• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Idk zeg rawr en ren naar buiten zodat Ginny Draco kan tegenhouden om te sterven (flower)


    misschien kan Fred proberen Ralf tegen te houden als hij buiten staat en op Draco wacht, en dat hij transformeert en Fred per ongeluk aanvalt?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    misschien kan Fred proberen Ralf tegen te houden als hij buiten staat en op Draco wacht, en dat hij transformeert en Fred per ongeluk aanvalt?


    Ralf zou toch gaan janken en naar fred toe gaan omdat hij ginny en draco zag kussen? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ralf zou toch gaan janken en naar fred toe gaan omdat hij ginny en draco zag kussen? :p


    oh ja :Y) dan stuur ik hem nu naar buiten toe. kan ik nog wachten met zijn rawr tot Draco komt of moet die in mijn eerstvolgende post een weerwolfje worden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oh ja :Y) dan stuur ik hem nu naar buiten toe. kan ik nog wachten met zijn rawr tot Draco komt of moet die in mijn eerstvolgende post een weerwolfje worden?


    Doe maar eerst nog niet zodat Ginny om het hoekie kan staan om Draco tegen te houden en wanneer Ginny er staan verander jij en komt Draco :p ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Doe maar eerst nog niet zodat Ginny om het hoekie kan staan om Draco tegen te houden en wanneer Ginny er staan verander jij en komt Draco :p ofzo?


    dus Ralf loopt een eindje weg, kijkt achterom, ziet Ginny Draco tegenhouden, Ralf komt terug en poef, weerwolfje. zo?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dus Ralf loopt een eindje weg, kijkt achterom, ziet Ginny Draco tegenhouden, Ralf komt terug en poef, weerwolfje. zo?


    Nee eerst weerwolf :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee eerst weerwolf :p


    dus Ralf word een weerwolf, loopt een eindje weg van Ginny, kijkt achterom, ziet Ginny Draco tegenhouden en springt op Draco x')

    bedoel je voordat hij terug komt verandert hij? want ik dacht aan om hem terug te laten komen en even wat te zeggen waarna hij de volle maan voelt of zo, zoekt zijn pillen maar kon die niet vinden, probeert afstand van ze te nemen maar verandert al. en dit alles in een post..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dus Ralf word een weerwolf, loopt een eindje weg van Ginny, kijkt achterom, ziet Ginny Draco tegenhouden en springt op Draco x')

    bedoel je voordat hij terug komt verandert hij? want ik dacht aan om hem terug te laten komen en even wat te zeggen waarna hij de volle maan voelt of zo, zoekt zijn pillen maar kon die niet vinden, probeert afstand van ze te nemen maar verandert al. en dit alles in een post..?


    Ok jouw personage; doe wat jij wilt xd ik snap het niet meer D:. zolang we maar met kerst bij Molly's nest zijn xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    dan moet hij nu even een eindje weglopen.. toch x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    dan moet hij nu even een eindje weglopen.. toch x)


    I Guess. zolang Ginny Draco maar kan tegenhouden zodat ze IN LOVE worden zodat Fred & Ralf in LOVE kunnen worden ('x jullie ship name is gewoon RED en die van Ginny en Draco is... Drinny :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    'Ik moet denk ik maar beginnen aan het huiswerk dat Sneep ons opgaf. De eerste les en al zoveel huiswerk. Die gast heeft een fout drankje gedronken, geloof me,' zei Fred en ik fronste even mijn wenkbrauwen. Hij was net zo bezorgd en al, en nu wilt hij zo kampjes weg gaan. Hij liep weg en ik krabbelde eindelijk overeind, en hield mijn hand tegen mijn bebloede zij aan.
    ‘dan ga ik ook maar. Een rondje lopen gaat me wel goed doen denk ik. Ik zie je wel in de leerlingenkamer Gin.’ Dat zei ik met een toon lang wat niet moest, ik ben een afschuwelijke leugenaar, en ik draaide me om en liep de brug op, op weg naar het stenen cirkel. Ik weet niet waarom ik dit perse door wil gaan zetten, wat is er mis met mij? Ik weet niet eens of ik dit wel kan doen. Dit ben ik niet, de echte ik krabbelt altijd terug en vermeid vijanden en ruzies. Waarom wil ik hem perse pijn doen? Tenminste bang maken. Ik heb mijn pillen bij me, dus die zorgen er wel voor dat ik nog wel nog bij bewustzijn blijf als ik verander. Ik zucht en liep maar door en door. Mijn maag brandde hevig met een soort eeuwige vlam. Hoe kan ik die blussen? Om terug te gaan naar Ginny en alles achter wegen te laten? Maar hij heeft mij helemaal verscheurd. Hij heeft mijn geheim naar iedereen geschreeuwd en nu zit ik in de problemen. En hij heeft Ginny gezoend voor mijn eigen ogen. Dit alles is gewoon de toppunt en ik ben het zat van hem. Ik ben het zat van alles: iedereen die me maar loopt te negeren, te kleineren en te slaan als ze hun woedde ergens kwijt willen. ik wil hem nu gewoon bewijzen dat ik niet die ene ukkepuk ben die hij denkt dat ik ben, ik ben meer dan dat alleen ik verschuil het. De vlam werd geblust en een sprankje moed nam in de plaats waardoor ik niet meer ingezakt ging lopen. Kom op Ralf.. wees eens slim. Als ik hem iets aan doe zit ik erg in de problemen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh shit ik loop achter @ alles ;l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    #inspiratieloooos x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik Georges handen de mijne omsluiten wat mij weer terug de werkelijkheid in liet slepen.
    ‘Campbell. Het spijt me echt erg, maar je moet toegeven dat professor Perkamentus de waarheid spreekt.’ Ik keek voor een seconde in zijn kastanjebruine ogen voordat ik mijn blik weer op onze handen rustte. ‘Het komt wel goed met jou.’ Ik zag hoe hij twee kussen op mijn handen plaatste iets wat mijn hart een sprongetje deed maken.
    Hij stond op en hoezeer ik zijn handen wilde voelen op de mijne durfde ik de zijne niet uit mijzelf vast te pakken.
    ‘Niet alles hoeft moeilijk te zijn, Campbell. Ik wil je een ding nu vragen en ik hoop dat bereid ben eerlijk antwoord te geven.’ Professer Perkamentus zweeg terwijl hij over zijn vingertoppen me weer aanstaarde achter zijn brilletje.
    ‘Ben je gelukkig.’ Ik beet op mijn lip en alweer durfde ik de oude man niet aan te kijken. Zeker niet nu ik hem voor gek verklaard had terwijl hij de waarheid sprak. Maar de waarheid spreken? Durfde ik dat wel. Durfde ik wel te zeggen dat ik niet gelukkig was? Verraden ik mijn familie daar niet mee? Voor dat ik het door had verdween de woord ‘nee.’ Al over mijn lippen.

    Bam nu mag jij ff weer posten @inspiratieloos #tijdvoorAnderling?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat noet anderling hierover zeggen dan x) ik bedoel, er valt niet te doen voor haar. Ze is zo, buiten het onderwerp :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••