• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Felis schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien stom, maar ik ben helemaal niet nerveus :')
    Ik ben alleen een ietsie klein beetje bang voor de pijn, omdat ik me bang heb laten maken door mensen die op zo'n forum gingen neerzetten dat het vet pijnlijk was enzo.



    Ik wil dit silhouet laten tatoeëren :3

    Ik was ook niet nerveus, tot twee dagen van tevoren. :')
    Rivaille schreef:
    (...)Ga je 'm nog laten inkleuren?

    Ik twijfel. Inkleuren kan altijd nog, ik vind dit op zich ook wel leuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik twijfel. Inkleuren kan altijd nog, ik vind dit op zich ook wel leuk.

    Ik raad inkleuren echt zo hard aan :'D Zeker bij een roos. Maar moet je helemaal zelf weten natuurlijk. En anders doe het zwart-wit. Veel mooier dan alleen lijntjes, zo lijkt hij voor de meeste nog niet af D:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Felis schreef:
    (...)

    Yep, hij gaat vrij klein worden :3
    Dan vertrouw ik daar op, ik ben niet echt super bang of zo. Ben eerder bang dat ik ga falen in het verzorgen van de tattoo.


    Valt weinig in te falen hoor. 's ochtends en 's avonds met lauw water voorzichtig 'wassen' en insmeren met bepanthen zodra het droog wordt. Na een aantal dagen krijg je velletjes en aangezien jouw tattoo vrij klein is, zullen die ook snel verdwijnen en voila, je tattoo.


    To infinity and beyond •

    Rivaille schreef:
    (...)
    Ik raad inkleuren echt zo hard aan :'D Zeker bij een roos. Maar moet je helemaal zelf weten natuurlijk. En anders doe het zwart-wit. Veel mooier dan alleen lijntjes, zo lijkt hij voor de meeste nog niet af D:


    Ligt eraan. Hij zou zo ook kunnen hoor (zelf ben ik ook meer van het inkleuren, maar oke).
    Heb je er overigens zelf voor gekozen om de lijntjes zo 'dik' en duidelijk zichtbaar te hebben? Of niet? Collega van mij heeft laatst precies hetzelfde gedaan en die heeft hele dunne lijntjes zodat - als ze ze straks in laat kleuren, ze niet zo overduidelijk zijn (lastig uit te leggen dit xd)


    To infinity and beyond •

    Oke :3
    Dankjulliewel, ik denk dat ik nu wel helemaal gerustgesteld ben.


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook een tattoo! Ik zit sterk te denken aan een engelenvleugel, niet super groot, maar waar weet ik nog niet...
    Any suggestions? (A)


    The Definition of Insanity

    Rivaille schreef:
    (...)
    Ik raad inkleuren echt zo hard aan :'D Zeker bij een roos. Maar moet je helemaal zelf weten natuurlijk. En anders doe het zwart-wit. Veel mooier dan alleen lijntjes, zo lijkt hij voor de meeste nog niet af D:

    Line art is ook een ding hè, hahaha. Mja, inkleuren kan altijd nog, vind 't zo ook wel wat hebben.
    Huf schreef:
    (...)

    Ligt eraan. Hij zou zo ook kunnen hoor (zelf ben ik ook meer van het inkleuren, maar oke).
    Heb je er overigens zelf voor gekozen om de lijntjes zo 'dik' en duidelijk zichtbaar te hebben? Of niet? Collega van mij heeft laatst precies hetzelfde gedaan en die heeft hele dunne lijntjes zodat - als ze ze straks in laat kleuren, ze niet zo overduidelijk zijn (lastig uit te leggen dit xd)

    Yep, ik vind het wel leuk als je lijntjes ziet als het is ingekleurd. Ze zijn niet té dik, maar wel zichtbaar. Vind ik wel wat hebben. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Yep, ik vind het wel leuk als je lijntjes ziet als het is ingekleurd. Ze zijn niet té dik, maar wel zichtbaar. Vind ik wel wat hebben. ^^


    Klopt! Geeft een heel ander effect dan wanneer de lijntjes dun zijn en je ze eigenlijk zo min mogelijk ziet ^^
    In ieder geval; hij is heel mooi!


    To infinity and beyond •

    Ik wil ook een tatoeage, alleen wacht ik totdat ik iets tegen kom. Ik zal zelf nooit een tatoeage gaan laten zetten die voor mij geen betekenis heeft. Een tijdje denk ik er al over na om een tatoeage te laten zetten ter herinnering aan mijn tante, maar ik heb geen idee wat dat zal kunnen zijn.

    Oh, ik had, toen ik in Barcelona was, een yingyang teken van henna laten zetten en door de zon is deze door het kleur verschil nog steeds op mijn pols te vinden. xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    De eerste was de 'I am mine' en de tweede vogeltjes erbij!



    Deze heb ik niet zo gek lang geleden met m'n moeder laten zetten.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 15:21 ]


    To infinity and beyond •

    Hallo, ik heb ik Februari een neuspiercing laten piercen. Ik heb er laatst een ringetje zonder problemen ingekregen maar omdat ik er te veel aanzat begon het een beetje te irriteren en pijn te doen. Toen heb ik mijn knopje weer ingedaan en geen problemen meer gehad. Maar gisteren wou ik nog eens het ringetje proberen maar ik kreeg het er helemaal niet in. En de andere eruit halen ging ook al moeilijk en toen ik opgaf met het ringetje kreeg ik mijn knopje ook moeilijk erin. Kan het soms zijn dat het gaatje kleiner word na een bepaalde tijd of wat zou het probleem kunnen zijn? Want ik wil heel graag het ringetje er weer in.

    een ringetje is dikker dan een knopje.En eraan prutsen werkt niet er goed maar ik doe het ook hoor :P

    heb je het gaatje ook schoongemaakt vanwege de rotzooi wat ontstaat?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb drie daiths - misschien ken je het beter als forward helix'en in mijn rechteroor
    en heb ook nog een rook in mijn linkeroor. Ik wil in de toekomst nog een snug of conch
    maar ga eerst voor een kleine tattoo, waar ik trouwens morgen een afsprak voor ga maken^^


    I'm becoming the best version of myself.

    Trigga schreef:
    De eerste was de 'I am mine' en de tweede vogeltjes erbij!



    Deze heb ik niet zo gek lang geleden met m'n moeder laten zetten.


    Ook al houd ik niet van losse tattoos, die samen met je moeder vind ik heel mooi. Niet omdat het een infinity teken is, maar omdat jullie die samen hebben laten zetten c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 17:20 ]


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.