• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik denk dat de verkoop of mega snel gaat, of dat ze het nooit uitverkopen...

    Geen idee welke. Ik heb totaal geen overzicht van hoe groot de fanbase nou eigenlijk is.


    Treat people with kindness

    Ik denk dat de verkoop of mega snel gaat, of dat ze het nooit uitverkopen...

    Geen idee welke. Ik heb totaal geen overzicht van hoe groot de fanbase nou eigenlijk is.


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)
    AH shit );


    Hij is nu 1/10 vol. c:


    wat was dit ookalweer

    1/4 vol, yay c:

    Eigenlijk wil ik nu wifi aan en uit zetten, maar dat doe ik maar niet, straks lig ik er dan weer uit :x


    wat was dit ookalweer

    lukesirwin schreef:
    Succes iedereen voor straks. Ik zeg niet dat je m'n advies moet volgen, maar ik had eerst plaatsen voor E, Rij 36 en ik was daar niet blij mee. Dus ik dacht; dan maar slechter en op de ring. Toen kreeg ik vak 202 rij 3 ofzo. Dat was helemaal kut. Ik eer opnieuw zoeken drukken. vak E, rij 28. Nou ik toch maar betalen omdat ik bang was dat het uitverkocht was anders. Uiteindelijk viel me internet uit. Ik weer opnieuw moeten zoeken. Kreeg hele tijd vak 107 en 111. Maar na 10 keer kreeg ik ineens vak A, rij 8. Het was toen inmiddels al kwart voor 11.
    Als iemand namelijk niet op tijd betaalt of er iets fout gaat, komen plaatsen vrij. Neem dus niet de eerste de beste plaatsen die je krijgt. Of wel, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het concert zo snel is uitverkocht


    Jij hebt geluk gehad! Heel vaak is dit helaas toch niet meer zo..


    Treat people with kindness

    Tenace schreef:
    (...)

    Same story, maar niet opgeven (:


    Gelukkig heb ik op internet explorer ook nog 'één net over de helft lopen. Die andere op Google chrome is 1/4 D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog 1 minuut sfhadofjanfwae.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Jij hebt geluk gehad! Heel vaak is dit helaas toch niet meer zo..


    Oh, ik heb dit wel vaker bij zulk soort concerten. Dat vriendinnen dan samen kaarten proberen te kopen en dan als ze er allemaal door zijn kiezen welke de beste zijn en de andere verwijderen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Heh schreef:
    (...)

    Gelukkig heb ik op internet explorer ook nog 'één net over de helft lopen. Die andere op Google chrome is 1/4 D:


    Kut. Had ik ook over na moeten denken :c


    wat was dit ookalweer

    HET IS TIEN UUR. *Gaat dood*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Oh, ik heb dit wel vaker bij zulk soort concerten. Dat vriendinnen dan samen kaarten proberen te kopen en dan als ze er allemaal door zijn kiezen welke de beste zijn en de andere verwijderen. (:


    Haha ja dat doe ik ook. Tot nu toe heb ik ze alle 3 de keren gekocht :3


    Treat people with kindness

    1 OVER 10 ;O
    IK BEN AAN HET AFSTERVEN JONGENS :C


    wat was dit ookalweer

    YES OP MIJN MOBIEL DOET IE HET HOLY SHIT VAK D


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Soundcheck experience is uitverkocht!


    Treat people with kindness

    Lashtons schreef:
    YES OP MIJN MOBIEL DOET IE HET HOLY SHIT VAK D


    Omg gefeliciteerd!


    Treat people with kindness