• Jullie zijn officieel de liefste en leukste en grappigste mensen van de wereld. Amen (dat betekent 'het zal waar en zeker zijn' dus het is zo).



    Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 2:58 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    Jeetje, jullie zijn awesome met jullie abo's! Ik hoop dat jullie deze wel afmaken :3 want met die van Louis en Zayn liep het iets anders, hahaha.

    HAHAHAHAHA oeps. Deze gaat wel al beter, hier hebben we inspi voor. Nog steeds. ;o


    Danmarks Dynamite.

    Ashtonished schreef:
    Een vraagje, wie heeft het 16+ gedeelte geschreven? Lieke vindt het zo awkward dus ik gok op Gabs xd

    Liekseltje. (:


    Danmarks Dynamite.

    Ashtonished schreef:
    Een vraagje, wie heeft het 16+ gedeelte geschreven? Lieke vindt het zo awkward dus ik gok op Gabs xd


    NEE hahaha. Ik. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Latukka schreef:
    @ Aline, het is zeker een leuke winkel, maar het was minder spectaculair dan ik dacht.
    @ Lieke, ja het probleem is, dat ik niet hoe ze dan verder moeten praten. Ik was al zo lang bezig met dit stuk en toen zag ik dat het maar 400 woorden waren en gosh. Ik ben nooit goed in van die saaie stukjes, idk. Misschien probeer ik het zo nog eens.


    Oh, haha. Nahja, ik ben nooit zo'n winkelaar xd Ik vind Skooter awesome en haal daar heel erg veel vandaan, maar verder niet. Ik vind het gewoon raar dat ik zin heb om te winkelen, hahaha. Ik heb er echt zin in, hahaha. Ik wil kleding :9~

    Is ook logisch, want Lieke schrijft vanuit Ash en ik vanuit Lukey, dusja. (:


    Danmarks Dynamite.

    Je kan bovenaan het hoofdstuk zien wie het schrijft, hè, en ik schrijf vanuit Ash en Gab vanuit Lukey, daaraan kan je het ook herkennen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Latukka schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA oeps. Deze gaat wel al beter, hier hebben we inspi voor. Nog steeds. ;o


    DAT HAHAHAHHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAHA, OMG. Lieke, hahahahahaha. Je deed het goed wbw. Whahahahahahaa.

    Ik moet zeggen dat ik niet echt aandacht besteed aan het feit wie wat schrijft :'D Ik klik er gewoon op en denk: OMG NIEUW HOOFDSTUK. Dan lees ik het en dan wacht ik op het nieuwe hoofdstuk, hahaha :'D :'D

    Latukka schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA oeps. Deze gaat wel al beter, hier hebben we inspi voor. Nog steeds. ;o


    Deze moet zelfs af, want ik vind 'm supercool ;3

    Ashtonished schreef:
    HAHA, OMG. Lieke, hahahahahaha. Je deed het goed wbw. Whahahahahahaa.


    Daarom schreef ik ook alleen een blow job, like, ik ga niet echt all the way, HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    Ik moet zeggen dat ik niet echt aandacht besteed aan het feit wie wat schrijft :'D Ik klik er gewoon op en denk: OMG NIEUW HOOFDSTUK. Dan lees ik het en dan wacht ik op het nieuwe hoofdstuk, hahaha :'D :'D


    Daarom denkt iedereen dus ook dat een van ons 'm alleen schrijft, mja, ik kijk daar altijd naar eigenlijk als een verhaal co-auteuren heeft, mja, ik ben raar en apart. :')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 14:26 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is grappig, Lieke is de PervQueen en ze schrijft geen 16+


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 14:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PasquaIino schreef:
    Het is grappig, Lieke is de PervQueen en ze schrijft geen 16+


    Ikr. HAHAHAHAHA. Maar tegenwoordig wel, hè. c: Bijna iedereen wil bij die OS 16+, so yeah. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you