• [RPG] The Apocalypse • Supernatural [rollentopic]







    Het is 2009 en de Apocalypse is begonnen. Sam Winchester heeft Lilith vermoordt en heeft door Ruby daarna ja gezegd tegen Lucifer. Dean Winchester heeft op zijn beurt, door Castiel en Zachariah, ja gezegd tegen Michael. Daarom heeft Bobby Singer jullie hulp nodig. Hij zoekt 8 moedige Hunters, 4 vrouwen en 4 mannen om de wereld te redden.



    Vrouwen VOL!
    - Heather Guinevere Todd • Inermis
    - Adira Gabriella Romano • Parrish
    - Taylor Smith • MoonEye
    - Reese Teresa Monchetti • Tolkien

    Mannen
    - Zachary Gamble • Pennybags
    - Xander Talon • Handles
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(vanaf 18 jaar tot 50 jaar)
    Geslacht:
    Geschiedenis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Favoriet wapen (graag wat variatie):
    Extra:


    Buiten deze 8 Hunters is het ook mogelijk om de volgende bestaande personages te nemen, maar opgelet, deze personages zijn niet altijd nodig, dus deze rol is meer geschikt voor mensen die niet altijd even veel tijd hebben. De beschikbare rollen( suggesties mogen altijd maar liefst eerst alle andere rollen invullen):

    - Bobby Singer • MarkOfCain
    - Dean Winchester/Michael • Tolkien
    - Sam Winchester/Lucifer
    - Ellen Harvelle
    - Jo Harvelle • Handles
    - Crowley • MarkOfCain
    - Gabriel • WillNotLearn

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Geschiedenis (kijk hier voor op Supernatural Wiki)
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Extra:
    [Bij Lucifer/Sam en Michael/Dean moet je allebei de personages uitleggen]


    Regels en Informatie:
    [right]-Bij de bestaande personages waarschuw ik als we ze nodig hebben via een pb of in een topic, bijvoorbeeld als Hunter a en b Lucifer tegenkomen
    -Minimum 200 woorden
    - max 2 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Het verhaal speelt zich af in seizoen 5 van Supernatural
    - Het is het best als je Supernatural al volgt , zo niet dan zijn volgende websites handig: 1 2 3
    - Er worden groepjes van 2 gemaakt met de Hunters, ik trek naampjes dus meisjes jongens kunnen dus samen of gemengd zijn
    - Ik, als Bobby Singer, geef cases aan jullie, soms zullen dit cases zijn van bestaande afleveringen en soms ook niet, ik wissel af.
    - Dit is de eerste keer dat ik een topic leidt dus hou hier rekening mee! thnx!
    -Topics worden alleen aangemaakt door MarkOfCain

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]

    Het Speeltopic is nu ook geopend Speeltopic
    Wel eerst je rol afwerken voor je een post plaatst!

    Is het erg als ik ze morgenavond afwerk? Ik heb vanavond namelijk bezoek en mijn internet doet vreemd. Ik kan een rol niet echt afwerken op mijn gsm. :')


    help

    Tolkien schreef:
    Is het erg als ik ze morgenavond afwerk? Ik heb vanavond namelijk bezoek en mijn internet doet vreemd. Ik kan een rol niet echt afwerken op mijn gsm. :')

    Geen probleem

    Het spijt me echt. :/


    help

    Tolkien schreef:
    Het spijt me echt. :/

    Geen erg hoor, ik loop bij mijn andere forums ook allemaal achter :) Neem je tijd