• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb een vraagje:
    Hebben hier mensen ervaring met een lippiercing (Ik zie toevallig dat Preciado er één gaat zetten), want ik wil er heel graag één laten zetten na de zomer. Maar deed het bij jullie erg zeer of juist niet?

    En nog een vraagje: Wat doet meer pijn, een tattoo of een lippiercing?


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Hebben hier mensen ervaring met een lippiercing (Ik zie toevallig dat Preciado er één gaat zetten), want ik wil er heel graag één laten zetten na de zomer. Maar deed het bij jullie erg zeer of juist niet?

    En nog een vraagje: Wat doet meer pijn, een tattoo of een lippiercing?


    Kan je even aan Avena vragen, die vertelde gisteren dat zij er een heeft laten zetten.


    Physics is awesome

    Preciado schreef:
    Ik krijg woensdag eindelijk mijn lippiercing c:
    Ik heb al een neuspiercing en heb sinds kort ook al stretchers, plus ik heb nog en helix en een tragus. Ben wel benieuwd op een lippiercing veel pijn doet.



    Is een vervelende sting, maar dat is mijn mening :D

    Wat is btw een tragus


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Latukka schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Hebben hier mensen ervaring met een lippiercing (Ik zie toevallig dat Preciado er één gaat zetten), want ik wil er heel graag één laten zetten na de zomer. Maar deed het bij jullie erg zeer of juist niet?

    En nog een vraagje: Wat doet meer pijn, een tattoo of een lippiercing?



    Zoals ik al zei, een vervelende sting, een tatttoo? Daar kom ik woensdag achter :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil echt heel graag een piercing maar ik ben veel te jong en zo :')


    wat was dit ookalweer

    Latukka schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Hebben hier mensen ervaring met een lippiercing (Ik zie toevallig dat Preciado er één gaat zetten), want ik wil er heel graag één laten zetten na de zomer. Maar deed het bij jullie erg zeer of juist niet?

    En nog een vraagje: Wat doet meer pijn, een tattoo of een lippiercing?
    Ik weet het alleen van een tattoo. Ligt er ten eerste aan waar je hem zet. Plaatsen zoals je bovenarm, bovenbeen etc doen het minst ''pijn''. Het doet eigelijk géén pijn, het is meer irritant. Maar na 2 uur kán het wel pijn beginnen te doen, ligt geheel aan jezelf. Plaatsen zoals je voet (dicht op je botten) doen natuurlijk wat meer pijn etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tenace schreef:
    Ik wil echt heel graag een piercing maar ik ben veel te jong en zo :')
    6 is een beetje jong, ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een vriendin had zonder haar ouders het te laten weten een navelpiercing genomen, haar ouders wisten er 2 maanden niks van totdat haar moeder erachter kwam xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Een vriendin had zonder haar ouders het te laten weten een navelpiercing genomen, haar ouders wisten er 2 maanden niks van totdat haar moeder erachter kwam xD
    Piercing is nog wel oké, I guess. Die kun je er toch uithalen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Thank you. c:


    Danmarks Dynamite.

    Rivaille schreef:
    (...)Piercing is nog wel oké, I guess. Die kun je er toch uithalen.


    Ja maar ze mocht helemaal geen piercing, haar vader is 'm toen wel geflipt xD
    Maarja, ze heeft hem wel mogen houden :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    No thanks, daarom is het topic hier :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rivaille schreef:
    (...)6 is een beetje jong, ja.


    Ik ben ook echt 6 en zo :')


    wat was dit ookalweer

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ja maar ze mocht helemaal geen piercing, haar vader is 'm toen wel geflipt xD
    Maarja, ze heeft hem wel mogen houden :p
    Haha, heeft ze wel een beetje geluk :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik ben ook echt 6 en zo :')
    Haha, weet ik toch.


    I live for the applause, you will die for it.