• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Killian hoorde iemand wat zeggen, maar hij staarde voor zich uit naar de horizon. Het deed hem aan Emma denken en aan die ene keer dat hijzich zo anders voelde bij haar, waardoor alles vanaf dat moment veranderde. Ze deed zoals ze anders deed, ze was gewoon zichzelf en had samen met Killian een uitstap gepland naar de kust. Ze waren samen gaan wandelen, wat gaan eten, probeerden elkaar in het water te duwen en zaten erna op een niet te hoog muurtje -Emma had hoogtevrees- waar ze even genoten van de ondergaande zon. Toen Emma haar hoofd op zijn schouders legde en voor zich uit staarde, kreeg Killian dag ene gevoel in zijn buik. Hij had al enkele relaties gehad, maar hij had zich nog nooit zo gevoeld. En nu, nu wist hij dat hij zijn kans bij haar had vergooid. Ze had hem gezien en ze wist dat hij hun hierheen had gebracht. Killian had Emma niet meer gezien na de crash en hij bleef maar hopen dat ze het had overleefd. Of ze hem zou haten of niet, hij zou blijven van haar houden en dat wist hij maar al te goed.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Esau klom omhoog.
    'Wat ben ik opgelucht jullie weer gevonden te hebben.'

    Sentis keek naar het groepje jongeren. Het begon aardig druk te worden.

    Marco keek naar de personen en naar zijn voorraad eten.
    Langzaam begon hij spullen te pakken voor een korte maaltijd.

    Laurens opende langzaam zijn ogen. Het gevoel in zijn lichaam was er nog steeds niet.
    Hij keek wazig naar het plafond en sloot langzaam zijn ogen.


    Vampire + Servant = Servamp

    'Wat gaan we nu doen?' vroeg Slade. Hij wilde immers zijn zus vinden. Hij richtte zich tot de man. 'Kun je ons naar de kust brengen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell raapte vlug een steen van de grond en gooide die de bosjes in. Afwachtend staarde hij ernaar, maar toen er niets gebeurde, keek hij even opzij. Hij schrok zich echter rot toen er een zwijn uit kwam rennen. Bijna meteen haalde hij de trekker over en klonk er een luid gegil, waarna hij nog een keer schoot en het beest op de grond zakte.

    Dus... mensen die op Eden willen reageren? (:
    Ik ga de personagelijst trouwens even inkorten, dus laat even weten of je nog mee doet. Dat is makkelijker dan de laatste tig pagina's doorspitten. :'D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 15:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik doe met mijn drie personen nog mee. Sentis laurens en Marco.


    Vampire + Servant = Servamp

    Top. (:
    Je bent ook aan de beurt met Marco trouwens. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emma, Killian en Maeve doen ook nog mee ;)
    Emma en Maeve liggen elk te slapen (beiden erg moe, de ene door ziekte en ander door verwonding) en Killian schrijf ik binnenkort zo een stukje opnieuw over.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Killian keek op toen hij Eden wat hoorde vragen.
    'Ik wil wel helpen met te pluimen.' mompelde Killian. Door watergebrek, kon de vogel niet eerst in warm water en moesten de pluimen dus zo worden verwijderd. Dat duurde wat langer, maar daar zat Killian niet mee. Het zou tenminste zijn gedachten afleiden en dan maakte het hem niet uit wat er te doen was.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 3:07 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Marco keek naar het blad voor hem.
    'Ik kan jullie er wel heen brengen. Het is wel een gevaarlijk tripje,' sprak Marco. Hij knikte kort in zichzelf en nam zijn besluit.
    'Dan moeten we haast maken.'


    Vampire + Servant = Servamp

    'Veel moeilijker dan een kip kan het niet zijn toch?' mompelde Maeghan, waarna ze naast Maeve ging zitten. 'Als we gewoon de veren, de kop, de pootjes en de ingewanden verwijderen, dan neem ik aan dat je hem gewoon boven vuur kan klaarmaken.'

    'Ik heb nog nooit een kip gevild,' merkte Eden op. 'Maar ga je gang dan maar.'
    Ze gooide het kadaver onderhands naar Maeghan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik doe ook nog mee, hoor!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Piper had haar handen tegen haar mond gedrukt.
    'Ben je gek of zo! Dat is nog maar een jonkie!' zei ze gesmoord.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 20:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes