• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik sta er al best wel lang in, nog zo'n halve centimeter. Hopelijk ben ik er niet voor tienen uit ...


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nooo, mijne kromp weer :c


    wat was dit ookalweer

    Denken jullie trouwens dat ze ziggodome gaan uitverkopen vandaag?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Denken jullie trouwens dat ze ziggodome gaan uitverkopen vandaag?


    Met moeite denk ik... 5SOS is niet belachelijk groot.


    wat was dit ookalweer

    Nadine23x schreef:
    Denken jullie trouwens dat ze ziggodome gaan uitverkopen vandaag?


    Ik denk het wel, maar denk ook dat sommige zich sterk vergissen in het aantal fans dat de jongens hier hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NEEE nog zo'n 5 milimeter. ;X


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tenace schreef:
    (...)

    Met moeite denk ik... 5SOS is niet belachelijk groot.


    Ik denk dat je -je daar nog aardig in vergis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik moet nog een halve balk, dus ik verwacht niet dat ik er te snel door heen ben. Eerder te laat...
    En ja, denk het wel! Ze zijn in korte tijd echt bekend geworden.


    Never forget who you are

    NEEE IK BEN ER NET UITGEGOOIT D:


    wat was dit ookalweer

    Succes iedereen voor straks. Ik zeg niet dat je m'n advies moet volgen, maar ik had eerst plaatsen voor E, Rij 36 en ik was daar niet blij mee. Dus ik dacht; dan maar slechter en op de ring. Toen kreeg ik vak 202 rij 3 ofzo. Dat was helemaal kut. Ik eer opnieuw zoeken drukken. vak E, rij 28. Nou ik toch maar betalen omdat ik bang was dat het uitverkocht was anders. Uiteindelijk viel me internet uit. Ik weer opnieuw moeten zoeken. Kreeg hele tijd vak 107 en 111. Maar na 10 keer kreeg ik ineens vak A, rij 8. Het was toen inmiddels al kwart voor 11.
    Als iemand namelijk niet op tijd betaalt of er iets fout gaat, komen plaatsen vrij. Neem dus niet de eerste de beste plaatsen die je krijgt. Of wel, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het concert zo snel is uitverkocht


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Kut. Hij gaat weer opnieuw. Nu kan ik het wel schudden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Ik denk dat je -je daar nog aardig in vergis.


    We zien het straks ^^


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    NEEE IK BEN ER NET UITGEGOOIT D:

    AH shit );


    Treat people with kindness

    Als je nu nog een paar milimeter moet en het gaat niet zo vlug, zit je meestal goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heh schreef:
    Kut. Hij gaat weer opnieuw. Nu kan ik het wel schudden.


    Same story, maar niet opgeven (:


    wat was dit ookalweer