve op de knop klikken die ervoor moet zorgen dat ik de nieuwsbrief krijg.


    Physics is awesome

    Hemwin schreef:
    (...)

    Dat ik waarschijnlijk zelf mijn en mijn moeders kaartjes moet kopen. Snap ik ergens wel. Voor mijn moeder en ik waren we al 220 euro kwijt ofzo. Plus ongeveer 30 euro daar voor avond eten. En 30 euro voor in de arena. Dus ongeveer 280 euro. En ja als ik verantwoordelijk wil worden, moet dat me ook lukken. Dus dan betaalt mijn moeder ze waarschijnlijk eerst en krijgt ze het geld terug na mijn verjaardag.


    Hmmm. Vaag. Lol.
    Als ik ga, ga ik met een vriendin van me. Echt niet met m'n ouders xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]