• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    tevens kun je ook je naam doorgeven zodat die ook in de beginpost kan komen te staan, als mensen dat willen :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    homesick schreef:
    (...)

    moet je echt doen, je voelt het echt gewoon niet haha



    Ik heb een lip en tongpiercing dusja xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    idd dat zou ik ook nooit willen doen maar je mag totaal geen tattoo laten zetten als je dronken bent.


    Tsja idunno hoe t precies is gelopen maar t kan ook zijn dat die in een dronken bui een weddenschap heeft gemaakt en toen die nuchter was, dat die hem toen heeft laten zetten, idk?xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yokubo schreef:
    (...)



    Jup :D


    Okii dan kom ik een x langs en dan ga ik daarna naar m'n vriend xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Yokubo schreef:
    (...)


    Ik heb een lip en tongpiercing dusja xD


    een tongpiercing holy moly, deed dat trouwens echt niet vreselijk pijn? het klinkt echt zo eng dat iemand iets door je tong heen boort hahaha


    Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep

    @ SmeerKeessie je mag me toevoegen op fb hoor :P

    @ homesick: ik vond ze allebei niet pijn doen, de lippiercing vond ik echt een vervelende sting...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    @ SmeerKeessie je mag me toevoegen op fb hoor :P

    @ homesick: ik vond ze allebei niet pijn doen, de lippiercing vond ik echt een vervelende sting...


    Ik heb geen Facebook hahaha x'D
    Maar ik ga maar eens slapen! Ik ben moeeeee
    Slaaplekker iedereen <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik heb geen Facebook hahaha x'D
    Maar ik ga maar eens slapen! Ik ben moeeeee
    Slaaplekker iedereen <3




    Goodnight! we spreken er nog over :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    @ SmeerKeessie je mag me toevoegen op fb hoor :P

    @ homesick: ik vond ze allebei niet pijn doen, de lippiercing vond ik echt een vervelende sting...


    oh beter (:


    Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep

    Yokubo schreef:
    (...)



    Goodnight! we spreken er nog over :P


    Doen we :D xx


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Bij deze is dit topic weer open.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb ooit een neuspiercing gehad, maar wegens mijn verkoudheid (wat vaak voorkwam toen) ging het ding telkens ontsteken. Toen was ik het zat, heb ik het ding eruit gehaald en heb ik alles goed ontsmet. Gelukkig is alles goed hersteld en zie je er nu niks meer van.

    Hier zijn nog foto's van toen ik m'n piercing nog had..




    26 - 02 - '16

    Ik zou graag een neus piercing willen hebben. Maar dan zo'n kleintje alleen dat ie wel opvalt. Heeft iemand er eigenlijk ervaring mee?

    Op de tweede foto is het niet zo goed te zien bytheway.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelf een neus- en navelpiercing.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''