• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heeft iemand ervaring met een tatoeage laten zetten op je heup? Dat is waar ik al drie/vier jaar een tatoeage wil hebben en ik vraag me af of het pijn doet (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb 4 tattoos een met een quote van Shakespeare op mijn onderarm, een aan de andere kant op mijn onderarm, een semicolon op mijn pols en een tattoo op mijn rug. Ook heb ik een labret, een navel piercing, neus piercing, en acht in mijn oren -ook een stretcher maar die tel ik niet mee-, ik had ooit een industrial en tragus piercing maar dat ging niet, ik mis ze wel.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 12:49 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ^ Hoe veel mm is je stretcher?


    Ohhhh jongens, maandag is het mijn beurt voor een tattoo. So excited, yet so nervous. Aaaah.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ Hoe veel mm is je stretcher?


    Ohhhh jongens, maandag is het mijn beurt voor een tattoo. So excited, yet so nervous. Aaaah.

    Hij zit op de 10 nu ^^

    Wat ga je laten zetten?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijne op de 8. c:

    En het wordt zoiets (de rozen):


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Mijne op de 8. c:

    En het wordt zoiets (de rozen):



    Mooi (:


    16 - 09 - '17

    Macabre schreef:
    Mijne op de 8. c:

    En het wordt zoiets (de rozen):


    Ook op die plek? Ik vind die plek echt zo mooi.

    Ik wil zelf graag een sleeve en nog meer, aangezien mijn hele family tattoos heeft en mijn opa tattoo artiest is geweest zit het een beetje in het bloed, haha, we houden er allemaal van.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ^ Yes, op dezelfde plek. En ik wil uiteindelijk ook een sleeve, maar ik heb sowieso veel plannen. :'D Ik zou ook graag wat willen op mijn bovenbenen, de maancyclus op mijn rug, nog een groot stuk op mijn andere arm enzooooo. Maar goed, genoeg tijd en genoeg plek, heh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ Yes, op dezelfde plek. En ik wil uiteindelijk ook een sleeve, maar ik heb sowieso veel plannen. :'D Ik zou ook graag wat willen op mijn bovenbenen, de maancyclus op mijn rug, nog een groot stuk op mijn andere arm enzooooo. Maar goed, genoeg tijd en genoeg plek, heh.

    Nice!
    Ja, ik ook, en indd, tijd en plek genoeg ;P alles op zijn tijd.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik wil dolgraag een neuspiercing.. Maar eer ik mijn ouders overtuig, ben natuurlijk ook wel nog vrij jong daarvoor..
    Wanneer hadden jullie jullie eerste piercing?


    Why so serious? :]

    Novae schreef:
    Ik wil dolgraag een neuspiercing.. Maar eer ik mijn ouders overtuig, ben natuurlijk ook wel nog vrij jong daarvoor..
    Wanneer hadden jullie jullie eerste piercing?


    Ik was 15 of 16 ofzo, en gelijk tongpiercing hahaha, het ligt ook aan je ouders though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil later graag een tattoo op me onderarm ( binnenkant)
    En op me pols en een op me enkel.... Ja ja ik heb plannen xD
    Maar ik mag pas een tattoo als ik het huis uit ben :s
    Waarom zijn me ouders soms zo streng ?

    AshtonIsCute schreef:
    Ik wil later graag een tattoo op me onderarm ( binnenkant)
    En op me pols en een op me enkel.... Ja ja ik heb plannen xD
    Maar ik mag pas een tattoo als ik het huis uit ben :s
    Waarom zijn me ouders soms zo streng ?



    Als je een paar pagina's terug gaat zie je mijn tattoo's die ik woensdag heb laten zetten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Als je een paar pagina's terug gaat zie je mijn tattoo's die ik woensdag heb laten zetten


    Ik ga kijken :D

    TheBadWolf schreef:





    Umm de foto's dien het niet... Of het ligt aan mijn IPad :s