• Als goedmaker mogen Lisa en Ruth toch wel strijden om het volgende topic? (bloos)


    Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is ook zeker niet alles, maar oudste zijn in een gezin van bijna zeven (eigenlijk bijna acht) kinderen (waarvan één broertje met ADHD wat op zich niet zo erg is, maar ik als medeadhder word helemaal gek van die prikkels en als hij weer zo druk doet barst mijn hoofd. En drie kleine kinderen die omstebeurt huilen great ) is al helemaal niet alles. En gescheiden ouders.. Niet echt leuk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Het is ook zeker niet alles, maar oudste zijn in een gezin van bijna zeven (eigenlijk bijna acht) kinderen (waarvan één broertje met ADHD wat op zich niet zo erg is, maar ik als medeadhder word helemaal gek van die prikkels en als hij weer zo druk doet barst mijn hoofd. En drie kleine kinderen die omstebeurt huilen great ) is al helemaal niet alles. En gescheiden ouders.. Niet echt leuk.


    Ah, nee. Dat begrijp ik. Mijn gezin is ook niet alles met een vader met stemmingswisselingen die je uitscheld en slaat en een gehanidcapte/MS-patient moeder die bijna niks meer kan.
    Niet te vergeten dat je vader bijna de hele week door weg is. En mams die al vanaf mijn 5 jaar dus ziek is. Verder gepest en licht mensschuw daardoor helpt ook niet erg mee in een leven.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:21 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Goh, doe je aardig?


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    Goh, doe je aardig?


    Whut?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    Het is ook zeker niet alles, maar oudste zijn in een gezin van bijna zeven (eigenlijk bijna acht) kinderen (waarvan één broertje met ADHD wat op zich niet zo erg is, maar ik als medeadhder word helemaal gek van die prikkels en als hij weer zo druk doet barst mijn hoofd. En drie kleine kinderen die omstebeurt huilen great ) is al helemaal niet alles. En gescheiden ouders.. Niet echt leuk.


    Vanwaar de bijna zeven/eigenlijk bijna acht?

    Dat is ook niet leuk. Maar als je ouders boos zijn of hun dag niet hebben, dan kun je het niet even bespreken met iemand die bij je woont als je enigst kind bent.


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Whut?


    Oh, m'n zusje, beetje slijmen bij me :s


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    (...)

    Oh, m'n zusje, beetje slijmen bij me :s


    Ik dacht al zo iets x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ik dacht al zo iets x)


    Want ja, ik had haar beloofd om zaterdag met haar naar de Mac te gaan en nu is ze bang dat als ik boos blijf dat ik niet meer met haar wil xd


    'Darling, just hold on'

    Winhood schreef:
    (...)

    Vanwaar de bijna zeven/eigenlijk bijna acht?

    Dat is ook niet leuk. Maar als je ouders boos zijn of hun dag niet hebben, dan kun je het niet even bespreken met iemand die bij je woont als je enigst kind bent.

    Van dat mijn stiefmoeder wéér zwanger is terwijl ze hadden beloofd dat ze niet meer zwanger werd. Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat. En mijn moeder had een miskraam en ik tel haar eigenlijk wel mee als een echt kind. Ze was al helemaal 'af' maar toen ging ze dood. :c

    Nee das waar. Maar mijn zusje zit gewoon geheimen van mij aan mijn moeder te verraden en ze is gewoon zo'n bitch asdklfjjklshd. Ze is een van de mensen die ik op dit moment in mijn leven het minst zou missen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hemford schreef:
    (...)

    Want ja, ik had haar beloofd om zaterdag met haar naar de Mac te gaan en nu is ze bang dat als ik boos blijf dat ik niet meer met haar wil xd


    Haha, ahw ^^
    Dan had ze je maar niet boos moeten maken, hehe ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    (...)
    Van dat mijn stiefmoeder wéér zwanger is terwijl ze hadden beloofd dat ze niet meer zwanger werd. Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat. En mijn moeder had een miskraam en ik tel haar eigenlijk wel mee als een echt kind. Ze was al helemaal 'af' maar toen ging ze dood. :c

    Nee das waar. Maar mijn zusje zit gewoon geheimen van mij aan mijn moeder te verraden en ze is gewoon zo'n bitch asdklfjjklshd. Ze is een van de mensen die ik op dit moment in mijn leven het minst zou missen.


    Wauw, SEKSUEEL ACTIIIIEEEEEEEEFFFFF....
    Dat kan je van mijn ouders niet zeggen. Ze kunnen het beide ook niet meer. Op welke manier dan ook. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ah, nee. Dat begrijp ik. Mijn gezin is ook niet alles met een vader met stemmingswisselingen die je uitscheld en slaat en een gehanidcapte/MS-patient moeder die bijna niks meer kan.
    Niet te vergeten dat je vader bijna de hele week door weg is. En mams die al vanaf mijn 5 jaar dus ziek is. Verder gepest en licht mensschuw daardoor helpt ook niet erg mee in een leven.

    Dat is ook waar en het lijkt me ook heel erg.
    Mijn vader is fk lomp altijd, maar ik ben het gewend en heb het zelfs ge-erft van hem en soms is het wel grappig. En mijn moeder heeft meer dan drie jaar een burn-out, het was zelfs zo erg dat ze zelfs licht niet meer kon verdragen..

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:31 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nah, je zoekt het maar uit, het is nog geen zaterdag toch?


    'Darling, just hold on'

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Wauw, SEKSUEEL ACTIIIIEEEEEEEEFFFFF....
    Dat kan je van mijn ouders niet zeggen. Ze kunnen het beide ook niet meer. Op welke manier dan ook. Lol.

    Ja echt he. Ik heb twee keer pakjes condooms gezien. Normaal en fruitsmaak. Ieks. :x
    Oh. Das wel jammer voor hun.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Dat is ook waar en het lijkt me ook heel erg.
    Mijn vader is fk lomp altijd, maar ik ben het gewend en heb het zelfs ge-erft van hem en soms is het wel grappig. En mijn moeder heeft meer dan drie jaar een burn-out, het was zelfs zo erg dat ze zelfs licht niet meer kon verdragen..


    Haha. Ik heb meer evenwichtsproblemen. Echt best erg. Lijkt best wel op wat mn moeder heeft, alleen heb ik het heel af en toe en veel minder erg.
    Ik ben echt bang dat ik ook MS ga krijgen later. Ik heb al mijn vaders oog problemen en ik wil er niet nog iets bij.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]