• Als er al een topic van is mag hier een slotje op.



    Welkom in het grote tattoo & Piercing topic!






    In dit topic mag je al je ervaringen en creaties laten zien maar ook om advies te vragen voor als je je eerste tattoo of piercing laat zetten.




    tattoo/piercings bezitters/ mede posters:

    Yokubo


    Tevens zou ik graag een story willen maken met je piercings en/of tatoo's.
    Dit is geheel op vrijwillige basis het hoef niet maar als je het doet:

    Je ervaring met de piercing of tattoo laten zetten:

    Waar je bent geweest ( hoef niet perse):

    Eventuele foto's:

    Stuur dit alles in een pb naar mij
    Je mag er zelfs een eigen verhaal bij zetten



    Dames en heren, ik zoek een of aantal co writers voor de story. Aangezien ik er ook wat algemene informatie in wilde zetten voordat ik de inzendingen erin wil zetten.

    Dus wie vind dit leuk om te doen en wilt mij hierbij helpen?




    Dus deel , vraag, informeer en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:06 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb twee tattoos! :'D
    Mijn eerste tattoo heb ik op 31 oktober 2013 laten zetten en is een maantje. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot de maan en voor mij staat het voor fantasie en creativiteit. Mijn tweede tattoo heb ik op 20 mei 2014 laten zetten en is een papieren vliegtuigje, dat voor reizen staat.



    | Reality is for people that lack imagination |

    wat ben ik blij dat het topic weer open is :D

    On topic @ felis ik heb nooit een foto van je gezien :O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    wat ben ik blij dat het topic weer open is :D

    On topic @ felis ik heb nooit een foto van je gezien :O


    Het zijn oude foto's tho, ik zie er nu best wel anders uit :')


    26 - 02 - '16

    Yayde schreef:
    Ik heb twee tattoos! :'D
    Mijn eerste tattoo heb ik op 31 oktober 2013 laten zetten en is een maantje. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot de maan en voor mij staat het voor fantasie en creativiteit. Mijn tweede tattoo heb ik op 20 mei 2014 laten zetten en is een papieren vliegtuigje, dat voor reizen staat.





    Wauw simpel en mooi :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Wauw simpel en mooi :D


    Awh dankje! ^____^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Woeeeehoeeeee, topic is weer open ;D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    ArosBitch schreef:
    Ik zou graag een neus piercing willen hebben. Maar dan zo'n kleintje alleen dat ie wel opvalt. Heeft iemand er eigenlijk ervaring mee?


    Ik denk dat als je zo'n kleine wilt nemen dat je dan niet teveel make-up op je neus moet hebben want ik ken namelijk een meisje die echt iets van een paar duizend kilo make-up op dr gezicht, dus ook haar neus, heeft. Het jammere is dat je de piercing bij haar helemaal niet ziet omdat ze zoveel make-up op heeft, het lijkt wel alsof ze een pukkeltje heeft i.p.v. een piercing


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik denk dat als je zo'n kleine wilt nemen dat je dan niet teveel make-up op je neus moet hebben want ik ken namelijk een meisje die echt iets van een paar duizend kilo make-up op dr gezicht, dus ook haar neus, heeft. Het jammere is dat je de piercing bij haar helemaal niet ziet omdat ze zoveel make-up op heeft, het lijkt wel alsof ze een pukkeltje heeft i.p.v. een piercing
    Nog even een vraagje, ik ben best bang voor pijn zegmaar, heeft een van jullie ervaring met het moment dat ze hem erin doen of?

    ArosBitch schreef:
    (...) Nog even een vraagje, ik ben best bang voor pijn zegmaar, heeft een van jullie ervaring met het moment dat ze hem erin doen of?



    Vrouwen hebben een hogere pijngrens dan mannen ( sorry guys). Ik heb zelfs een tongpiercing en een lippiercing, van de tongpiercing heb ik niks gevoeld maar van de lippiercing, ja hoe moet ik het zeggen, het was een vervelende sting zeg maar. Persoonlijk raad ik je wel aan om de piercing echt met de naald te laten zetten ipv te laten schieten. Maar das mijn mening...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Neuspiercing voel je niet.


    26 - 02 - '16

    ArosBitch schreef:
    (...) Nog even een vraagje, ik ben best bang voor pijn zegmaar, heeft een van jullie ervaring met het moment dat ze hem erin doen of?

    Het stelt niks voor, lol. Je voelt even iets steken, maar pijn doet het niet. Al raakt het wel je traanbuis waardoor je kan tranen, al heb ik dat probleem niet gehad. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yayde schreef:
    (...)

    Awh dankje! ^____^
    Dat papieren vliegtuigje is so kawaii


    I live for the applause, you will die for it.

    Yokubo schreef:
    (...)


    Vrouwen hebben een hogere pijngrens dan mannen ( sorry guys). Ik heb zelfs een tongpiercing en een lippiercing, van de tongpiercing heb ik niks gevoeld maar van de lippiercing, ja hoe moet ik het zeggen, het was een vervelende sting zeg maar. Persoonlijk raad ik je wel aan om de piercing echt met de naald te laten zetten ipv te laten schieten. Maar das mijn mening...


    Niet alle vrouwen, ik heb geen hoge pijngrens. Zelf zou ik wel een tatoeage willen, echter vanwege mijn lage pijngrens ben ik wel bang dat het veel pijn gaat doen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Niet alle vrouwen, ik heb geen hoge pijngrens. Zelf zou ik wel een tatoeage willen, echter vanwege mijn lage pijngrens ben ik wel bang dat het veel pijn gaat doen.



    Als je een goede zetter hebt, is het hoogstens irriterend. Mijn artist zijn woorden. Ik heb live werken van hem gezien. Het bloed niet, mensen vonden het geen pijn doen en op het einde was het maar een klein beetje rood maar niet dat irriterend rood.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik krijg woensdag eindelijk mijn lippiercing c:
    Ik heb al een neuspiercing en heb sinds kort ook al stretchers, plus ik heb nog en helix en een tragus. Ben wel benieuwd op een lippiercing veel pijn doet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.