• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor dat sta-vak. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Whoa, ik kom hier ineens binnenvallen maar goed. I´m excited!


    Never forget who you are

    NinjaTurtle schreef:
    Succes iedereen!!
    Ben zo blij dat ik deze stres woensdag al heb gehad ;x


    En dinsdag ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    En dinsdag ;p


    Dinsdag?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    (...)

    Dinsdag?


    Ja, Dinsdag maar dat is weer iets anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dat heeft geen zin (:
    Ticketmaster heeft dat zelf gezegd en ik heb vorig jaar meegemaakt waarom. Sowieso gaan alle tabbladen tegelijk door naar de bestelsite.
    Ik had toen via beide tabbladen op kaartjes zoeken gedrukt (allebei 3) en er stonden ineens 6 kaartjes bij allebei. Ik dacht huh? Maar ik ging toch maar betalen. Toen kreeg ik een foutmelding en was alles weg. Gelukkig werd er een 2e concert van 1d aangekondigd..


    Serieus, oh. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dat heeft geen zin (:
    Ticketmaster heeft dat zelf gezegd en ik heb vorig jaar meegemaakt waarom. Sowieso gaan alle tabbladen tegelijk door naar de bestelsite.
    Ik had toen via beide tabbladen op kaartjes zoeken gedrukt (allebei 3) en er stonden ineens 6 kaartjes bij allebei. Ik dacht huh? Maar ik ging toch maar betalen. Toen kreeg ik een foutmelding en was alles weg. Gelukkig werd er een 2e concert van 1d aangekondigd..


    Oh echt? shit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ja t was echt heel kut. Ik was super boos op ticketmaster...maar het heeft ook geen zin om te doen aangezien je op allebei de tabbladen om dezelfde tijd uit de wachtrij gaat. Wat wel kan is op verschillende browsers!! Of verschillende computers ;)


    Treat people with kindness

    ^ dan moet ik maar even snel alle overige tabbladen wegklikken haha


    Never forget who you are

    Nadine23x schreef:
    Ja t was echt heel kut. Ik was super boos op ticketmaster...maar het heeft ook geen zin om te doen aangezien je op allebei de tabbladen om dezelfde tijd uit de wachtrij gaat. Wat wel kan is op verschillende browsers!! Of verschillende computers ;)


    Oehh, *download snel allemaal browsers*.

    Oke, nu ben ik helemaal klaar c:


    wat was dit ookalweer

    Misschien is dit handig om nog even te lezen:
    http://www.mojo.nl/5sos-bestellen/

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:45 ]


    Treat people with kindness

    Mijn balkje moet nog 1/4 hoop dat ie niet voor tienen vol is en opnieuw begint.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Mijn balkje moet nog 1/4 hoop dat ie niet voor tienen vol is en opnieuw begint.


    Loopt de wachtrij snel? Bij de presale was ik er iedere 5 minuten weer uit namelijk.


    Treat people with kindness

    Mijne is bijna 3/4 ;x


    wat was dit ookalweer

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Loopt de wachtrij snel? Bij de presale was ik er iedere 5 minuten weer uit namelijk.


    Valt mee. Nu nog 1 cm. :X
    Ik ga dood van de zenuwen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    (...)

    Valt mee. Nu nog 1 cm. :X
    Ik ga dood van de zenuwen.


    Bij mij ook zoiets.
    Shit ik ook :c


    wat was dit ookalweer