• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 1:06 ]

    Ignatius grinnikte toen hij haar blik constant naar de wijn zag glijden.
    'Je bent toch niet te beroerd om hulp te vragen?'

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 12:22 ]

    'Alsof jij die oprecht zou bieden,' gromde ze. Lag het aan haar of werd het plots warmer? De dikke touwen waren stevig om haar lichaam gewikkeld , waardoor haar lichaamswarmte maar moeilijk weg kon.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius glimlachte.
    'Ik bied je oprecht hulp aan,' zei hij toen, en hij bracht de fles wijn dichter bij haar lippen.
    'Wil je een slok? In je eentje drinken is ook zo eenzaam.'

    'Over mijn lijk...' Ze zag hoe Ignatius nog een slok nam en wist dat ze echt zou stervrn als ze het niet aan zou nemen.
    'Nou, best.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Mooi zo.'
    Ignatius bracht de fles weer naar haar lippen en drukte hem erop, om hem vervolgens te kantelen en haar mond vol te gieten met wijn.

    Een deel van de inhoud droop langs haar gezicht in haar nek, maar de rest gleed door haar keel naar binnen en liet een brandend, borrelend gevoel achter in haar maag, dat haar volkomen vreemd was.
    'En nu mag je me wel weer losmaken,' hijgde ze. Ze was zich bewust van een kloppend gevoel in haar borst en haar hoofd en wenste dat er meer in die fles gezeten had, maar Ignatius was natuurlijk te gierig om voldoende voor haar over te laten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius haalde de fles van haar lippen en nam zelf nog een teug, waarna hij de lege fles in het zand gooide.
    'Ik weet niet,' zei hij toen, ' ik vind je er zo best leuk uitzien.'

    'Je vind mij er niet leuk uitzien,' bromde ze met een keel die nog droger aanvoelde. 'Je zou Li best om écht drinken kunnen vragen, vind je niet?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Echter drinken dan wijn? Ik ben bang dat dat niet bestaat, mijn beste Zoë.'
    Ignatius stond op en zag dat Li al verder gelopen was.
    'Ik kom straks terug,' zei hij toen.
    'Ik heb nu belangrijkere dingen te doen.'

    ‘Het is allemaal heel veel vreemd wat er gebeurd,’ gaf Moon toe. ‘Maar ik ben blij dat je hier gezond en wel bent!’
    Ze durfde niet meer verder te vragen naar zijn broertje en haar vrienden en daarom deed ze maar een stapje naar achteren zodat hij de anderen ook kon begroeten.
    Ze schrok echter op toen Zoë opeens een huisje uit kwam en Li aanval. Gelukkig bond Li haar vast, maar Moon wenste nog steeds dat ze het meisje in een nabije put wierpen.

    -
    ‘Ik vind het wel best hier. Het is tijden geleden dat ik op de kermis ben geweest.’ Nick liet zijn toverstok in zijn handen ronddraaien. ‘Ik twijfel of ik een suikerspinnen- of oliebollen kraam ga ontwerpen. Waar heb jij zin in?’

    -
    Gaara nam dat maar van haar aan, al kon hij zich niet voorstellen dat ze daar zelf in geloofde. Ze waren nu al drie keer ongewild in een andere omgeving gedropt.
    Hij blikte even over zijn schouder naar Emmy, die een eindje bij hen vandaan stond en duidelijk zat te wachten totdat hun gesprek was afgelopen.

    -
    Tomas greep een van de bezemstelen vast. Het was lang geleden dat hij had gevlogen, nog in zijn tienerjaren, maar hij kreeg het al snel weer onder de knie een zoefde door de lucht, achter Van aan.

    -


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li zuchtte toen Ignatius achter hem aan kwam en liet een nieuwe fles wijn verschijnen. Hij pakte hem bij de hals beet en hield hem Ignatius voor.
    'Als ik je vraag je koest te houden zolang ik je wijn blijf geven, doe je dat dan?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Alleen als het héél goede wijn is,' beantwoordde Ignatius zijn vraag.
    'En slechts zolang ik er zin in heb.'

    Li rolde met zijn ogen en drukte Ignatius de fles in de handen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik denk dat we moeten proberen gelukkig te zijn, voor zover dat kan,' zei Claire. 'Met liefde, of vriendschap. We moeten er het beste van maken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ignatius knikte lichtjes naar Li en draaide zich toen, met de fles in de hand weer om en keerde terug naar Zoë.
    'Ik zei toch dat ik terug zou komen?'