• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 1:06 ]

    Zoë keek naar hem op, enkel zijn silhouet ziend in de felle zon.
    'Nee, nee. Jij wil mij niet helpen, Ig.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Natuurlijk wel! Zie je, ik zal je zelfs losmaken.'
    Hij boog zich voorover en begon aan de knopen in het touw te friemelen, tot er één loskwam en Zoë's hand bevrijd werd.
    'Ik kan ook best vriendelijk zijn. Zelfs voor jou.'

    Ze rolde met haar ogen.
    'En hoe erg kwel je jezelf hiermee?'
    Ze wist met haar andere hand het touw om haar hals los te knopen, zodat ze iets comfortabeler kon liggen. Ze deed nog geen poging om de rest los te maken, omdat ze bij het knopen merkte dat de coördinatie van haar vingers behoorlijk belabberd was.
    'Alsof jij in staat bent tot vrijgevigheid zonder er iets voor terug te willen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius schudde zijn hoofd.
    'Ik heb ook niet gezegd dat ik er niets voor terug wil.'
    Hij maakte nog een van de knopen los, zodat Zoë vrij was om haar bovenlichaam van de touwen te ontdoen.

    Quinn keek hem verrast aan. Ze had niet gezien dat hij aan het wakker worden was, terwijl ze al die tijd naast hem had gezeten.
    'Goedemorgen...' zei ze en ze stond ook op om hem te kussen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hermes glimlachte en sloeg zijn armen om Quinn heen.
    Toen hij zijn lippen op die van Quinn wilde drukken, werd het echter zwart voor zijn ogen en zakte hij weg.

    'Wat moet je dan van me? Geld heb ik niet.'

    ~~

    Quinn slaakte een kreet toen Hermes ineen zakte en knielde bij hem neer. Ze legde zijn hoofd op haar schoot en beet angstig op haar nagels.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'We vinden vast wel een manier om de schuld te vereffenen.'
    Hij maakte nu ook de knopen bij haar benen los, zodat Zoë weer vrij was.

    -

    Hermes kon van ver weg een kreet en een echo horen, alsof hij bij een zwembad zat. Het bleef echter zwart voor zijn ogen en zijn lichaam besloot om, tegen zijn zin en weten in, willekeurige bewegingen te maken. Zijn ledematen sloegen in het rond en Quinn werd in haar gezicht geraakt.

    Ze schreeuwde niet toen hij haar sloeg - per ongeluk of expres - en beet alleen zo hard op haar lip dat het pijn deed.
    'Hermes...' zei ze zacht toen hij niet ophield. 'Hermes, hou alsjeblieft op.'


    ~~

    Zoë bleef liggen,niet wetend wat er zou gebeuren als ze zou gaan staan. De wereld was nog steeds een deinende massa waar ze niet uit kon opmaken wat echt was en wat niet.
    'Ik ben nergens schuldig aan,' zei ze en ze rolde zich op tot een bal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius ging naast haar in het zand zitten.
    'Ik wel.' zei hij toen, waarna hij met zijn hand over haar shirt gleed om vervolgens het klein beetje wijn weer van zijn hand af te likken.
    'Ik wil weten wat die Moon precies is.'

    -

    Hermes hoorde de stem uit de verte maar realiseerde zich niet wat er nu werkelijk gebeurde.

    Quinn streelde zijn gezicht en kuste zijn hand, niet wetend wat ze moest doen. Ze voelde zijn pols en wist dat hij leefde,'mar meer ook njet.
    'Kom,' zei ze. 'Word alsjeblieft wakker...'

    ~~

    Zoë draaide zich van hem af.
    'Ik zei toch dat ze van mij is? Ik ga haar niet delen, dat wil ik niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je hoeft haar niet te delen, ik wil haar slechts onderzoeken. Daar schiet ook jij mee op.'

    Zoë dacht even na en ging toen zitten, waardoor de wereld vervaarlijk om haar heen begon te draaien.
    'Hmmm. Ik weet het niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ook niet,' zei Ignatius en hij ging naast haar zitten.
    'Maar ik weet wel dat je er, met twee wijn op en in dit licht..anders uitziet dan normaal. Magischer..lelijker, bijna.'

    Ze wilde hem slaan, maar ze miste finaal en draaide zich toen maar van hem af.
    'Laat me met rust. Het lijkt me niet verstandig om enig plannetje te smeden als we beiden niet nuchter zijn.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes