• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    daaronder heeft nog iemand de foto's gepost, feniks catpaws en always


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Umm de foto's dien het niet... Of het ligt aan mijn IPad :s


    Daaronder staan de foto's ;)
    Er staat bij; Yokubo(oude username) haar tattoo's


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oowww oke

    Die zijn echt leuk
    Ik wil later de tekst bij me onderarm : believe in your dreams... ( of Dream inplaats van Dreams)

    Ik was 12 toen ik mijn eerste piercing kreeg, die in mijn neus. 16 voor mijn eerste tattoo.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Woah! Echt?! Hoe heb jij je ouders kunnen overtuigen? :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 19:56 ]


    Why so serious? :]

    Ik had een traguspiercing, maar toen wilde ik hem verwisselen, lukte niet en toen groeide hij dicht. ;') Ik was denk ik 15. Ik ben eigenlijk helemaal geen meisje voor dat soort dingen en ik was echt de eerste van mijn leerjaar op school. Die WTF-faces waren geweldig;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik had een traguspiercing, maar toen wilde ik hem verwisselen, lukte niet en toen groeide hij dicht. ;') Ik was denk ik 15. Ik ben eigenlijk helemaal geen meisje voor dat soort dingen en ik was echt de eerste van mijn leerjaar op school. Die WTF-faces waren geweldig;')


    He, dat is ook echt een mooie piercing, jammer dat die is dichtgegroeid en dat het niets voor jou was,
    Haha ik zou het gezicht van mijn vriendin die volledig tegen piercings is ook wel eens willen zien mocht ik er met één binnenkomen ;D


    Why so serious? :]

    Even een snelle MT :3
    Ik zelf mag van mijn vader voor mijn aankomende verjaardag een piercing alleen mijn moeder vind dat niks. Ze denkt dat ik dan voor de rest van mijn leven een gat in mijn lichaam heb. -.-" Nou ja heb nog minder dan 2 maanden om haar te overtuigen. Moet hopelijk genoeg zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    Even een snelle MT :3
    Ik zelf mag van mijn vader voor mijn aankomende verjaardag een piercing alleen mijn moeder vind dat niks. Ze denkt dat ik dan voor de rest van mijn leven een gat in mijn lichaam heb. -.-" Nou ja heb nog minder dan 2 maanden om haar te overtuigen. Moet hopelijk genoeg zijn.


    Het is jouw lichaam, dus jouw probleem als je dat 'gat' in je lichaam hebt :3


    26 - 02 - '16

    Oke misschien echt een stomme vraag he en ik weet het is een mening en het is mijn lichaam... maar ik zit een beetje te kijken enzo en kom ergens niet uit.
    Ten eerste welke van de twee lettertypes zijn leuker ( Believe in your dreams . . . )
    en welke vlinder is leuker, ik denk zelf de meest rechter
    ( die THF zijn letters van overleden familie leden )
    Ik heb sowieso nog 2 jaar voordat hij komt hoor.... maar zit al 3 jaar met het idee in me hoofd, en begin nu eigenlijk pas ene beetje te zoeken enzo.

    ow ja .... Believe in your dreams . . . wil ik op me binnenkant van me arm en THF met vlinder op me pols ( rechts )

    Anomia schreef:
    Even een snelle MT :3
    Ik zelf mag van mijn vader voor mijn aankomende verjaardag een piercing alleen mijn moeder vind dat niks. Ze denkt dat ik dan voor de rest van mijn leven een gat in mijn lichaam heb. -.-" Nou ja heb nog minder dan 2 maanden om haar te overtuigen. Moet hopelijk genoeg zijn.


    ik heb altijd in me achterhoofd gehouden, als je er toch vanaf ziet, de meeste piercings groeien weer dicht, dus dan heb je toch ook weer een 'gat' minder in je lichaam zitten. Toen ik dat zei was mijn moeder in ieder geval snel over, mijn vader heb ik nooit om toestemming gevraagd :s

    Novae schreef:
    Ik wil dolgraag een neuspiercing.. Maar eer ik mijn ouders overtuig, ben natuurlijk ook wel nog vrij jong daarvoor..
    Wanneer hadden jullie jullie eerste piercing?

    Eh 18.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uuuuuugh ik ben zo nerveus. x_x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AshtonIsCute schreef:
    Oke misschien echt een stomme vraag he en ik weet het is een mening en het is mijn lichaam... maar ik zit een beetje te kijken enzo en kom ergens niet uit.
    Ten eerste welke van de twee lettertypes zijn leuker ( Believe in your dreams . . . )
    en welke vlinder is leuker, ik denk zelf de meest rechter
    ( die THF zijn letters van overleden familie leden )
    Ik heb sowieso nog 2 jaar voordat hij komt hoor.... maar zit al 3 jaar met het idee in me hoofd, en begin nu eigenlijk pas ene beetje te zoeken enzo.

    ow ja .... Believe in your dreams . . . wil ik op me binnenkant van me arm en THF met vlinder op me pols ( rechts )



    De eerste :3
    En als ik zo nieuwsgierig mag zijn; wat is de betekenis van THF?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    De eerste :3
    En als ik zo nieuwsgierig mag zijn; wat is de betekenis van THF?

    .....lol.

    Oke misschien echt een stomme vraag he en ik weet het is een mening en het is mijn lichaam... maar ik zit een beetje te kijken enzo en kom ergens niet uit.
    Ten eerste welke van de twee lettertypes zijn leuker ( Believe in your dreams . . . )
    en welke vlinder is leuker, ik denk zelf de meest rechter
    ( die THF zijn letters van overleden familie leden )
    Ik heb sowieso nog 2 jaar voordat hij komt hoor.... maar zit al 3 jaar met het idee in me hoofd, en begin nu eigenlijk pas ene beetje te zoeken enzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''