• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vraagje over de piercing die ik heb;

    Ik denk dat mijn staafje iets te kort is want als ik even stil houd dan gaat ie zeg maar tegen mijn lip aan de binnenkant (dat platte plaatje) , en dan komt er een klein vliesje overheen. Kan dit kwaad? Ik kan hem er wel gewoon uit duwen, maar moet het telkens doen, want ik ben heel bang dat hij vast gaat zitten of zo :\

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 13:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel (:



    hehe, is goed!

    Ik maak de story aan en voeg je toe, stuur me in de tussen tijd een pb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    hehe, is goed!

    Ik maak de story aan en voeg je toe, stuur me in de tussen tijd een pb


    Een pb met wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I have no idea xD


    met wat info die jij kunt vinden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    I have no idea xD


    met wat info die jij kunt vinden


    Uuhh?? xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Uuhh?? xdd



    Info die je kunt vinden over tattoo's en piercings, veiligheid, naalden wat je zelf kunt bedenken.

    Intussen al een bericht gehad dat ik je heb toegevoegt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, gehad! (:

    Ik zal wel dingen gaan opzoeken en neerzetten in een hoofdstukje (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Vraagje over de piercing die ik heb;

    Ik denk dat mijn staafje iets te kort is want als ik even stil houd dan gaat ie zeg maar tegen mijn lip aan de binnenkant (dat platte plaatje) , en dan komt er een klein vliesje overheen. Kan dit kwaad? Ik kan hem er wel gewoon uit duwen, maar moet het telkens doen, want ik ben heel bang dat hij vast gaat zitten of zo :\




    Iets groter is misschien verstandiger. Maar laat je goed informeren want te groot gaat je echt irriteren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)



    Iets groter is misschien verstandiger. Maar laat je goed informeren want te groot gaat je echt irriteren


    Ik ga zo even naar de piercingshop in mijn stad, want ik kan nu niet naar die van Groningen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik deed mee aan een project voor iemand die een grote tatoeage wilde zetten en een photoshoot, etc. Helaas viel ik af bij de laatste vijf omdat hij me te petit vond. Ik vind het nog steeds een supertatoeage, hij loopt van je zij tot je voet, hij zet het voor maar 600 euro bij mij, maar dat heb ik niet. ;c Echt heel jammer, ik wilde hem zo graag hebben.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik deed mee aan een project voor iemand die een grote tatoeage wilde zetten en een photoshoot, etc. Helaas viel ik af bij de laatste vijf omdat hij me te petit vond. Ik vind het nog steeds een supertatoeage, hij loopt van je zij tot je voet, hij zet het voor maar 600 euro bij mij, maar dat heb ik niet. ;c Echt heel jammer, ik wilde hem zo graag hebben.
    Heb je een foto van die tattoo?


    I live for the applause, you will die for it.

    Handles schreef:
    Ik deed mee aan een project voor iemand die een grote tatoeage wilde zetten en een photoshoot, etc. Helaas viel ik af bij de laatste vijf omdat hij me te petit vond. Ik vind het nog steeds een supertatoeage, hij loopt van je zij tot je voet, hij zet het voor maar 600 euro bij mij, maar dat heb ik niet. ;c Echt heel jammer, ik wilde hem zo graag hebben.


    Ze zijn nu bezig ermee, zo is hij tot nu toe.



    Maar die is dan voor haar ontworpen. Je mocht zelf beslissen wat je precies wilde.


    Your make-up is terrible

    Na een vermoeiend dagje heb ik ze alle drie :Y)


    Gimme a moment dan komen ze erop :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."




    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo haar tattoos



    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 13:01 ]


    16 - 09 - '17