• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 1:06 ]

    Zoë zuchtte.
    'Moet ik daar blij mee zijn? Maak me liever los of zorg voor wat schaduw.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damien knikte. Hij was ontzettend blij dat hij hier iemand had gevonden die hij kende, maar het betreurde hem dat het Moon was. Die had dit niet verdiend. De rest van de mensen kende hij niet, behalve Li, maar die was doorgelopen met een toverstok in de hand.
    'Wat zijn jullie eigenlijk aan het doen?' wilde hij weten. Hij keek nieuwsgierig naar Li's toverstok en hoopte dat die hen kon redden. Hij wist dat de jongen hen ook eens had gered van een aanval van vampiers tijdens een Zwerkbalwedstrijd en hoopte dat hij ook nu iets had bedacht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'We hopen voedsel te vinden,' antwoordde Moon. 'En Luuk.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Luuk?! Is die hier ook?'
    Hij keek haar verschrikt aan ze was geen spat veranderd,, dus dat moest ook voor Luuk gelden. Dat dat jongetje hier helemaal alleen rondliep,baarde hem nogal zorgen, maar Moon leek er nog tamelijk rustig onder. 'Hoe weet je dat hij hier is?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ben niet gek genoeg om je los te maken,' sprak Ignatius zacht.
    'En de zon is goed voor je, je mag wel wat bruiner.'

    Zoë keek geërgerd naar hem op.
    'Ben je dan op zijn minst van plan me nog van vocht te voorzien?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik hoop ten minste dat hier is,' mompelde ze. 'Toen we wakker werden in een dreuzelgezin, was hij er ook. Hij is helaas gestorven, maar ik heb ondervonden dat iedereen die daar gestorven is, hier weer leeft.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damiens mond viel open.
    Dood? Hoe kan hij dan toch in leven zijn?'
    Hij hoopte het, voor Moon en voor Clement, want hij en Luuk hadden het goed met elkaar kunnen vinden, maar het leek zo onwaarschijnlijk...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon haalde haar schouders op. 'Ik heb horen zeggen dat ze niet echt dood waren, maar dat hun dood schijn was en dat ze in cellen zijn gestopt, waar experimenten met hen zijn gedaan.'
    Ze was blij dat Damien dat niet had meegemaakt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Waarom niet?'
    Ignatius trok de kurk uit de fles en bracht de fles wijn weer naar Zoë's mond.

    Zoë dronk er gulzig van tot ze besefte dat het opnieuw wijn was. Ze draaide haar hoofd weg, zodat de rest van de inhoud van de fles over haar heen gutste.
    'Je wil me echt dood hebben, hè?' snoof ze. Haar gedachten leken vertroebeld door de drank en ze wenste dat Ignatius weer weg zou gaan, voordat er dingen zouden gebeuren die ze niet meer in de hand had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius knikte.
    'Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet aan hetzelfde misdrijf schuldig bent?'
    Hij bracht de fles wijn naar zijn eigen lippen om zich vervolgens te realiseren dat de fles leeg was.
    'Het is zonde dat je al die wijn zo hebt verspild, Zoë.'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:38 ]

    'Het is zonde dat je me beneveld met die troep,' bromde ze. 'Kon je geen water vinden? Waar is Li?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Li is verder. Ik heb een afspraak over wijn, niet over water!'

    Dan ben je dus echt zo dom als ik al die tijd heb gedacht...' bromde Zoë in zichzelf.

    ~~
    'Jemig,' mompelde Damien geschokt. Hij vroeg zich af of Luuk daar ooit overheen zou komen... Het leek hem voor iemand van zijn leeftijd al ondraaglijk en traumatisch laat staan voor zo'n klein jongetje.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes