• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet draco nu eigenlijk of ginneh?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben bezig met een post voor Ginny zodat ze achter het muurtje staat om Draco tegen te houden als hij komt :p maar ik ben nogal inspiratieloos x.o' erg he. en over Anderling; maak gwn een post xD idk ben momenteel inspiratieloos x.o' erg he.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny

    Iedereen verliet mij. Ralf met het smoesje dat hij een rondje gaat lopen terwijl ik wist dat hij nog steeds zijn snode plan aan het voorbereiden was voor Draco. Hoezeer Draco mij in alle jaren gepest had vond ik niet dat hij letterlijk de dood verdiende. Ieder mens had iets goed en iets kwaads in zich. Het was net wat hij of zij kiest. Wacht- waarom probeer ik dingen voor Draco op te lossen? Ik beet op mijn lip. Ik zal het nooit toegeven maar onze kus betekende meer voor mij dan slechts twee lippen op elkaar iets waar ik me dood aan ergerde. Ik nam plaats bij de grote deur waar Draco uit moest komen als hij werkelijk met Ralf ging dueleren. Ergens verwachtte ik dat hij niet zou komen maar ik nam liever het zekere voor het onzekere. Als Ralf me hier tegen kwam zou ik wel zeggen dat ik hem wilde komen halen.

    Slecht stukje I know maar nu kan teminste Draco komen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eigenlijk bedenk ik me net word Ginny altijd achter gelaten D:. Maar goed dat Papa Draco haar komt vergezellen indedood


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Urgh heb nog steeds niets voor george. Reden 1: geen inspiratie. Reden 2: zit voetval te kijken (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik verveel me.. ze hebben me weten te lokken naar hun huis te komen om voetval te kijken.. ja nouja kijken. Ik loop te appen en Qen. Ik vind voetbal belachelijk saai xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik verveel me.. ze hebben me weten te lokken naar hun huis te komen om voetval te kijken.. ja nouja kijken. Ik loop te appen en Qen. Ik vind voetbal belachelijk saai xd


    Als jr naar mijn klas kijkt, nog even en we kijken voetbal tijdens les xq maar ik ga nu proberen een inspiratie bron te smokkelen uit de diepste verborgen plekken van mijn middelmatig grote hersenen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als jr naar mijn klas kijkt, nog even en we kijken voetbal tijdens les xq maar ik ga nu proberen een inspiratie bron te smokkelen uit de diepste verborgen plekken van mijn middelmatig grote hersenen


    Pff ik vind het uber saai en heb medelijde met de gozer die robbens benen moest masseren dernet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Niet alles hoeft moeilijk te zijn, Campbell. Ik wil je een ding nu vragen en ik hoop dat bereid ben eerlijk antwoord te geven.’ hoorde ik Professor Perkamentus zeggen. Ik draaid me om, nog steeds met de bekertje gevuld met water in mijn handen en zag hoe ver ik van de bureau af stond. Wat onbeleefd.
    ‘Ben je gelukkig.’
    Nog even en ik kiet de bekertje op de grond vallen. Ik zette het terug en bleef op een afstandje toekijken terwijl mijn hart wat sneller begon te kloppen. Ik wist het abtwoord zo goed.
    ‘nee.’ zei Campbell.
    Ik beet op mijn lippen en liep terug naar mijn stoel toe.
    'Dat gaat veranderen.' Zei ik twijfelend. Ik was niet eens overtuigd van mijn eigen woorden.
    'We gaan hem helpen, toch professor?



    Uber slecht stukje maar is tenminste wat xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch sru ik ga nog niet posten.. ik kan me echt niet concentreren met die idiote naast me xd. Zit ee zelfs over te denken om naar huuis te gaan. Helaas is een van de idioten mijn broer dus mijn lift.. xd zucht.. # headache


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Snap ik wel hoor :') neem de tijd ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Snap ik wel hoor :') neem de tijd ^^


    Iedereen gaat me haten maar ik hoop super erg dat nl verliest want anders barst er zo een lawaai op (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat moet je pas zeggen als xe door gaan de finale, want dan barst er een serieuze lawaai los in heel Nederland xq maar omg. Al twee uur lang gespeeld en nog steeds 0-0 (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 0:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat moet je pas zeggen als xe door gaan de finale, want dan barst er een serieuze lawaai los in heel Nederland xq maar omg. Al twee uur lang gespeeld en nog steeds 0-0 (cat)
    ,


    Haha ja ik zei daarner in irk ook wat van en toen kreeg ik een hoop commentaar en ook dat ik maar beter naar wedstrijd kon kijken omdat blablabla en ik dachr.. ik kwam voor de lol.. waar is de lol.. x.o.. ik zie in voetbal geen humor ik wist niet een sdat ze vandaag zojden spelen xd.... oops.
    Ja maar nu heb ik hoofdpijn. Met finale niet want dan houd ik mijzelf schuil in eeb grot.. x.k


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je wens is uitgekomen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••