• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk; Britt's teddybeer!


    Respecteer hem/haar/het/kaas ten alle tijden.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Jente is een 67 jarige pedobabyhond
    - Roos is een Ninja.
    - Britt is geen 18, maar 15.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. Behalve door Britt. Soms.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:48 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Handles schreef:
    Ah, dat is wel jammer. Mijn piercing was 55 euro en ik kreeg altijd iets van rond de 50 euro.

    Mijn tattoo heb ik wel zelf bij elkaar gespaard, veel geld gevraagd voor mijn verjaardag en zo ervoor.


    Ik vraag alleen maar geld voor mijn verjaardag, altijd hahahah, of een goed boek, of iets voor mijn computer (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Ik vraag alleen maar geld voor mijn verjaardag, altijd hahahah, of een goed boek, of iets voor mijn computer (:


    Haha, zelfde hier. Toen ze wisten dat ik voor iets spaarde, kreeg ik wel ineens meer geld van iedereen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Haha, zelfde hier. Toen ze wisten dat ik voor iets spaarde, kreeg ik wel ineens meer geld van iedereen.

    Precies dat, hahah. Ik spaarde toen voor een laptop en had bij elkaar dat jaar 300 euro, maar toen kreeg ik een laptop te leen van mijn pa en lag dat geld daar xD toen heb ik spellen gekocht en had ik nog 175 over, en dat heb ik van de week terug gehad na bijna een jaar omdat mijn ouders het hadden geleend xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Precies dat, hahah. Ik spaarde toen voor een laptop en had bij elkaar dat jaar 300 euro, maar toen kreeg ik een laptop te leen van mijn pa en lag dat geld daar xD toen heb ik spellen gekocht en had ik nog 175 over, en dat heb ik van de week terug gehad na bijna een jaar omdat mijn ouders het hadden geleend xd


    Nou, dan ben je al goed op weg. :Y) Wat voor tattoo wil je?
    Voor een piercing is het al meer dan genoeg.


    Your make-up is terrible


    Woesh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Handles schreef:
    (...)

    Nou, dan ben je al goed op weg. :Y) Wat voor tattoo wil je?
    Voor een piercing is het al meer dan genoeg.


    Wil wachten tot ik werk heb en het dan overleggen, de piercing.

    Uuuh wil er meerdere maar een wil ik toch een uil, zelf ontworpen, en een triskal soort gelijk aan deze, maar dan op mijn linker onderarm ;3 die uil wil ik op mijn rechter onderbeen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AIterego schreef:
    [gif]
    Woesh.

    I did, I lolled xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg!

    Die dude uit die film is echt lief voor z'n vriendin
    This is why I like movies
    Suddenly all the guys are ADORABLE xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 23:23 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.


    Zijn dit nou blauwe of groene ogen?
    Already found out xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 23:53 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    (...)

    Wil wachten tot ik werk heb en het dan overleggen, de piercing.

    Uuuh wil er meerdere maar een wil ik toch een uil, zelf ontworpen, en een triskal soort gelijk aan deze, maar dan op mijn linker onderarm ;3 die uil wil ik op mijn rechter onderbeen hahah


    Dat is leeuk. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik kom nog eens hoi zeggen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Helleeeuuww ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hoeist?


    Queer zijn is gewoon alles

    Uhm, t gaat perfect ^^
    En met jou? (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ook goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles