• Jullie zijn officieel de liefste en leukste en grappigste mensen van de wereld. Amen (dat betekent 'het zal waar en zeker zijn' dus het is zo).



    Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 2:58 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Daarom schreef ik ook alleen een blow job, like, ik ga niet echt all the way, HAHAHA.


    Dat zou ook niet helemaal eerlijk van Ash zijn, dan xd Goed dat je/Ash bent/is gestop, hahahaha. :3

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Dat zou ook niet helemaal eerlijk van Ash zijn, dan xd Goed dat je/Ash bent/is gestop, hahahaha. :3


    Nee, mja, ik hou gewoon van maagd Luke dus kon Ash ook niet doorgaan. :3 Niet als Luke dronken is iig. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ikr. HAHAHAHAHA. Maar tegenwoordig wel, hè. c: Bijna iedereen wil bij die OS 16+, so yeah. :'D


    HAHAHA PERVY FANS. xd

    Oh, dat doet me er aan denken: ik moet eigenlijk ook nog SA's schrijven voor allerlei mensen. GEEN ZIN IN D:

    Oh, fuck ik ben zo erg. Ik moet ook nog iets bij een wedstrijd inleveren. Een bff wedstrijd. Maar ze vindt mijn inzendingen niet zo leuk en ik ben steeds laatste of één na laatste. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in die wedstrijd, maar me terugtrekken vind ik ook weer zoiets :'D

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Nee, mja, ik hou gewoon van maagd Luke dus kon Ash ook niet doorgaan. :3 Niet als Luke dronken is iig. (wbw)


    OEEEH wbw. Dat betekent dat Luke ook nog eens nuchter is xd
    Hebben jullie een activeer schema o.i.d.?

    Ashtonished schreef:
    (...)

    HAHAHA PERVY FANS. xd

    Oh, dat doet me er aan denken: ik moet eigenlijk ook nog SA's schrijven voor allerlei mensen. GEEN ZIN IN D:

    Oh, fuck ik ben zo erg. Ik moet ook nog iets bij een wedstrijd inleveren. Een bff wedstrijd. Maar ze vindt mijn inzendingen niet zo leuk en ik ben steeds laatste of één na laatste. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in die wedstrijd, maar me terugtrekken vind ik ook weer zoiets :'D


    HAHAHAHA JA. :'D Maar ik ben ook zo, dus idc. c:
    Same, ik heb niet zo zin in 16+, muuuh, ik wacht gewoon lekker tot ik terug ben van vakantie. :'D
    HAHAHA, Alinie, meld je gewoon af, dit is toch ook niet leuk, lol, dan word je er misschien toch wel uitgegooid, of werkt dat niet zo? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    OEEEH wbw. Dat betekent dat Luke ook nog eens nuchter is xd
    Hebben jullie een activeer schema o.i.d.?


    You never know. (wbw)
    Jup, we hebben er twee voor volgende week, en twee voor die week erna. (:
    Ik ga twee weken weg namelijk, zonder wifi. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ikr. HAHAHAHAHA. Maar tegenwoordig wel, hè. c: Bijna iedereen wil bij die OS 16+, so yeah. :'D


    Ik schrijf al 16+ vanaf mijn twaalfste ofzo.


    Reality's overrated.

    PasquaIino schreef:
    (...)

    Ik schrijf al 16+ vanaf mijn twaalfste ofzo.


    Ik kan het gewoon niet, idk, in een rpg gaat het zo, maar als ik het dan in een OS of waar moet schrijven dan lsfkjsldfkj, word het slecht. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    HAHAHAHA JA. :'D Maar ik ben ook zo, dus idc. c:
    Same, ik heb niet zo zin in 16+, muuuh, ik wacht gewoon lekker tot ik terug ben van vakantie. :'D
    HAHAHA, Alinie, meld je gewoon af, dit is toch ook niet leuk, lol, dan word je er misschien toch wel uitgegooid, of werkt dat niet zo? :'D


    Hahaha, doe dat xd
    Nee, ze doet het anders. Ze laat iedereen er in tot het einde en de persoon die dan het vaakst hoog heeft gestaan en dus de laagste score heeft (als je eerste bent heb je 1 punt) die heeft gewonnen.
    Ik heb zo langzamerhand wel de meeste punten >.< Ik zal wel zeggen dat ik me wegens persoonlijke redenen afmeld xd

    ilovelashton schreef:
    (...)

    You never know. (wbw)
    Jup, we hebben er twee voor volgende week, en twee voor die week erna. (:
    Ik ga twee weken weg namelijk, zonder wifi. ^^


    Op die manier :3 Dus deze week komt er niets meer? :c ghehee

    Aye, 868 ofzo woorden, unf.


    Danmarks Dynamite.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik kan het gewoon niet, idk, in een rpg gaat het zo, maar als ik het dan in een OS of waar moet schrijven dan lsfkjsldfkj, word het slecht. :c


    HAHA

    Latukka schreef:
    Aye, 868 ofzo woorden, unf.


    Yaaaay. Goed bezig. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Hahaha, doe dat xd
    Nee, ze doet het anders. Ze laat iedereen er in tot het einde en de persoon die dan het vaakst hoog heeft gestaan en dus de laagste score heeft (als je eerste bent heb je 1 punt) die heeft gewonnen.
    Ik heb zo langzamerhand wel de meeste punten >.< Ik zal wel zeggen dat ik me wegens persoonlijke redenen afmeld xd


    Slim idee, hahahahaha. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Yaaaay. Goed bezig. c:



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt