• Versie 2.0



    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot, magisch 'hek'. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, maar eenmaal binnen is het duidelijk te zien. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het 'hek' erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]







    Hier mag je praten over alles wat onzinnig is hahah :')


    Tent verdeling:
    Jongens:

    Meisjes:
    Valérie & Lilith
    Victoire & Denise


    Huisjes verdeling

    01: Damon & Cath
    02 : Aishllin & Noah?
    03
    04
    05 Gabe & Mackenzie
    06
    07 : Jason & Amalia
    08
    09
    10
    11


    Rollenstory
    Rollentopic
    Speeltopic



    Names :
    Rowena ||TheHorcrux
    Saar ||Mudita
    Anouk || Kahuna
    Angel || Butera
    Britt || Hecuba
    Simone || MrFluke
    Demi || Amarela
    Denize || Bohen
    Lieke || x Dazzle
    Fleur || Magnus
    Nichelle || Aswium

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb even een hoofdstuk gemaakt in de story met de huttenindeling enzo,

    Klik voor het hoofdstuk lol


    Little do you know

    MrFluke schreef:
    (...)

    5? :3


    Is dat van Rowws lijstje of die in de begin pist haha? :3

    En hopelijk beginnen we vandaag! :3

    (Oh Roww, ik wil even melden dat ik 21 juli op reis ben voor een weekje en ik zal vast geen internet hebben :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is goed haha,
    Ik ga niet op vakante -ugh- dus jullie zullen mij niet hoeven te missen :']
    Tot ik weer naar school moet zal ik waarschijnlijk vanaf 12;00 online zijn tot iets van 2;00 snachts met wat tijden er tussen dat ik offline ben, aangezien ik niet echt een leven heb buiten Q XD
    Maar deze week zal ik wss niet heel aanwezig zijn want deze week kom een vriendin van me logeren dus zou lullig zijn als ik de hele tijd op Q zit :']

    Ik hoop dat de laatste reservaties snel worden ingevuld want ik heb zin om het speeltopic te openen want dan kan ik Rpg'en want ik doe niet meer mee aan een rpg en dat is niet leuk xd
    Alles waar ik aan mee deed liep dood of ik verloor mijn inspiratie :']


    Little do you know

    Mudita schreef:
    (...)

    Is dat van Rowws lijstje of die in de begin pist haha? :3

    En hopelijk beginnen we vandaag! :3

    (Oh Roww, ik wil even melden dat ik 21 juli op reis ben voor een weekje en ik zal vast geen internet hebben :x)


    De foto's zijn toch hetzelfde? x3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    (...)

    De foto's zijn toch hetzelfde? x3


    Haha in de beginpost zijn de nummers anders :') je vind ze nu ook in de rollenstory, dus dat is misschien handiger ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mudita schreef:
    (...)

    Haha in de beginpost zijn de nummers anders :') je vind ze nu ook in de rollenstory, dus dat is misschien handiger ;3


    Oke, dan nummer 5 in de rollenstory ;3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mijn topics :').


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat voor rol zal de overleden leerling op het kamp hebben?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 21:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    TheHorcrux schreef:
    Is goed haha,
    Ik ga niet op vakante -ugh- dus jullie zullen mij niet hoeven te missen :']
    Tot ik weer naar school moet zal ik waarschijnlijk vanaf 12;00 online zijn tot iets van 2;00 snachts met wat tijden er tussen dat ik offline ben, aangezien ik niet echt een leven heb buiten Q XD
    Maar deze week zal ik wss niet heel aanwezig zijn want deze week kom een vriendin van me logeren dus zou lullig zijn als ik de hele tijd op Q zit :']

    Ik hoop dat de laatste reservaties snel worden ingevuld want ik heb zin om het speeltopic te openen want dan kan ik Rpg'en want ik doe niet meer mee aan een rpg en dat is niet leuk xd
    Alles waar ik aan mee deed liep dood of ik verloor mijn inspiratie :']
    Same ^^.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 21:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    Wat voor rol zal de overleden leerling op het kamp hebben?


    Hij staat ergens in het rollentopic. Ik zal hier zo wel even posten :]
    Hij heet Jackson >.<


    Little do you know

    The boy who died :c


    Naam:
    Jackson 'Jack' Monroe
    Leeftijd:
    18, jarig op vijftien september
    Rol:
    Hij was een leerling
    Uiterlijk:
    Jack was ongeveer 1 meter 83 en hij was redelijk gespierd. Zijn haren waren donkerbruin en zijn ogen waren chocoladebruin gekleurd. Er stond altijd een speelse lach rond zijn lippen en als hij iets van plan was zag je een scheve grijns op zijn gezicht wat altijd alles verraade; al was dit altijd te laat want uiteindelijk trapte je toch in zijn grappen.
    Karakter:
    Jack was een aardige jongen, hij was bevriend met iedereen en kwam altijd op voor anderen. Ook was Jack het type dat altijd grappen uithaalde, er ging geen week voorbij waarin Jack naar de directeur moest komen of rennend en lachend door de gangen stormde vanwege zijn grappen.
    Jack was redelijk prikkelbaar, als je iets verkeerds deed of iets wat hem niet aan stond werd hij snel geïrriteerd of boos. Hij kon slecht tegen zijn verlies, waardoor hij een erg fanatieke sporter was. Jack vond meiden en liefde nooit zo interessant en had daar dan ook totaal geen oog voor, terwijl genoeg meiden wel oog hadden voor hem, en Jack had dit nooit door.
    Jack was een slimme jongen maar hij liet zijn huiswerk altijd voor wat het was, cijfers waren voor hem lang niet zo belangrijk als leven en doen waar hij zin in had. Hij was naïef en impulsief en dacht nooit na voor hij iets deed of zei. Het maakte hem niet uit of hij iets zou breken of niet, zolang hij ervoor maar plezier had. Dit is dan uiteindelijk ook zijn dood geworden.
    Hij had net een auto en is er mee gaan 'touren'. Hij is door een bocht gevlogen en in een vaart beland waar hij verdronk. De politie heeft gezegt dat hij veel te hard gereden heeft, wat niemand die hem kende echt verbaasde..
    Extra:
    Jack was sportief, hij speelde voetbal en basketbal en deed aan skateboarden in zijn vrije tijd.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Hij staat ergens in het rollentopic. Ik zal hier zo wel even posten :]
    Hij heet Jackson >.<
    Ja, maar wat voor rol precies? Wat is zijn doel in deze RPG?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 1:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    (...)Ja, maar wat voor rol precies? Wat is zijn doel in deze RPG?


    Eigenlijk gewoon om er een beetje meer een verhaal aan te geven.


    Little do you know

    Oh, ik wil echt heel graag starten:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    Oh, ik wil echt heel graag starten:Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.