• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ook.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maeve glimlachte zwak toen Maegan naast haar kwam zitten. Er was een vogel gevonden en Maegen legde uit hoe ze dat beestje konden klaar make om te bakken. Toen Maegan het beestje in handen kreeg, schoof Maeve wat weg van haar.
    'Ik ben niet zo dol op het zien hoe je dat gaat doen.' piepte ze toen Maegan haar vragend aan keek.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Syn keek naar het meisje dat verontwaardigd naar de vogel keek.
    'Straks staan er mensen op 't menu. Als je al niet eens een vogel wilt villen, dan ben je snel aan de beurt.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 13:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slade haalde zijn schouders op. Tot nu toe had hij zich nog geen moment veilig gevoeld, dus dat maakte niet veel verschil.
    'Let's go dan!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Orps verkeerd opgevat xp

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 10:12 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Sentis keek naar de Marco en de jongens. 'Mag ik mee?' vroeg hij iets onzeker. Hij wilde zo graag mee, maar wist niet of hij bij zijn tweelingbroer moest blijven.
    'laat maar ik blijf bij mijn broer,' besloot hij en liep weg van de jongeren naar het bed waar de jongen op lag.
    Hij streek met zijn hand over zijn voorhoofd en voelde of hij enige vorm vorm van koorts had. Hij zou nooit meer kunnen lopen en vast ook niet meer spreken.

    ---
    Marco pakte zijn tas die hij altijd in de hoek had liggen en wrikte tussen de muur een paar planken los. Daar haalde hij van takken en stenen gemaakte wapens, waarbij hij de planken weer op zijn plek legde.
    Hij overhandigde de jongens de wapens.
    'Pas op voor de punt, die is scherp en zit vol met bacteriële spuug. Een snee en je raakt geïnfecteerd.' Marco maakte een gebaar door zijn vingers langs zijn keel te bewegen.
    Marco gooide zijn tas over zijn schouder en liep naar de touwladder.


    Vampire + Servant = Servamp

    'Kun je niet beter meegaan?' vroeg Slade aarzelend aan de jongen. 'Aan de kust hebben we de meeste kans op redding. Hier eh, houdt hij het vast niet lang vol.'
    Hij pakte het wapen van Marco aan en keek er goedkeurend naar. Beter dan zijn mes, in elk geval.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell trok zijn wenkbrauwen op na Pipers reactie. 'Baby of geen baby, het is eten,' mompelde hij, waarna hij het beest optilte aan zijn poten en weer verder begon te lopen. 'Laten we maar teruggaan.'

    Maeghan blikte even naar Maeve, die wat van haar afschoof. Ze kon er echter geen medelijden mee hebben, want ze hoorde haar maag rommelen en zou een moord doen voor een stukje vlees. Zonder te blikken of te blozen begon ze de vogel te ontleden.

    Jade had besloten dat het wel een goed idee was om te gaan vissen. Ze liep naar de dikke jongen toe, die verderop op het plateau zat. 'Als je toch niks te doen hebt mag je mij komen helpen met vissen,' vond ze.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 13:17 ]

    Oh mijn stukje met Syn klopt helemaal niet, want Piper is er niet xD.
    Ik pas hem zo aan dat hij voor Maeve is. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat Hielke wel dood kan, Daniel blijft er wel in anders. Al weet ik niet wat zijn rol precies is :p
    Maar komt binnenkort dan een dino aanval en people die ?

    Ja, zoiets. Dan kunnen we sowieso af en toe wat mensen laten doodgaan. xp


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien laat ik Laurens doodgaan, hij is toch al zwaargewond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Emma was wakker geworden doordat er beweging kwam in de hut. Ze waren van plan verder te trekken en Emma besloot dat ze beter niet achter kon blijven.
    'Ik ga mee, het gaat al wat beter met mijn been.' had ze aan Marco gezegd en die knikte even naar haar. Samen met de rest pakte ze haar spullen en ging naar beneden, waar ze aan hun toch zouden beginnen.
    _____

    Maeve keek verontwaardigd op toen ze Syn dat hoorde zeggen, maar ze zei er niets op. Al snel sloeg ze haar ogen neer, ze wist dat als het aan hem lag dat ze snel dood zou gaan. Heel snel zelfs.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Nou je kan iedereen die niet gereageerd heeft uit de lijst halen, Marjanne. :'P
    Inclusief jezelf xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    De felle woorden van het meisje deden Hugo geloven dat ze hem een nietsnut vond en dus stond hij snel - naar zijn maatstaven - op.
    'Natuurlijk, zeg maar wat ik moet doen.'
    Het weinige eten dat hij langs had zien komen was nauwelijks genoeg om zijn eigen honger te stillen, laat staan die van vele anderen.


    Every villain is a hero in his own mind.