• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk; Britt's teddybeer!


    Respecteer hem/haar/het/kaas ten alle tijden.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Jente is een 67 jarige pedobabyhond
    - Roos is een Ninja.
    - Britt is geen 18, maar 15.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. Behalve door Britt. Soms.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:48 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Handles schreef:
    Ugh, ik kon geen tampons vinden omdat mijn zusje de laatste op had gemaakt en het doosje gewoon had laten liggen. -.- Vraag ik aan mijn moeder waar ze de nieuwe heeft gelegd, gaat ze in plaats van het te zeggen, preken over dat ik niet moet zeggen dat mijn zusje ze op gemaakt heeft. Daar heb ik lekker veel aan, IK BEN HARD OP ZOEK NAAR EEN TAMPON, niet naar een preek. Ik weer zoeken, vind zij ze voor me, gaat ze weer verder preken. Ik moest haar bijna de wc uitduwen.


    Augh, ik voel de irritatie gewoon hier :')


    wat was dit ookalweer

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Omggg :oooooo


    Like, je bent nu niet stoer ofzo -.-


    wat was dit ookalweer

    Ik ben moe en heb echt een hekel aan Latijn...

    Primus adulterium Veneris cum Marte hic deus vidit: videt hic deus omnia primus. Facto indoluit et Volcano marito furtum lecti furtique locum monstravit. At illi et mens et opus, quod manus tenebat, excidit. Statim tenues catenas retiaque et laqueos, quae oculos fallere possunt, fabricat. Neque illud opus tenuissima fila vincere possunt, neque aranea, quae summo pendet tigno. Efficit ut leves tactus momentaque parva sentiant et lecto alligat apte. Cum venerunt in unum lectum coniunx et adulter, arte mariti in mediis amplexibus ambo deprehensi haerent. Vulcanus statim valvas patefecit immisitque deos. Illi iacuerunt ligati turpiter. Dei riserunt. Haec fuit in toto notissima fabula caelo.

    Dit moet ik vertalen, wilt iemand het even vertalen? :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Ik ben moe en heb echt een hekel aan Latijn...

    Primus adulterium Veneris cum Marte hic deus vidit: videt hic deus omnia primus. Facto indoluit et Volcano marito furtum lecti furtique locum monstravit. At illi et mens et opus, quod manus tenebat, excidit. Statim tenues catenas retiaque et laqueos, quae oculos fallere possunt, fabricat. Neque illud opus tenuissima fila vincere possunt, neque aranea, quae summo pendet tigno. Efficit ut leves tactus momentaque parva sentiant et lecto alligat apte. Cum venerunt in unum lectum coniunx et adulter, arte mariti in mediis amplexibus ambo deprehensi haerent. Vulcanus statim valvas patefecit immisitque deos. Illi iacuerunt ligati turpiter. Dei riserunt. Haec fuit in toto notissima fabula caelo.

    Dit moet ik vertalen, wilt iemand het even vertalen? :P


    De eerste overspel van Venus met Mars deze god zag hij: Hier kunt u de god van alle dingen eerst zien. Toen het werd bedroefd en Vulcan man diefstal bed furtique plaats tonen. En toen zij zich zowel de geest en het werk van, dat de hand hield hij, ze verloren. Onmiddellijk, kan dunne kettingen of netten twee keer en een strik, die de ogen beïnvloedt worden bedrogen, hij maakt een. Evenmin kan dit werk in een zeer dunne draden te overwinnen, noch een spin, die hangt aan de top dakconstructie. Het geeft hen het gevoel een beetje licht in aanraking ogenblik bindt aan bed goed. Als ze in een bed, de vrouw en de overspelige man kwam, de kunst van de omhelzingen van beiden toen gevangen, ze zijn in het midden van haar man. Vulcanus heeft de deuren geopend onmiddellijk naar de goden. Ze lagen gebonden in schaamte. God lachte. Dit was het verhaal in de bekende door alle hemel.

    x)


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Like, je bent nu niet stoer ofzo -.-


    Nee precies o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    De eerste overspel van Venus met Mars deze god zag hij: Hier kunt u de god van alle dingen eerst zien. Toen het werd bedroefd en Vulcan man diefstal bed furtique plaats tonen. En toen zij zich zowel de geest en het werk van, dat de hand hield hij, ze verloren. Onmiddellijk, kan dunne kettingen of netten twee keer en een strik, die de ogen beïnvloedt worden bedrogen, hij maakt een. Evenmin kan dit werk in een zeer dunne draden te overwinnen, noch een spin, die hangt aan de top dakconstructie. Het geeft hen het gevoel een beetje licht in aanraking ogenblik bindt aan bed goed. Als ze in een bed, de vrouw en de overspelige man kwam, de kunst van de omhelzingen van beiden toen gevangen, ze zijn in het midden van haar man. Vulcanus heeft de deuren geopend onmiddellijk naar de goden. Ze lagen gebonden in schaamte. God lachte. Dit was het verhaal in de bekende door alle hemel.

    x)


    Hoe da F weet jij dat o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    De eerste overspel van Venus met Mars deze god zag hij: Hier kunt u de god van alle dingen eerst zien. Toen het werd bedroefd en Vulcan man diefstal bed furtique plaats tonen. En toen zij zich zowel de geest en het werk van, dat de hand hield hij, ze verloren. Onmiddellijk, kan dunne kettingen of netten twee keer en een strik, die de ogen beïnvloedt worden bedrogen, hij maakt een. Evenmin kan dit werk in een zeer dunne draden te overwinnen, noch een spin, die hangt aan de top dakconstructie. Het geeft hen het gevoel een beetje licht in aanraking ogenblik bindt aan bed goed. Als ze in een bed, de vrouw en de overspelige man kwam, de kunst van de omhelzingen van beiden toen gevangen, ze zijn in het midden van haar man. Vulcanus heeft de deuren geopend onmiddellijk naar de goden. Ze lagen gebonden in schaamte. God lachte. Dit was het verhaal in de bekende door alle hemel.

    x)


    Translate?? (N)(N)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Translate?? (N)(N)


    Hahahaha zou ik ook doen x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hahahaha zou ik ook doen x'D


    En dan mijn Latijn leraar...............

    "Jullie moeten even opnieuw nakijken" met een bigsmile op zijn gezicht, hij lacht serieus altijd! Bijna altijd...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    En dan mijn Latijn leraar...............

    "Jullie moeten even opnieuw nakijken" met een bigsmile op zijn gezicht, hij lacht serieus altijd! Bijna altijd...


    HAHAHHA xD
    Moeten jullie alles nakijken dan?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    HAHAHHA xD
    Moeten jullie alles nakijken dan?


    Ja met filmpjes, 15-40 minuten zijn stem aanhoren is niet leuk.... helemaal niet leuk..... echt niet leuk


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Doen jullie mee?? :D :D :D


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ja met filmpjes, 15-40 minuten zijn stem aanhoren is niet leuk.... helemaal niet leuk..... echt niet leuk


    Altijd weer feest op school!
    Gelukkig heb ik al 2 weken vakantie :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Erchomai schreef:
    (...)

    Altijd weer feest op school!
    Gelukkig heb ik al 2 weken vakantie :Y)


    :((:((:((:((:((:((:((:((

    Vinden jullie dit ook zo'n gare smiley? Ik zou het interpreteren als een boze smiley maar wat is dat ding op z'n hoofd? Is dat een derde oog ofzo..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    :((:((:((:((:((:((:((:((

    Vinden jullie dit ook zo'n gare smiley? Ik zou het interpreteren als een boze smiley maar wat is dat ding op z'n hoofd? Is dat een derde oog ofzo..


    WAHAHAHAHA :')

    Ik denk altijd dat het 'ziedend' is, wat betekend dat je héél erg boos bent. volgens mij


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"