• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wooooww, die is echt best wel mooi <3
    Inkleuren lijkt me ook wel mooi maar dit is ook mooi :p
    Het lijkt me best eng om een tattoo te nemen, niet om de pijn maar om t geval dat t er niet meer af gaat x'D



    daar moet je dus goed over nadenken dan ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wooooww, die is echt best wel mooi <3
    Inkleuren lijkt me ook wel mooi maar dit is ook mooi :p
    Het lijkt me best eng om een tattoo te nemen, niet om de pijn maar om t geval dat t er niet meer af gaat x'D

    Dat ligt geheel aan je kijk erop. ;p Ik neem het júist om die reden en ik ben echt niet bang dat ik er ooit spijt van ga krijgen. Achter deze zit dan wel iets van een betekenis, maar persoonlijk vind ik dat niet noodzakelijk - zolang je er maar 101% achter staat. Het is kunst, vind ik. Verf gaat ook niet van een canvas af, lawl.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yokubo schreef:
    (...)


    daar moet je dus goed over nadenken dan ;)


    Ja precies, bij mij zou dat niet goedkomen aangezien ik altijd wel twijfel over dat soort dingen :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, sowieso inkleuren.

    Gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren, haha. Al helemaal omdat ik er een sleeve van wil maken. Njah, ik zie wel.

    @ Yokubo; ik heb in februari een afspraak gemaakt, lol, dus ik heb ook behoorlijk lang moeten wachten :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat ligt geheel aan je kijk erop. ;p Ik neem het júist om die reden en ik ben echt niet bang dat ik er ooit spijt van ga krijgen. Achter deze zit dan wel iets van een betekenis, maar persoonlijk vind ik dat niet noodzakelijk - zolang je er maar 101% achter staat. Het is kunst, vind ik. Verf gaat ook niet van een canvas af, lawl.


    Wijze woorden! :p
    Maar je hebt gelijk, ik ken iemand die bijvoorbeeld een playboy konijn op z'n kont had getattooerd(idk hoe je t schrijft)
    Maarja, die was dan een weddenschap aangegaan in een dronken bui :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wijze woorden! :p
    Maar je hebt gelijk, ik ken iemand die bijvoorbeeld een playboy konijn op z'n kont had getattooerd(idk hoe je t schrijft)
    Maarja, die was dan een weddenschap aangegaan in een dronken bui :p

    Dat is wel behoorlijk dom, lol. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren, haha. Al helemaal omdat ik er een sleeve van wil maken. Njah, ik zie wel.

    @ Yokubo; ik heb in februari een afspraak gemaakt, lol, dus ik heb ook behoorlijk lang moeten wachten :3
    Wss wilt je tatoeëerder dat ook. Ik hoor heel veel mensen dat je rozen gewoon moet inkleuren, veel mooier. Of tenminste beetje een rode gloed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Macabre schreef:
    (...)
    Gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren, haha. Al helemaal omdat ik er een sleeve van wil maken. Njah, ik zie wel.

    @ Yokubo; ik heb in februari een afspraak gemaakt, lol, dus ik heb ook behoorlijk lang moeten wachten :3



    Zolang? Ik ben vrijdagmiddag op bezoek gegaan en woensdag mag ik gaan zitten en ik ben max een half uur onderweg, van kerkrade naar sittard....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat is wel behoorlijk dom, lol. :'D


    Dat dacht ik dus ook x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yokubo schreef:
    (...)


    Zolang? Ik ben vrijdagmiddag op bezoek gegaan en woensdag mag ik gaan zitten en ik ben max een half uur onderweg, van kerkrade naar sittard....


    Wait,Limburg? :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb zelf een helix en een neuspiercing, waarschijnlijk ga ik volgend jaar m'n eerste tatoeage laten zetten. (een kleintje maar) en later wil ik waarschijnlijk een halve sleeve of iets in die trant c:


    Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook x'D



    idd dat zou ik ook nooit willen doen maar je mag totaal geen tattoo laten zetten als je dronken bent.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Wait,Limburg? :p




    Jup :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    homesick schreef:
    Ik heb zelf een helix en een neuspiercing, waarschijnlijk ga ik volgend jaar m'n eerste tatoeage laten zetten. (een kleintje maar) en later wil ik waarschijnlijk een halve sleeve of iets in die trant c:



    Die moet ik ook nog laten zetten, een helix


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Die moet ik ook nog laten zetten, een helix


    moet je echt doen, je voelt het echt gewoon niet haha


    Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep