• Als goedmaker mogen Lisa en Ruth toch wel strijden om het volgende topic? (bloos)


    Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga etennnn xx


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    (...)
    Van dat mijn stiefmoeder wéér zwanger is terwijl ze hadden beloofd dat ze niet meer zwanger werd. Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat. En mijn moeder had een miskraam en ik tel haar eigenlijk wel mee als een echt kind. Ze was al helemaal 'af' maar toen ging ze dood. :c

    Nee das waar. Maar mijn zusje zit gewoon geheimen van mij aan mijn moeder te verraden en ze is gewoon zo'n bitch asdklfjjklshd. Ze is een van de mensen die ik op dit moment in mijn leven het minst zou missen.


    Wie vrijt met zin wordt er dik tegen in, hoor ik thuis altijd dus. Het woordje het in je door gestreepte zin intrigeerde mij nogal. Betekent het, jouw stiefmoeder of iets anders? Wat vreselijk voor je moeder en voor jou.

    Soms kun je mensen wel achter het behang plakken, zeker als het familie van je is. Maar het is en blijft familie. Misschien moet je de gunst eens terug geven en hetzelfde doen. Het is misschien niet netjes, echter ze voelt dan wel hoe naar het is als iemand het doet.


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    Ik ga etennnn xx


    Eet smakelijk!


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb meer evenwichtsproblemen. Echt best erg. Lijkt best wel op wat mn moeder heeft, alleen heb ik het heel af en toe en veel minder erg.
    Ik ben echt bang dat ik ook MS ga krijgen later. Ik heb al mijn vaders oog problemen en ik wil er niet nog iets bij.

    Wat is MS precies? Dat heeft onze gymleraar ook trouwens. Iemand zei zo: Meneer soer heeft SM. En toen: oh nee, MS HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Ja echt he. Ik heb twee keer pakjes condooms gezien. Normaal en fruitsmaak. Ieks. :x
    Oh. Das wel jammer voor hun.


    Dat ga jij misschien later ook gebruiken. Het is niet fijn om te zien als het gaat om je vader en stiefmoeder, maar seks is wel iets wat de meeste mensen doen.


    Physics is awesome

    Hooiii, kan niet wachten tot vrijdag.

    Leg mij eens uit wat je krijgt als je gaat kopen. Mag je zelf kiezen waar je wilt zitten? Ik hoop dat ik op de eerste ring kan zitten, want anders is er niets aan xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ohnee, dat is wat anders

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MS is een aandoening van het centrale zenuwstelsel en waarschijnlijk een auto-immuunaandoening.

    Volgens Google.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:42 ]


    'Darling, just hold on'

    Winhood schreef:
    (...)

    Wie vrijt met zin wordt er dik tegen in, hoor ik thuis altijd dus. Het woordje het in je door gestreepte zin intrigeerde mij nogal. Betekent het, jouw stiefmoeder of iets anders? Wat vreselijk voor je moeder en voor jou.

    Soms kun je mensen wel achter het behang plakken, zeker als het familie van je is. Maar het is en blijft familie. Misschien moet je de gunst eens terug geven en hetzelfde doen. Het is misschien niet netjes, echter ze voelt dan wel hoe naar het is als iemand het doet.

    HAHAHA, 't is wel waar.
    Betekent het, jouw stiefmoeder of iets anders?
    Wat bedoel je hiermee?

    Ja dat is waar en dat deed ik ook een keer, maar toen ging ze naar pappie toe om te zeggen dat ik haar negeerde en blabla. --'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat ga jij misschien later ook gebruiken. Het is niet fijn om te zien als het gaat om je vader en stiefmoeder, maar seks is wel iets wat de meeste mensen doen.

    Ja dat is zo, maar het is gewoon heel goor als je er aan denkt dat je ouders seks hebben, al is het natuurlijk logisch anders kon ik niet geboren worden maar toch.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Ja dat is zo, maar het is gewoon heel goor als je er aan denkt dat je ouders seks hebben, al is het natuurlijk logisch anders kon ik niet geboren worden maar toch.


    Ik denk er hetzelfde over hoor. Ik vind het maar een raar idee... xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Hooiii, kan niet wachten tot vrijdag.

    Leg mij eens uit wat je krijgt als je gaat kopen. Mag je zelf kiezen waar je wilt zitten? Ik hoop dat ik op de eerste ring kan zitten, want anders is er niets aan xdd


    God, mijn geheugen gaat echt achteruit.

    Het begint echt rond tien uur, ik zat al om acht uur achter mijn laptop. Als je rond half tien in logt bij ticket master en gaat wachten, dan kom je na 9:45 in een wachtrij. Lieke kwam vijf keer in een wachtrij. Na de wachtrij kom je op de pagina waar je kaartjes kan bestellen. Je kan op zoeken klikken of zelf plekken kiezen, maar alleen zoeken heb ik duidelijk zien staan. Daar heb ik op geklikt en dan krijg je een suggestie voor een kaartje. Als je die niet goed vind, dan kan je opnieuw op zoeken klikken maar dan heb je wel kans dat je eruit word gegooid of helemaal geen kaarten kan krijgen. Mijn advies is dus neem de kaarten die ze aanbieden, anders heb je misschien helemaal geen kaarten.

    Dan moet je de bestelling afronden binnen 20 minuten. Je kan betalen met creditcard of Ideal(via je eigen bank), zodra je klaar bent met je bank dan krijg je bericht dat de bestelling is af gerond. Je kan ook kiezen hoe je, je kaartjes wil ontvangen. Via de post, via een pdf bestand en nog een optie.

    Dat was het volgens mij.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    God, mijn geheugen gaat echt achteruit.

    Het begint echt rond tien uur, ik zat al om acht uur achter mijn laptop. Als je rond half tien in logt bij ticket master en gaat wachten, dan kom je na 9:45 in een wachtrij. Lieke kwam vijf keer in een wachtrij. Na de wachtrij kom je op de pagina waar je kaartjes kan bestellen. Je kan op zoeken klikken of zelf plekken kiezen, maar alleen zoeken heb ik duidelijk zien staan. Daar heb ik op geklikt en dan krijg je een suggestie voor een kaartje. Als je die niet goed vind, dan kan je opnieuw op zoeken klikken maar dan heb je wel kans dat je eruit word gegooid of helemaal geen kaarten kan krijgen. Mijn advies is dus neem de kaarten die ze aanbieden, anders heb je misschien helemaal geen kaarten.

    Dan moet je de bestelling afronden binnen 20 minuten. Je kan betalen met creditcard of Ideal(via je eigen bank), zodra je klaar bent met je bank dan krijg je bericht dat de bestelling is af gerond. Je kan ook kiezen hoe je, je kaartjes wil ontvangen. Via de post, via een pdf bestand en nog een optie.

    Dat was het volgens mij.


    Maar ik wil maar één kaart en bij mensen van Q in de buurt o.O anders is het niet leuk, zo alleen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    (...) Wat bedoel je hiermee?

    Ja dat is waar en dat deed ik ook een keer, maar toen ging ze naar pappie toe om te zeggen dat ik haar negeerde en blabla. --' [/i]


    Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat.

    Ze hadden zelfs al een afspraak om HET helemaal zwangerloos te kunnen maken, maar dat was dus net te laat. Maar wat of wie bedoel je dan met het in die zin?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat.

    Ze hadden zelfs al een afspraak om HET helemaal zwangerloos te kunnen maken, maar dat was dus net te laat. Maar wat of wie bedoel je dan met het in die zin?


    Ik denk dat ze zich wilde laten steriliseren


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.