• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scribe schreef:
    (...)

    De eerste :3
    En als ik zo nieuwsgierig mag zijn; wat is de betekenis van THF?


    Ton ( opa )
    Helena ( groot moeder)
    Fred ( oom )

    En ik zit te twijfelen of ik de eerste letters van mijn overleden katten er ook bij moet doen of niet, maar dat zou dan NLL worden
    Nero, Lizzy,Lucca

    Whooooop



    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Whooooop





    Oehh I like ^^


    wat was dit ookalweer

    Macabre schreef:
    Whooooop





    Wauw die is echt mooi !!!

    Dankjullie! Ik ben zo blij heheh


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Whooooop





    Was dat een pijnlijke plek? Ik wil op die plek ergens ook een tattoo ;D
    Hij is echt prachtig tho.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Was dat een pijnlijke plek? Ik wil op die plek ergens ook een tattoo ;D
    Hij is echt prachtig tho.

    Helemaal niet! Dicht bij de binnenkant van mijn arm en het bovenste stukje was wel even lastig, maar het is gewoon een irritant, brandend gevoel. Gewoon doen! Ik was ontzettend nerveus voor niks, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Helemaal niet! Dicht bij de binnenkant van mijn arm en het bovenste stukje was wel even lastig, maar het is gewoon een irritant, brandend gevoel. Gewoon doen! Ik was ontzettend nerveus voor niks, lol.


    Het klinkt misschien stom, maar ik ben helemaal niet nerveus :')
    Ik ben alleen een ietsie klein beetje bang voor de pijn, omdat ik me bang heb laten maken door mensen die op zo'n forum gingen neerzetten dat het vet pijnlijk was enzo.



    Ik wil dit silhouet laten tatoeëren :3


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien stom, maar ik ben helemaal niet nerveus :')
    Ik ben alleen een ietsie klein beetje bang voor de pijn, omdat ik me bang heb laten maken door mensen die op zo'n forum gingen neerzetten dat het vet pijnlijk was enzo.



    Ik wil dit silhouet laten tatoeëren :3
    Jij wou toch een kleine tattoo?
    Stelt niks voor, beloofd. Binnen een kwartier gedaan ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Jij wou toch een kleine tattoo?
    Stelt niks voor, beloofd. Binnen een kwartier gedaan ofzo.


    Yep, hij gaat vrij klein worden :3
    Dan vertrouw ik daar op, ik ben niet echt super bang of zo. Ben eerder bang dat ik ga falen in het verzorgen van de tattoo.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    (...)
    Helemaal niet! Dicht bij de binnenkant van mijn arm en het bovenste stukje was wel even lastig, maar het is gewoon een irritant, brandend gevoel. Gewoon doen! Ik was ontzettend nerveus voor niks, lol.
    Ga je 'm nog laten inkleuren?


    I live for the applause, you will die for it.

    Felis schreef:
    (...)

    Yep, hij gaat vrij klein worden :3
    Dan vertrouw ik daar op, ik ben niet echt super bang of zo. Ben eerder bang dat ik ga falen in het verzorgen van de tattoo.
    Pfff jij bent gek. Je moet 'm gewoon insmeren s'morgens en s'avonds (En als ie te droog wordt) Elke morgen en avond wassen met zeepvrije zeep. Laten luchten en that's it!

    Bij mij ging het elke keer na ong 2/3 dagen vervellen enzo. Gewoon van af blijven en GOED insmeren.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Pfff jij bent gek. Je moet 'm gewoon insmeren s'morgens en s'avonds (En als ie te droog wordt) Elke morgen en avond wassen met zeepvrije zeep. Laten luchten en that's it!

    Bij mij ging het elke keer na ong 2/3 dagen vervellen enzo. Gewoon van af blijven en GOED insmeren.


    Zeepvrije zeep? Can you explain please? Zou ik dat ook bij de tattooshop kunnen kopen?
    En bepanthen toch, daar mag je het toch mee insmeren?


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    (...)

    Zeepvrije zeep? Can you explain please? Zou ik dat ook bij de tattooshop kunnen kopen?
    En bepanthen toch, daar mag je het toch mee insmeren?
    Ja, lol, zeepvrije zeep, haha. desinfecterende zeep. Gewoon bij de Kruidvat halen (: En yes Bepanthen, die krijg je meestal wel bij de tattooshop. Tenminste ik kreeg telkens een klein zakje mee. Of vaseline

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:39 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, lol, zeepvrije zeep, haha. desinfecterende zeep. Gewoon bij de Kruidvat halen (: En yes Bepanthen, die krijg je meestal wel bij de tattooshop. Tenminste ik kreeg telkens een klein zakje mee.


    Oke :3
    Dankjewel


    26 - 02 - '16