• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Same here, vooral als ik een tattoo op mijn zij wil hebben


    We kunnen samen trainen, gehehe x'D
    Maar op je zij lijkt me echt moooi <3__<3
    Weet je al wat je ongeveer wilt nemen?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Macabre schreef:
    Ik krijg de 21e mijn eerste tattoo en ik ben ontzettend nerveus, hahaha.


    Damn, jij hebt ballen x'D
    Wat voor een ga je nemen, en waar? (Als ik t vragen mag) :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yokubo schreef:
    (...)


    Same here, vooral als ik een tattoo op mijn zij wil hebben

    Same, op m'n onderbuik probably, over m'n littekens heen


    Spinning around, I'm weightless.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    We kunnen samen trainen, gehehe x'D
    Maar op je zij lijkt me echt moooi <3__<3
    Weet je al wat je ongeveer wilt nemen?



    Nou eerst woensdag mijn eerste sessie voor drie tattoo's, eerst daar aan wennen omdat het mijn eerste keer worden :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Nou eerst woensdag mijn eerste sessie voor drie tattoo's, eerst daar aan wennen omdat het mijn eerste keer worden :D


    Wait whut? x'D
    Je eerste sessie voor drie tattoo's? Krijg je dan drie tattoo's? :o :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    (...)
    Same, op m'n onderbuik probably, over m'n littekens heen


    heel knap, bedenk je wel dat dit meer pijn zal doen dan normaal omdat dit over littekenweefsel gaat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wait whut? x'D
    Je eerste sessie voor drie tattoo's? Krijg je dan drie tattoo's? :o :p



    Drie stuks alleen we moeten kijken hoelang het allemaal gaat duren enzo hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh well, dan maar hier opnieuw posten.
    Mijn tattoo





    Ga er in de toekomst wel een sleeve van maken. (Hele arm vol)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja daar heb ik al over nagedacht, en het is nog ver weg dus ik kan me altijd nog bedenken haha. Kan niet wachten though


    Spinning around, I'm weightless.

    Rivaille schreef:
    Oh well, dan maar hier opnieuw posten.
    Mijn tattoo





    Ga er in de toekomst wel een sleeve van maken. (Hele arm vol)



    Wait heb je je naam verandert? Ik ken de tijger :D

    Still awesome though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Damn, jij hebt ballen x'D
    Wat voor een ga je nemen, en waar? (Als ik t vragen mag) :p


    Zoiets (de rozen) alleen dan een stukje lager. Ik twijfel alleen nog of ik 'm laat inkleuren of niet, daarom is de eerste sessie ook gewoon alleen de lijntjes om te kijken hoe dat is. ^^ Uiteindelijk wil ik een sleeve, woehoe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yokubo schreef:
    (...)


    Drie stuks alleen we moeten kijken hoelang het allemaal gaat duren enzo hahaha


    Omg gaaf!!!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Macabre schreef:
    (...)


    Zoiets (de rozen) alleen dan een stukje lager. Ik twijfel alleen nog of ik 'm laat inkleuren of niet, daarom is de eerste sessie ook gewoon alleen de lijntjes om te kijken hoe dat is. ^^ Uiteindelijk wil ik een sleeve, woehoe.


    Wooooww, die is echt best wel mooi <3
    Inkleuren lijkt me ook wel mooi maar dit is ook mooi :p
    Het lijkt me best eng om een tattoo te nemen, niet om de pijn maar om t geval dat t er niet meer af gaat x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Macabre schreef:
    (...)


    Zoiets (de rozen) alleen dan een stukje lager. Ik twijfel alleen nog of ik 'm laat inkleuren of niet, daarom is de eerste sessie ook gewoon alleen de lijntjes om te kijken hoe dat is. ^^ Uiteindelijk wil ik een sleeve, woehoe.
    Ja, sowieso inkleuren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Macabre schreef:
    (...)


    Zoiets (de rozen) alleen dan een stukje lager. Ik twijfel alleen nog of ik 'm laat inkleuren of niet, daarom is de eerste sessie ook gewoon alleen de lijntjes om te kijken hoe dat is. ^^ Uiteindelijk wil ik een sleeve, woehoe.


    die is wel sjiek.



    Ik heb een diehard artist gevonden die meer dan 30 jaar in het vaak zit dus ik heb geen idee hoelang het gaat duren :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."