• Als goedmaker mogen Lisa en Ruth toch wel strijden om het volgende topic? (bloos)


    Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Avena schreef:
    (...)

    Maar ik wil maar één kaart en bij mensen van Q in de buurt o.O anders is het niet leuk, zo alleen


    Ik heb ook maar een kaart en ik wilde ook bij mensen van Q in de buurt, maar het was mij niet gegund. Lieke en Gab zitten in 106, iemand anders in 107. Dus als je die vakken ziet, kan je meteen door klikken. Ik zit in vak 212.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ze hadden zelfs al een afspraak om het helemaal zwangerloos te kunnen maken maar dat was dus net te laat.

    Ze hadden zelfs al een afspraak om HET helemaal zwangerloos te kunnen maken, maar dat was dus net te laat. Maar wat of wie bedoel je dan met het in die zin?

    Mijn vaders piemel haha. Dat er zo'n ding op kwam zodat het afgesloten werd of zo. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik heb ook maar een kaart en ik wilde ook bij mensen van Q in de buurt, maar het was mij niet gegund. Lieke en Gab zitten in 106, iemand anders in 107. Dus als je die vakken ziet, kan je meteen door klikken. Ik zit in vak 212.


    Is dat voor of achterin? Want dan ga ik proberen bij jou te komen hahah. Maar zijn er dan ook stoelnummers of kun je dan iets vrij houden of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze zich wilde laten steriliseren


    O. Dat zou ik niet laten doen, denk ik.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    O. Dat zou ik niet laten doen, denk ik.



    Mijn moeder heeft het gedaan xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Mijn vaders piemel haha. Dat er zo'n ding op kwam zodat het afgesloten werd of zo. :')


    :8 Daar heb ik nog niet van gehoord. Wel dat ze mannen ook kunnen steriliseren of heet dat anders?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    :8 Daar heb ik nog niet van gehoord. Wel dat ze mannen ook kunnen steriliseren of heet dat anders?

    Castratie xdd haha nee dat heet ook een sterilisatie geloof ik

    Het is een kleine operatie waarbij links en rechts een stukje zaadleider wordt weggehaald en de zaadleiders worden dichtgemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Is dat voor of achterin? Want dan ga ik proberen bij jou te komen hahah. Maar zijn er dan ook stoelnummers of kun je dan iets vrij houden of zo?


    Vakken 106 en 107 zijn zeg maar in het midden. Vak A tot en met L is dan zeg maar voor. Waar ik zit is dan achter, maar het zit wel aan de zijkant van de stage.



    Een plaatje om het duidelijker te maken, aangezien ik soms dingen onduidelijk uitleg.

    Er zijn rijen en stoelnummers.

    Snap niet helemaal wat je met die laatste vraag bedoelt.


    Physics is awesome

    HOW WE'RE GONNA FIX THIS. HOW WE'RE GONNA HANDLE THIIIS.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Vakken 106 en 107 zijn zeg maar in het midden. Vak A tot en met L is dan zeg maar voor. Waar ik zit is dan achter, maar het zit wel aan de zijkant van de stage.



    Een plaatje om het duidelijker te maken, aangezien ik soms dingen onduidelijk uitleg.

    Er zijn rijen en stoelnummers.

    Snap niet helemaal wat je met die laatste vraag bedoelt.


    Oh, dus je zit best dichtbij. Oke ik ga het proberen.

    Nou ik bedoelde dus of je voor mensen een plek vrij kunt houden, maar als je stoelnummers hebt dan is het dus niet mogelijk :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Qua cuteness kan Nashton hier niet tegen op, tenzij ze allebei liggen te slapen(Nashton).


    Physics is awesome

    Avena schreef:
    (...)

    Oh, dus je zit best dichtbij. Oke ik ga het proberen.

    Nou ik bedoelde dus of je voor mensen een plek vrij kunt houden, maar als je stoelnummers hebt dan is het dus niet mogelijk :\


    Ja, 214 is dichterbij maar dit is ook best dichtbij. 106 en 107 zitten er recht tegen over. In zo'n soort vak zat ik bij het 1D concert, je hebt goed uitzicht. Hoewel de jongens echt miniatuur poppetjes waren toen ik ze zag.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ja, 214 is dichterbij maar dit is ook best dichtbij. 106 en 107 zitten er recht tegen over. In zo'n soort vak zat ik bij het 1D concert, je hebt goed uitzicht. Hoewel de jongens echt miniatuur poppetjes waren toen ik ze zag.


    Damn... ik vind dat niet leuk als ze zo klein zijn kun je net zo goed op yt gaan kijken of zo :\ maar goed ik ga van 212 proberen te scoren! En als ik neit bij jou zit ga ik proberen er te komen door te ruilen x'D

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Wat is MS precies? Dat heeft onze gymleraar ook trouwens. Iemand zei zo: Meneer soer heeft SM. En toen: oh nee, MS HAHAHAH.


    Een zenuwziekte. Ik weet ook niet precies wat het inhoud, maar het is kut.
    Mijn moeder kan amper lopen, heeft veel spasmes en heeft ook moeite met de grip van haar handen. Ze is ook heel snel vermoeid. Het is alsof ze qua lichaam vervroegd 70 is geworden ofzo. Niet qua uiterlijk, maar.... Ja.
    Het is ook niet te genezen.

    Jonge mensen met MS hebben er niet/nauwelijks last van als ze op tijd naar een warm land verhuizen. Oudere mensen of mensen die er te laat bij zijn hebben juist last van warmtes, zoals mijn moeder.

    Verder heeft ze vaak huilbuien enzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Goedeanvond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer